Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Emilia taputti Weraa olalle pelin päätyttyä, niin Wera kavahti kauemmaksi.
Uskomattoman lapsellisia naisia, kun eivät viitsi edes tutustua uusiin.
Wera myös kutsui Emilian puhetta mäkätykseksi. Mäkätys tarkoittaa nalkuttamista tms negatiivista. Ihan hyväntuulisestihan Emilia jutteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi harrastavansa crossfittiä mut ei varsinaisesti ulospäin näy. Johanna ainoa joka harrastaa liikuntaa
Johannan habitus perussuomalaisen lahtelaisen kapakoissa pyörivän ex-käyttäjän oloinen. Myös ilkeä asenne ja muista pahaa puhuminen rumentaa. Ja taitaa olla vanhin tuolla?
On vanhin. Toki tuossa kolmenkympin tienoilla sillä nyt juurikaan ole merkitystä oletko 33 vai 28.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä itkijät olettavat olevansa jotenkin erityisasemassa. Nea menee palasiksi jossain vaiheessa, kun Sami meni suutelemaan häntä. Nea varmaan suunnittelee jo suurinpiirtein häitä.
Terveellinen oppitunti, että tämä ei ole mikään Nea-show, vaan siellä on 14(?) muutakin naista, joille pitää antaa huomioita.
Onko nämä naiset nyt sitä lumihiutalesukupolvea? Paniikkikohtaus päällä, kun asiat ei menkään oman tahdon mukaan.
Ihan eniten tässä ihmettelen Emilian huonoa tilannetajua-sehän pälätti bachelorin päällekin! Ei kukaan jaksa kuunnella noin älytöntä ripulointia. Tosi itsekeskeistä. Ekana hyökkäämässä vastaamaan kun jotain kysyttiin kaikilta naisilta. Vaikea päästä edes lähelle kun toinen vaan pälpättää, ei jää tilaa yhtään millekään muulle. Ei jatkoon.
Tämän ymmärtäisi jos oltaisiin tyyliin finaalivaiheessa. Nyt on vaan noloa. Vastahan ne on muutama päivä sitten tavanneet poikamiehet. Ja käyttäytyvät ihan kuin nämä olisi maailman ainoat miehet , heidän elämän rakkaus. Niin myötähäpeää!!!
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä itkijät olettavat olevansa jotenkin erityisasemassa. Nea menee palasiksi jossain vaiheessa, kun Sami meni suutelemaan häntä. Nea varmaan suunnittelee jo suurinpiirtein häitä.
Terveellinen oppitunti, että tämä ei ole mikään Nea-show, vaan siellä on 14(?) muutakin naista, joille pitää antaa huomioita.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla yhtään naista, joka osaa käyttäytyä ikätasoisesti? En ole vielä huomannut.
Fanni.
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakua niin Nealta kuin Minnalta. Itku ei kerro herkkyydestä vaan juonittelusta. Nämä miehet saavat jatkossakin lepytellä tällaisia naistyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaan, että sai palkaksi huomiota ja suudelmia, niin kuin Minnakin.
Tulee myöhemmin huomaamaan, että säälisuukko ei ole mikään palkinto. Ei Sami tuollaista pikkukakaraa kauaa jaksa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaan, että sai palkaksi huomiota ja suudelmia, niin kuin Minnakin.
No mitä sitten? Tuolla ehtii vielä moni muukin saada suukkoja. Ei ole mikään Nean tai Minnan yksinoikeus. Ja sekös näitä prinsessoja tulee itkettämään vielä tätä parkumisshow¨ta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nean ja Minnan kanssa olisi pidemmän päälle raskasta elää parisuhteessa. Aina tulisi itkuriita, jos vilkaisisi vahingossakaan jotain naista, kehuisi elokuvan naisnäyttelijää, olisi ystävällinen naistarjoilijalle, naispuolinen kollega lähettäisi viestin, tms. Eivät takuulla hyväksyi ketään naispuolista kaveria miehensä elämään.
Minna on ollut Antonille ykkönen: ensimmäisenä yksilötreffeille ja ruusu ensimmäisenä viimeksi ruususeremoniassa. Luulisin Antonin olevan sen verran narsistinen että Minnan itkuepisodi vain lähentää heitä. Tulevien jaksojen ennakkokuvauksessa kerrotaan yhden parin (Anton&Minna?) hullaantumisesta toisiinsa niin, että suunnittelevat tulevaisuutta lapsilukua myöten.
Mutta luulisin, että Samin ja Nean tapaus on toisenlainen. Sami tuskin on häneen kovinkaan ihastunut ja saattaa kokea tilanteen kiusallisena. Joten en vielä leipoisi heistä kyyhkysparia.
Symppaan Neaa tosi paljon koska on luonnetta hänellä, hyvällä tavalla tulinen mutta kuitenkin herkkä🔥
Täytyy varmaan tilata ensihoito paikalle siinä vaiheessa, kun Nea joskus kuulee Samin suudelleen jotain toistakin tyttöä.
Miksi miehet sitten viehättyvät sellaisista naisista, jotka draamailee? Tasaisemmat naiset jätetään syrjään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet sitten viehättyvät sellaisista naisista, jotka draamailee? Tasaisemmat naiset jätetään syrjään.
Ei ne viehäty. Tuohan oli päivänselvästi käsikirjoitettua toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Nean kaltainen nainen, herkkä ja luonnetta on, miehet on aina tykänneet. Ei ole ainakaan tylsää ja herättää mielenkiinnon, mies saa myös tuntea olonsa tarpeelliseksi kun nainen uskaltaa olla tarvitseva. Mä oon sellainen että en pysty esittämään mitään ja tunteet on vahvoja ja ne tulee läpi, olisin voinut varmaan vetää vastaavassa tilanteessa Neat jos oisin ollut tosi ihastunut mieheen. Kun on herkkä niin tunteet vie vaikka siinä ei olis järkeä mut sellasta se on :D
Missäköhän vaiheessa valitaan yön yli treffeille. Sami valitsee Nean, koska helpot poimitaan ensin pois tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Nean kaltainen nainen, herkkä ja luonnetta on, miehet on aina tykänneet. Ei ole ainakaan tylsää ja herättää mielenkiinnon, mies saa myös tuntea olonsa tarpeelliseksi kun nainen uskaltaa olla tarvitseva. Mä oon sellainen että en pysty esittämään mitään ja tunteet on vahvoja ja ne tulee läpi, olisin voinut varmaan vetää vastaavassa tilanteessa Neat jos oisin ollut tosi ihastunut mieheen. Kun on herkkä niin tunteet vie vaikka siinä ei olis järkeä mut sellasta se on :D
Sinulla on siis tapana hyperventiloida vessassa, jos miehesi huomioi jotain muuta naista kuin sinua ihan vaikka vain tervehtimisen muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nean käytös ei ole herkkyyttä, vaan hysteriaa ja huomioh'orausta.
Johannan habitus perussuomalaisen lahtelaisen kapakoissa pyörivän ex-käyttäjän oloinen. Myös ilkeä asenne ja muista pahaa puhuminen rumentaa. Ja taitaa olla vanhin tuolla?