Onko paha ikÀero jos nainen 25v ja mies 70v?
Onko paha đ€ Youtubessa videoita tĂ€llaisesta pariskunnasta.
Kommentit (31)
Miksi kukaan nuori nainen haluaisi olla isoisÀnsÀ kanssa? Paitsi jos isoisÀ on joku Mick Jagger.
Hyi! En millÀÀn ottaisi noin vanhaa. Vaikka olisin itse 70-vuotias, niin naiselle ylÀikÀrajana pysyy se 23.
- Yli 18-vuotiaat pÀÀttÀvÀt itse!
- Noin iso ikÀero mielestÀni tarkoittaa, ettÀ jotain on vialla, mutta se on vain minun ajatukseni. Kuka meistÀ on normaali?
Anna mennÀ. Ja ÀkkiÀ nimet paperiin.
En ottaisi koskaan noin vanhaa naista. 25 vuotiaana tulee ensimmÀiset rypyt. Hyi!
Danny
IkÀeron tuomitseminen on pelkkÀÀ kiusaamista. Aikuiset ihmiset saavat itse pÀÀttÀÀ asioistaan, eikÀ kenellÀkÀÀn ole siihen mitÀÀn sanomista.
Jos haluaa olla likainen Danny niin ei kai sitten. Naisen maine on kuitenkin lopullisesti mennyt. Mies ei elÀ enÀÀ kauaa, eli sillÀ ei ole niin vÀliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nuori nainen haluaisi olla isoisÀnsÀ kanssa? Paitsi jos isoisÀ on joku Mick Jagger.
Hyi helv...tti. Tautinen ruttuinen humeheveikko.
Dannyt 83 v , helmi 21 v tai jotai. Ei ole paha ollenkaan.
En tiedÀ kyllÀ mikÀ ruuvi pitÀÀ pÀÀssÀ mennÀ vinoon, ettÀ noin vanha vaari saa aikansa kulumaan noin nuoren kanssa. Siis pois lukien tietysti lapsenlapset.
ItsellÀni tuntuu reilu kolmekymppisenÀ jo, ettÀ kauheasti ei yhteistÀ puhuttavaa parikymppisten naisten kanssa löydy. Siis muuta kuin niitÀ nÀitÀ mitÀ nyt esim töissÀ pÀivitellÀÀn.
Mutta ehkÀ tÀssÀ on se "alfa-hölynpöly" taustalla, ettÀ naisen tuleekin olla miehelle jonkinlainen oppilas,joka kÀÀnteessÀ kuuliainen jne.
Vierailija kirjoitti:
EntÀs nainen 25 ja mies 43?
Eli on, olisit voinut vain vastata etkÀ laittaa nuolta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mick Jagger olisi poikkeus, pappa mikÀ pappa?
Molemmat ovat tÀysi-ikÀisiÀ. Jos molemmat ovat kykeneviÀ tekemÀÀn itsenÀisiÀ pÀÀtöksiÀ eikÀ mitÀÀn pakotusta ole, niin siitÀ vain. Erikoista muttei pahaa. Pahaa olisi mikÀli kyseessÀ olisi hyvÀksikÀyttö, pakottaminen tai muu vastaava.
Mutta, jos nainen 70 ja mies 25, niin kyseessÀ on aitoa rakkautta.
Laskujeni mukaan 47 vuotta