Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
1621/6327 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neasta paistaa kokemattomuus. Sai ensivaikutelma ruusun ja alkoi rakentamaan heti sen perusteella pilvilinnoja. Ja ehkä hääkellotkin kilkattaa jo. Ei kannattaisi avautua liikaa aiemmista pettymyksistä sillä yleensä epätoivo ei vetoa vaan enemmänkin itsevarmuus. Tulee tippumaan vielä korkeelta.

Minnan epätoivo näyttää olevan enemmän kilpailunhalua ja haluaa "voittaa" muut. Iski paniikki kun villaan saapui 4 uutta kilpailijaa. Sai hetkeksi lisäaikaa tuolla esityksellä. Voi edetä pitkälle kun osaa esittää ihanne kumppania ja vetää roolia.

Vierailija
1622/6327 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet sitten viehättyvät sellaisista naisista, jotka draamailee? Tasaisemmat naiset jätetään syrjään.

Olen itse Nean kaltainen nainen, herkkä ja luonnetta on, miehet on aina tykänneet. Ei ole ainakaan tylsää ja herättää mielenkiinnon, mies saa myös tuntea olonsa tarpeelliseksi kun nainen uskaltaa olla tarvitseva. Mä oon sellainen että en pysty esittämään mitään ja tunteet on vahvoja ja ne tulee läpi, olisin voinut varmaan vetää vastaavassa tilanteessa Neat jos oisin ollut tosi ihastunut mieheen. Kun on herkkä niin tunteet vie vaikka siinä ei olis järkeä mut sellasta se on :D

Niimpä. Herkkä ja luonnetta on = pikkumainen, v-mäinen, itsekäs ja hankala.. Ihmiset tituleeraa itseään hienoilla nimillä, vaikka totuus on, et oot vaan ihanv:n raskas k. Pää luonne... Ne jotka aidosti on jotain hyvää, ei heidän tarvii sitä toitottaa erikseen, heistä sen aistii ja huomaa ihan itse, koska se on aitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/6327 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet sitten viehättyvät sellaisista naisista, jotka draamailee? Tasaisemmat naiset jätetään syrjään.

Olen itse Nean kaltainen nainen, herkkä ja luonnetta on, miehet on aina tykänneet. Ei ole ainakaan tylsää ja herättää mielenkiinnon, mies saa myös tuntea olonsa tarpeelliseksi kun nainen uskaltaa olla tarvitseva. Mä oon sellainen että en pysty esittämään mitään ja tunteet on vahvoja ja ne tulee läpi, olisin voinut varmaan vetää vastaavassa tilanteessa Neat jos oisin ollut tosi ihastunut mieheen. Kun on herkkä niin tunteet vie vaikka siinä ei olis järkeä mut sellasta se on :D

Kuvailisitko itseäsi Pikku Myyksi? Jos kyllä, sehän on suora synonyymi erittäin raskaalle ja lapselliselle kiukuttelijalle eli Nealle. 

Vierailija
1624/6327 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida oikein ymmärtää mitä on herkkyys. Moni voi olla todella herkkä, vaikka ei pillitäkkään joka asiasta. Ovat herkkiä, mutta myös tasapainoisia ja järkeviä.

Vierailija
1625/6327 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta: te, jotka eniten kritisoitte naisten käytöstä ja esim.päätätte, että joku itku on näyteltyä. Oletteko itse olleet vastaavissa olosuhteissa, joissa tunteita tarkoituksellisesti manipuloidaan ja ollaan tuolla lailla oudoissa oloissa eristyksissä muulta maailmalta?  Oletteko varmoja, ettei omakin käytös olisi silloin erilaista kuin normaalisti? 

Vierailija
1626/6327 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta: te, jotka eniten kritisoitte naisten käytöstä ja esim.päätätte, että joku itku on näyteltyä. Oletteko itse olleet vastaavissa olosuhteissa, joissa tunteita tarkoituksellisesti manipuloidaan ja ollaan tuolla lailla oudoissa oloissa eristyksissä muulta maailmalta?  Oletteko varmoja, ettei omakin käytös olisi silloin erilaista kuin normaalisti? 

Emmehän me katsojat tuolla ole, joten kommentoimme ohjelmaa omista lähtökohdistamme.

Vierailija
1627/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme. Armeijassa.

Vierailija
1628/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi harrastavansa crossfittiä mut ei varsinaisesti ulospäin näy. Johanna ainoa joka harrastaa liikuntaa

Johannan habitus perussuomalaisen lahtelaisen kapakoissa pyörivän ex-käyttäjän oloinen. Myös ilkeä asenne ja muista pahaa puhuminen rumentaa. Ja taitaa olla vanhin tuolla?

Ei  silti poista sitä tosiasiaa että on harvoja hoikkia tuolla, ja sillä erottuu aina edukseen. 

Vierailija
1629/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiesus mitä halavatun jankkaajaämmiä taas sivutolkulla🙄

Vierailija
1630/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea saa kriiseillä koko elämänsä jos tuo Samin näkemättämyys ajaa hänet tuollaiseen kipuiluun.

Siis mä en kestä tätä, tää on aivan kamalaa!

Mitä ei kestä? Sitä että on tietoisesti lähtenyt mukaan ohjelmaan, jossa pelataan tunteilla? Että ei näe pikaisesti tutuksi tullutta miestä, johon on pintapuolisesti ihastunut?

Vierailija
1631/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nea saa kriiseillä koko elämänsä jos tuo Samin näkemättämyys ajaa hänet tuollaiseen kipuiluun.

Siis mä en kestä tätä, tää on aivan kamalaa!

Mitä ei kestä? Sitä että on tietoisesti lähtenyt mukaan ohjelmaan, jossa pelataan tunteilla? Että ei näe pikaisesti tutuksi tullutta miestä, johon on pintapuolisesti ihastunut?

Juuri näin. Meistä kenenkään on vaikea on mennä hänen roolinsa kun muut on just hehkuttanut, että nyt varmaan pääset sen ihastuksen kanssa yksilötreffeille kun patiolle katetaan sellaista tunnelmaa. Sitten päässä ehtii villistä tuhat ja yksi ajatusta kun ei ole muutakun sitä tylsää olemista ja aikaa. Siihen päälle se kuplassa tuleva suuri ihastus. Voi olla todella paljon haastavampaa pitää tunteet kurissa joka saralla tuolla. Ja olihan tuo suurimmalle osalle suuro järkytys kun sisälle paukkasi kaksi kertaa kaksi tyyppiä.

Olen edelleen sitä mieltä, että tuo Nea olisi Samille sopivin. Toivottavasti tämä herra vaan ei nyt leiki toisen tunteilla.

Vierailija
1632/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antonin äänestä tulee mieleen se "Remppa vai muutto" ohjelman Marko. Siis jossain kohtaa samanlainen äänenpaino tai jotain..

Eilen mietin ihan samaa, ja oli tarkoitus tästä kirjoittaakin tänne. Puhetapa ja äänenpaino on tosiaan samanlainen kuin Marko Paanasella, mistä tulee kieltämättä vähän gay-vibat, jota joku jo tuolla alkuketjussa puhuikin.

Vierailija
1633/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi harrastavansa crossfittiä mut ei varsinaisesti ulospäin näy. Johanna ainoa joka harrastaa liikuntaa

Johannan habitus perussuomalaisen lahtelaisen kapakoissa pyörivän ex-käyttäjän oloinen. Myös ilkeä asenne ja muista pahaa puhuminen rumentaa. Ja taitaa olla vanhin tuolla?

Johanna on upea nainen, varsinkin kolmikymppiseksi äidiksi. Edellä oleva solvaus ja sen saamat 32 ylöspeukutusta kertovat, että täällä on paljon "kehopositiivisia" Johannan kadehtijoita. En ole tarkemmin keskusteluja seurannut mutta hieman epäilen, että hän on pahin selkäänpuukottaja (eiköhän Wera ole ykkönen siinä suhteessa). Aktiviteeteissa, mm vesipuistossa, oli hyvin mukana, eikä piilottelemassa läskejään rantatuoleilla, kuten moni muu. Myös Sami ja Anton ovat noteetranneet Johannan, päässyt treffeille ja keskusteluihin. Enkä ihmettelisi, jos Johanna on Samin toinen finalisti, sillä hyviä ehdokkaita siihen ei ole paljon.

Vierailija
1634/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme. Armeijassa.

Emotionaalisesti täysin eri asia. Sitä ei myöskään kuvata koko ajan. Sitä paitsi melkein veikkaan, ettei kovin moni armeijassakaan ole ihan paras itsensä... 

Vierailija
1635/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aina tykänneet 😂😂

Vierailija
1636/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wera on kyllä aika angst aikuiseksi.

Vierailija
1637/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on tuo Nea ? Itkee Samille : mä pakkaan laukut ja lähden täältä. Aika lapsellinen heitto naiselta. Sami vaikuttaa aika menevältä kundilta niin haluaako elämäänsä tuollaista takertujaa.

Vierailija
1638/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä peli on menetetty Nean ja Minnan osalta.

1639/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon Nean ammatti on ? Pärjääkö siinäkään, jos on noin kovin herkkä. Jos asiakas ei osta esim hänen esittelemäänsä puseroa, niin onko sekin vessaitkun paikka ? 😭

Vierailija
1640/6327 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksossa 6 varmaan sekä Nea että Minna pääsevät treffeille, viimeinkin. Tämä päätelty jaksokuvauksista. Mutta kumman bachelorin sydän sykkii samassa jaksossa jollekin muulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi