Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Näkeekö jostain seuraavan jakson etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö jostain seuraavan jakson etukäteen?
Näkee tiistaina MTV3 apista.
Oli nämä kaksi itkevää ämmää aivan noloa katsoa ja olisiko ihan kaikkien pitänyt itkut tihruttaa treffeille päästäkseen. Ei kukaan normaali ihminen noin äkkiä voi rakastua pelkästään ulkonäköön.
Hauskaahan ilmaiselle lomalle ne miehet tulivat viettämään ja kaikken rumimmasta päästä alkoivat naisia tiputtamaan ihan selvästi. Naisilla treenattu kroppa näytti näitä kuoropoikia viehättävän eniten. Mistä naisista miehet kiinnostuivat niin ne naiset eivät olleet niistä yhtä paljon kiinnostuneita enkä yhtään ihmettele sillä minäkään en olisi näistä pojista mitään fiboja saanut.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Bachelor-Miilin-nolo-moka-kehuu-itseaan-s…
Apua, nyt on nolo! 🙈
Siitä asti kun joku täällä supisi olevan tosielämässä omanlaisensa persoona, olen kytännyt ohjelmaa sillä silmällä ja odottanut draamaa.
En tajunnut vahtia seiskaa 😨
Harmi kun missasin ton Miilin stoorit :D
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki joiden mielestä kauneus/hyvännäköisyys on riippuvaista hoikkuudesta, niin ei ole.. Kaunis on kaunis ja muutama kilo sinnetänne ei asiaa mikskään muuta..
Joo, mutta yleensä hoikka kaunis se on kaikkein kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki joiden mielestä kauneus/hyvännäköisyys on riippuvaista hoikkuudesta, niin ei ole.. Kaunis on kaunis ja muutama kilo sinnetänne ei asiaa mikskään muuta..
Joo, mutta yleensä hoikka kaunis se on kaikkein kaunein.
Ai kuten esim. hän?
https://www.google.com/search?q=hoikka+ruma&rlz=1C1CHBF_fiFI986FI986&sx…;
Seiskan juttu:
"Bachelor-Miilin nolo moka - kehuu itseään anonyyminä somessa
Bachelorista tuttu padel-kaunotar Miili Karhu paljasti itsensä vahingossa somessa.
Hän julkaisi perjantaina Instagram-tarinassaan videoita Jodel-sovelluksen kommenteista, jossa hän kehuu itseään. Miili ei tietenkään huomannut, että videosta näkyy hänen olevan itse häntä kehunut kommentoija.
- Joo Miili jotenkin tosi itsevarma eikä pienestä hätkähdä.. tosimies joka ottaa tilanteet haltuun olis varmaan ollu parempi, Miili kirjoittaa itsestään.
Jodel-sovelluksessa on keskustelukanavia eri aiheille, joissa ihmistet voivat kommentoida ja julkaista tekstejä ja kuvia anonyymisti. Miilin kuvasta kuitenkin näkyy, että hän on itse kommentin julkaissut henkilö, sillä kommentin vieressä on harmaa palkki.
Hän myös kommentoi omaa kommenttiaan kuvassa näin, esittäen sen olevan jonkun muun kirjoittama Jodel-kommentti:
- Välillä on ihan kiva kun ihmiset ovat puhuneet hyvääkin! Itse en ihan tunnista tuota että olisin Bachelorien äiti mutta eikö se jonkun sanonnan mukaan mene että miehet etsivät äitinsä kaltaista naista.
Miili myös julkaisi toisen videon Jodel-kommenteista tarinassaan, jossa hän antaa olettaa, ettei Bachelor-Antonin valinta osu häneen. Hän myös vihjaa Antonin valinnan tapahtuvan jollain muulla kuin aivoilla.
- Munkin mielestä Antonilla ja Miilillä on kivaa keskenään kun ovat.. luulenpa vaan että Anton ei tee lopullista valintaa päällä..
Reaktio somekanavissa oli huima, kun ihmiset huomasivat kuvista Miilin olleen itse se, joka kommentoi keskustelua kehuen itseään ja paljastavan tietoa tv-sarjan jatkosta.
Miili poisti Instagram-tarinansa melko nopeasti huomattuaan virheensä. Hän ei ole vielä kommentoinut kohua tapahtuneen jälkeen."
:D
Tuon Miilin mokan myötä ei voi olla ajattelematta onko Miili kirjoitellut tännekin itseään kehuvia kommentteja.
Ja kuinkahan moni muu osallistuja harrastaa tätä. Kehuvat itseään ja mollaavat inhokkejaan? Ehkä sitä tapahtuu paljon enemmän kuin voisi kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä Minna ole näyttänyt vanhoissa kuvissa yhtään erinäköiseltä. Ehkä hitusen pyöreämmältä kasvoistaan.
Ylähuulessa näyttäs olevan täytettä, mutta en usko mihinkään poskitäytteisiin.Mun mielestä Minna on kaunein tuolla. Jos tuollaisen ulkonäön saa leikellen aikaan, ni mulle saman kirurgin numero, kiitooos!
Ja Huom, mun mielestä nämä turbohuuli-implantti-botox leidit ovat yleensä järkyn näköisiä.
Minnassa on mongolilainen kasvon rakenne piirteitä,joita on suomalaisilla paljon. Jos olisi tumma olisi ihan sellainen.
No nyt on kyllä nolouden huippu. Jos ei kerran ko. poikamiehet kiinnostaneet, niin yllättävän vakavasti ottaa Antonin valinnan ja ohjelmna tapahtumat muutenkin, jos niihin aikaansa noin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
LOL käytit sitten hakusanoja "hoikka ruma" 🤣🤦🏼🤦🏼🤦🏼
Nolo, nolompi, Miilin omakehut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL käytit sitten hakusanoja "hoikka ruma" 🤣🤦🏼🤦🏼🤦🏼
Tietenkin, kun edellinen väitti, ettei sellaisia juuri ole ;) Täällä yksi, mutta omaa kuvaani en laita.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, kun edellinen väitti, ettei sellaisia juuri ole ;) Täällä yksi, mutta omaa kuvaani en laita.
No eihän väittänyt. Hän sanoi "Joo, mutta yleensä hoikka kaunis se on kaikkein kaunein." mikä tarkoittaa että kaikista kauniista (niin paksuista kuin hoikista) kaikkein kaunein on yleensä hoikka kaunis.
Noloa kehua itseään tosi itsevarmaksi :DD Ärsyttävä päällepäsmäri lähinnä on.
Vierailija kirjoitti:
Noloa kehua itseään tosi itsevarmaksi :DD Ärsyttävä päällepäsmäri lähinnä on.
Taitaa olla siitä puhe mistä puute, kun pitää itseään tuolleen "anonyymisti" kehua 😅
Vierailija kirjoitti:
Taru on kyllä upea!
Moi, Taru. Arvattiinkin jo, että sinulla on Millin otteet itsekehussasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole muutamasta kilosta, esim Emilian ja Lotan tapauksessa ainakin paristakymmenestä kilosta suhteellisen lyhyessä ajassa (nähdään kun verrataan vanhempiin kuviin, joissa heillä on "missinvartalo"). Vastaavanlainen tapaus on mm Salkkareista tuttu Jasmin Voutilainen, joka instassaan kertoo saaneensa puolessa vuodessa painoa lisää liki 30 kg.
Tämä ihmetyttää minuakin. Tyypillistä että parikymppiselle tulee muutama ylimääräinen kilo kun kasvu pysähtyy, niin tuli minullekin 90-luvulla. Mutta vain se 2-3 kg, miten voi tulla kymmeniä :( Suren siis tyttöjen puolesta, kun kuulostaa niin rajulta.
Onko nykyajan ravitsemus oikeasti niin överi, että kiloja ei vain voi välttää?
Yksi syy nopeaan painonnousuun voi olla mielialalääkkeiden käyttö. En kuitenkaan väitä että näin olisi puheena olevissa tapauksissa.
Hormoonallinen lääkitys myös, lisää ruokahalua. Minkälaisia ihravuoria nämä naiset ovatkaan vaihdevuosien kurimuksissa. Huh huh.
Mitä upeaa Tarussa? Minusta varsin tavis.