Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
941/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on epäaito. Harmi, jos valinta kohdistuu häneen, sillä Anton on mielestäsi ihan symppis. Kuva hänestä on parantunut, ensivaikutelma oli kyllä vähän huono. Samin tuoijotuksesta tulee kiusallinen olo keskustelukumppanin puolesta.

Tasokkain naisista on ehdottomasti Fanni kaikin puolin. Luonnonkaunis, upea kroppa, koulutettu ja rauhallinen.

Ai millä perusteella epäaito? Tunnetko hänet? Mä en voi ainakaan tehdä tuollaisia päätelmiä kenestäkään pelkän TV-ohjelman vuoksi.

Vierailija
942/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhetavassa ja olemisessa on opeteltua. Kyllä sen huomaa jo nähtyjen jaksojen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna on epäaito. Harmi, jos valinta kohdistuu häneen, sillä Anton on mielestäsi ihan symppis. Kuva hänestä on parantunut, ensivaikutelma oli kyllä vähän huono. Samin tuoijotuksesta tulee kiusallinen olo keskustelukumppanin puolesta.

Tasokkain naisista on ehdottomasti Fanni kaikin puolin. Luonnonkaunis, upea kroppa, koulutettu ja rauhallinen.

Just joo. Ihan pikkusen sovinistinen tuo sun kuvaus "tasokkaasta" naisesta. Etkä varmaan ite edes ymmärrä asiaa.

Ei ole sovinistinen, olen itse nainen, jolla ei ole noin hyvä kroppa, en ole yhtä korkeasti koulutettu, enkä varsinkaan yhtä rauhallinen ja seesteinen. 🤣 Silti minutkin on joku huolinut, mutta kyllä Fanni on itseäni tasokkaampi nainen ja pystyn sen myöntämään.

Vierailija
944/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä, onko ohjelmasta syntynyt nyt pidempää suhdetta. Huhuja aiheesta on nyt hyvin vähän liikkeellä, joten jospa jännitys säilyy loppuun asti.

Ei ole syntynyt pysyviä pareja.

Jos ole siitä tietoinen, niin ei ole eettisesti oikein tulla tänne sitä toitottamaan. Nämä asiat pitäisi pitää visusti salassa. Mulla meni into katsoa enää koko ohjrlmaa.

Bachelor Suomessa ei kai ole tähän asti syntynyt pysyviä pareja, Joni/Janette taitaa olla pitkäikäisin. Meneillään olevan kauden lopputuleman harva kai tietää, parithan joutuvat välttelemään yhdessä esiintymistä, kunnes koko kausi on nähty.

No valitettavasti juorut leviää nopeasti, ja lopputuloksen tietää yllättävän moni. Ei nämä asiat pysy mitenkään salassa. Joni jopa itse paljasti ennen kuvausten loppumista, et löysi ohjelmasta naisen. Se ei tosin kauan kestänyt, mut sentään yrittivät pidempään.

Ja eikös Joni ollut lääpällään Mariaan, joka poistui tyylikkäästi?

Vierailija
945/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä, onko ohjelmasta syntynyt nyt pidempää suhdetta. Huhuja aiheesta on nyt hyvin vähän liikkeellä, joten jospa jännitys säilyy loppuun asti.

Ei ole syntynyt pysyviä pareja.

Jos ole siitä tietoinen, niin ei ole eettisesti oikein tulla tänne sitä toitottamaan. Nämä asiat pitäisi pitää visusti salassa. Mulla meni into katsoa enää koko ohjrlmaa.

Bachelor Suomessa ei kai ole tähän asti syntynyt pysyviä pareja, Joni/Janette taitaa olla pitkäikäisin. Meneillään olevan kauden lopputuleman harva kai tietää, parithan joutuvat välttelemään yhdessä esiintymistä, kunnes koko kausi on nähty.

No valitettavasti juorut leviää nopeasti, ja lopputuloksen tietää yllättävän moni. Ei nämä asiat pysy mitenkään salassa. Joni jopa itse paljasti ennen kuvausten loppumista, et löysi ohjelmasta naisen. Se ei tosin kauan kestänyt, mut sentään yrittivät pidempään.

Ja eikös Joni ollut lääpällään Mariaan, joka poistui tyylikkäästi?

Ei, kyllä mielestäni Janette oli valittu jo ennen viimeisiä treffejä, ja siksi Maria lähti kesken lätkimään.

Vierailija
946/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks nää Bätset on joka kerta jotain stasilaisia pikkupojuja, jotka kelpuuttaa vaan huulitäyte/tekoripsimirkkuja jatkoon?

Vaihtelun vuoksi vois joku vuosi olla joku vähän miehekkäämpi ja karskimpi jeppe, joka arvostaisi vaikka naisen perhekeskeisyyttä, keskustelutaitoa tai lämmintä sydäntä.

* stadilaisia jopa :D

no kun ei sellaisia miehiä enää ole tai ovat varattuja. nykyaika ja lössön lössön kasvatus tehny nykymiehistä kyllä lempeitä, mutta liian feminiinisiä.

Vierailija
947/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt mitä vikaa Fannissa on? Häntä kehuvat viestit saavat alapeukkuja. Itse en kauheasti pidä epäluonnollisista hiusväreistä mutta Fanni on silti mielestäni nätti: kivat kasvonpiirteet ja hyvä kroppa. Ja tosiaan koulutuskin hyvä. Missä vika?

948/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni ja Johanna ovat ulkonaisesti ihan toistensa kaksoisolentoja. Ainoa poikkeus on molempien epäaito hiusten väri.

Vierailija
949/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Fanni ja Johanna ovat ulkonaisesti ihan toistensa kaksoisolentoja. Ainoa poikkeus on molempien epäaito hiusten väri.

Werakin aika lailla samaa sorttia, erottuu lähinnä turbohuuliensa ansiosta.

Vierailija
950/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntu että kaikki näistä naisista oli jotenkin outoja? jännä kyllä nähdä mitä tässä vielä tapahtuu.

Vierailija
951/6327 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai millä perusteella epäaito? Tunnetko hänet? Mä en voi ainakaan tehdä tuollaisia päätelmiä kenestäkään pelkän TV-ohjelman vuoksi.

Ootko kattonu ruusun jälkeen? Itellä ainakin Minnan pointsit laski kun katoin sen

Vierailija
952/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kattonu ruusun jälkeen? Itellä ainakin Minnan pointsit laski kun katoin sen

Olen katsonut. En huomannut Minnan käytöksestä mitään erityistä. Kannattaa muistaa, että meille näytetään vain pieniä irrallisia hetkiä ohjelmasta. Suuresti ihmettelen mikä tarve ihmisillä on hyökätä erityisesti Minnan kimppuun.

Vierailija
953/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks nää Bätset on joka kerta jotain stasilaisia pikkupojuja, jotka kelpuuttaa vaan huulitäyte/tekoripsimirkkuja jatkoon?

Vaihtelun vuoksi vois joku vuosi olla joku vähän miehekkäämpi ja karskimpi jeppe, joka arvostaisi vaikka naisen perhekeskeisyyttä, keskustelutaitoa tai lämmintä sydäntä.

* stadilaisia jopa :D

Voi kun näkisi vielä ohjelman "fiksu ja älykäs Bachelor etsii fiksua luonnonkaunista luomunaista".

Osallistujia olisi hyvä olla sekä maalta etä kaupungista, niin näkökulma avartuisi.

Tässä menossa olevalla kaudella yhdellä kaunottarella on muuten kovasti epäonnistuneeet huulitäytteet.

Katsokaapa tarkkaan, kellä...

Vierailija
954/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut. En huomannut Minnan käytöksestä mitään erityistä. Kannattaa muistaa, että meille näytetään vain pieniä irrallisia hetkiä ohjelmasta. Suuresti ihmettelen mikä tarve ihmisillä on hyökätä erityisesti Minnan kimppuun.

Ei Minnan kommenteissa mitään erikoista ollut. Se, että hän oli jo nyt mukana keskustelussa vihjaa siihen, ettei etene pitkälle Antonin kanssa. Oli toki yksilötreffeillä, mutta siellä ei mitään erikoista tapahtunut. Emmakin oli yksilötreffeillä, mutta ei ollut mukana keskustelussa, joten voi päästä pitkälle Samin kanssa. Tai sitten aiheuttaa draamaa jossain myöhemmässä jaksossa.

Vierailija
955/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Ihan pikkusen sovinistinen tuo sun kuvaus "tasokkaasta" naisesta. Etkä varmaan ite edes ymmärrä asiaa.

Ei ole sovinistinen, olen itse nainen, jolla ei ole noin hyvä kroppa, en ole yhtä korkeasti koulutettu, enkä varsinkaan yhtä rauhallinen ja seesteinen. 🤣 Silti minutkin on joku huolinut, mutta kyllä Fanni on itseäni tasokkaampi nainen ja pystyn sen myöntämään.

Olen eri, mutta onpa ankean kuuloinen asennoituminen elämään. Varsinkin tuo, että joku on "huolinut". Vaikea kuvitella, että missään muissa kulttuureissa naiset puhuisivat itsestään näin vähättelevästi.

Fanni on mielestäni ihan sievä. Varmasti juurikin luonnonkaunis, mutta tyylistä en pidä yhtään. Se räikeän punainen tukka ei oikein sovi hänelle. Kun taas esim. Ensitreffit Alttarilla 2.0 -Tildalle tuon värinen tukka sopi erittäin hyvin. Pienellä stailauksella Fannista saisi todella kauniin.

Vierailija
956/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anton on jotenkin ylimielinen. Tykkään Samista. Jotkut vaan ottaa erilailla katsekontaktia, minkä vuoksi kaikkien pitäisi olla samanlaisia?

Omaan silmään Anton vaikuttaa aidommalta kuin Sami. Samin alkava pälvikalju, vain huijaa uskomaan pelimiestä kiltimmäksi

Vierailija
957/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton näyttää tämän kevään ylioppilaalta. Usea nainen taas voisi olla lähes nelikymppinen, vaikka sinällään ovat ihan kauniita

Vierailija
958/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat Bätset komistuisi, kun Antonin viiksentapaiset siirrettäisiin Samin hiusrajaan 👍

Vierailija
959/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Minnan kommenteissa mitään erikoista ollut. Se, että hän oli jo nyt mukana keskustelussa vihjaa siihen, ettei etene pitkälle Antonin kanssa. Oli toki yksilötreffeillä, mutta siellä ei mitään erikoista tapahtunut. Emmakin oli yksilötreffeillä, mutta ei ollut mukana keskustelussa, joten voi päästä pitkälle Samin kanssa. Tai sitten aiheuttaa draamaa jossain myöhemmässä jaksossa.

Voi hyvinkin edetä finaaliin asti. Henna oli myös viime kaudella eräässä Ruusun jälkeen jaksossa kauden aikana. Epäilen, että juuri Wera ja Minna ovat finaali kaksikko. Lopullinen valinta on sitten Wera, ja suhde on jo loppunut.

Vierailija
960/6327 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö luulet? Aika moni nainen on jo ollut ruusun jälkeen ohjelmassa. Ketä veikkaat loppu kaksikkoon? Fanni, Emma tai Nea? En kyllä usko millään, että noista joku olisi Antonin valinta.