Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Tanja imetti lastaan 6 vuotiaaksi: "Kuka minä olen häntä kieltämään"

Vierailija
23.01.2023 |

Öö etkö Tanja sinä ole juuri se vanhempi siinä kenen pitäisi ä ne rajat lapselle näyttää ja kertoa. Mitäköhän tostakin vanhemmiten tulee..

Kommentit (227)

Vierailija
1/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää lapselle rajat tuollaisessa asiassa, joka on vain lapsen hyväksi? Paitsi tietty jos lapsi haluaa sitä rintaa sellaisessa tilanteessa jossa se ei ole mahdollista, niin pitää opettaa, että ei nyt vaan myöhemmin. Isompi lapsihan jo tuollaisen ymmärtää, toisin kuin vauva jota pitää ruokkia silloin kun nälkä on.

Vierailija
2/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lapsen hyväksi tietyn ajan jälkeen.

Äiti opettakoon lapselle rajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on jo melkein pervoa. Ei ihmisen kuulu muistaa aikaa, jolloin on imenyt äitinsä rintaa.

Vierailija
4/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Lasun paikka. Lapsi huostaan ja äiskä hoitoon.

Vierailija
5/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsentahtisesti meilläkin mentiin. Esikoinen lopetti 2v. 4kk ja kuopus 2v. 6kk. Esikoinen vielä kuopusta imettäessäni tosin halusi maistaa rintaa pari kertaa 3vnäkin. Jos olisivat halunneet rintaa pidempään, olisin antanut.

Vierailija
6/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi näyttää lapselle rajat tuollaisessa asiassa, joka on vain lapsen hyväksi? Paitsi tietty jos lapsi haluaa sitä rintaa sellaisessa tilanteessa jossa se ei ole mahdollista, niin pitää opettaa, että ei nyt vaan myöhemmin. Isompi lapsihan jo tuollaisen ymmärtää, toisin kuin vauva jota pitää ruokkia silloin kun nälkä on.

No ei ole kyllä millään tasolla hyväksi imeä tissiä enää 6-vuotiaana. Ravinto saadaan siinä iässä muualta. 

Vierailija
7/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsentahtisesti meilläkin mentiin. Esikoinen lopetti 2v. 4kk ja kuopus 2v. 6kk. Esikoinen vielä kuopusta imettäessäni tosin halusi maistaa rintaa pari kertaa 3vnäkin. Jos olisivat halunneet rintaa pidempään, olisin antanut.

Jos se lapsesi olisi halunnut vielä 12 vuotiaana rintaa niin ihan olisit antanut? Ja tosissani kysyn.

Vierailija
8/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 15v imee vieläkin rintaa. Kuka minä olen häntä kieltämään?

Vierailija
9/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä onkin eskarissa miettimistä, mun mamma tulee eväänä lapsen mukana 

Vierailija
10/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä vaikuta jos äiti ihmettelee kuka hän on lasta kieltämään.

Vierailija
11/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa:

Veeti: Mä sain iltapalaksi muroja

Julius: Mä sain sushia

Nico: Mä sain tissiä

Veeti &Julius: ??????

Vierailija
12/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä onkin eskarissa miettimistä, mun mamma tulee eväänä lapsen mukana 

Ja hyvässä lykyssä ekaluokkalaisena vielä.

Vierailija
13/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pitkän imetysajan maissa, joissa ei ole muuta ruokaa antaa lapsille. Muuten se ei ole tervettä. 

Vierailija
14/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin lapsi on tosi älykäs jo 3v, eikä aikuisen pitäisi laittaa elimiään esille. Tuttipullo on maitoa varten.

Vierailija
15/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän lapsia saa nykyaikana monien vanhempien mielestä ilmeisesti mitenkään kieltää, heillehän voi tulla vaikka traumoja. Ja sitten joskus 20 vuoden päästä ihmetellään, että miksi se sama lapsi aikuisena rikkoo vaikka mitä lakeja ja joutuu vankilaan, kun hän ei ole koskaan oppinut, että ei saa tehdä kaikkea mitä haluaa.

Vierailija
16/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikin lapsi on tosi älykäs jo 3v, eikä aikuisen pitäisi laittaa elimiään esille. Tuttipullo on maitoa varten.

Rinta ei ole elin. Se on pääosin rasvakudoksen muodostama kehonosa. Elimiä ovat mm. maksa, munuaiset, haima, penis jne. 

Vierailija
17/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paaavooo, tissillee!"

t. Riitta 78v

Vierailija
18/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on luonnollista on myös luonnosta saada koskettaa naisen rintoja jos haluaa.

Vierailija
19/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinta on rauhanen, ei elin. Eikä tuttipulloa enää yli 2-vuotiaille anneta. 

Vierailija
20/227 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinta ei ole elin. Se on pääosin rasvakudoksen muodostama kehonosa. Elimiä ovat mm. maksa, munuaiset, haima, penis jne. 

Siksi vain mies voi esitellä elintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi