Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50kg ylipainonen eli sairaalloisen lihava

Vierailija
23.01.2023 |

Miksi kuitenkin aina kun yritän ottaa painoni puheeksi lääkärin tai psykiatrin kanssa, niin ne aina näyttää vaivaantuneilta eikä oikein edes tartu koko painoasiaan vaan vaihtaa puheenaihetta? Kun otan sen esiin juuri aina siksi, että haluaisin jotain apua kun paino-ongelmat johtuu omista mielenterveysongelmista ja myös olen huolissaan sen aiheuttamista liitännäissairauksista. Siis vielä niitä ei ole, mutta varmasti tulee vielä, jos en pääse tästä painolastista eroon.. en yksin pysty siihen vaan tarvisin jotain tukea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö jo terapiassa, eikös se olisi oikea paikka?

Vierailija
2/6 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin vain syömään vähemmän (ei mitään kitukuuria) sen verran, että paino putosi 10 kiloa vuodessa. Veihän se aikaa, mutta ei ole takaisin tullut.

Vaikka yksi pieni muutos kerrallaan (ei ostaa karkkia esim) toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ylipainolta

Vierailija
4/6 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen gabor maten luentoihin tutustumista vaikka youtubesta! Puhuu addiktion ja traumojen "symbioosista" ja sieltä voisi löytyä ylipainoonkin liittyvää juttua. Se ei oo vaan fyysistä, vaan henkisellä tilalla on myös merkitystä

Vierailija
5/6 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kädessä kuitenkin on kalla fakta, että kun syö vähemmän, niin laihtuu. Syyt ja psyykkiset esteet voivat tietysti vaikuttaa, mutta tuo tosiasia pitää kuitenkin ymmärtää.

Vierailija
6/6 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän ole. Olet vain kehopositiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme