Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami näyttää kasvoiltaan vähän Nelli Matulan mieheltä Elias Kaskiselta. Molemmilla lapsenkasvot.
Nyt pakko sanoa, että älä viitsi edes vitsillä.......... Elias on pitkä, komea ja huippusaalis. Ei voi puhua samana vuosisatana Samin kanssa hänestä. Huh huh...
Nellille kyllä sopisi mielummin Sami. Eliakselle joku pidempi ja kauniimpi huippumallityttis.
Näinkö pinnallisia te nykykolmekymppiset oikeastin olette :O ? Olen järkyttynyt.
Miksi ihmiset pitää jakaa huippusaaliisiin ja ei-huippusaaliisiin? Miksi huippukomealla pitäisi olla huippukaunis, näyttelyesineitäkö me ihmiset vain olemmekin?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Hirveästi poistuu kommentteja. Ainakin 30 kpl puolessa tunnissa.
Lähinnä koskien Johannaa ja Minnaa.
Kaikki ilkeät saavatkin minun puolestani poistua, vaikka en itse olekaan poistattanut yhtään. Miksi sinä kaipaisit lukea rumia ja kiusaavia kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan Lotassa hyvää itsetuntoa. Kaikilla pitäisi olla noin hyvä itsetunto! Olis ikävää, jos mollais itseä tyyliin "minut tiputettiin ekana kun olen niin isokokoinen". Tuollainen märinä ei auta ollenkaan, ketään.
Harhainen ja valheellinen käsitys omasta ulkomuodostaan ja potentiaalistaan vastakkaisen sukupuolen silmissä ei myöskään pidemmän päälle mitenkään tue henkistä hyvinvointia. Lotta saa vuodattaa vielä monet kyyneleet.
Miilin kerrotaan sanoneen, ettei kumpikaan poikamiehistä kelpaa hänelle. Ymmärtäisi, jos olisi jumalallinen ulkomuoto, mutta kun on 5-10 kiloa ylipainoa ja kasvotkin aika tavanomaiset.
Ai pulleammanko on pakko kelpuuttaa kuka vain?
Mitään vikaa en näe niin Antonissa, Samissa kuin Miilissäkään. Kenenkään ei silti ole pakko ihastua kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä naiset pukeutuvat trikoisiin ja tiukkoihin toppeihin? Ei mitenkään imartelevaa. Nehän on treeni aatteita. Vai? Anton on varsinainen pensselisetä....
Just katsoin Johannaa, että onpa hyvä kroppa. Trikoot ja toppi oli yllään.
Noiden naisten keskuudessa aika helposti vähänkin normaalimallinen kroppa näyttää "hyvältä". Johannalla on kolmiomainen leveä lantio, jossa jalat reunoilla eli keskelle jää tyhjä tiiliskiven mentävä kolo pimpan kohdalle.
Aina löytyy valitettavaa :D Eikö yhtään harmita tuollainen negatiivinen silmä?
Toden totta ei harmita. Tästä "negatiivisesta" - itse kutsuisin realistisesta - silmästä on ollut kautta elämän kovasti hyötyä.
Mitä hyötyä sinulle siis on ollut realistisesta silmästäsi, kun se saa arvostelemaan muita?
Huhujen mukaan Timo löysi nykyisen naisensa Bachelor kuvausten aikana. Ilmeisesti näki naista Rhodoksella, kun kuvaukset olivat vielä käynnissä. Nainen oli lomamatkalla tuolloin kyseisessä paikassa.
Kiitos kaikille, jotka siivoavat ketjua loputtomilta jankkauksilta, jotka tekevät keskustelusta lukukelvotonta!
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan Timo löysi nykyisen naisensa Bachelor kuvausten aikana. Ilmeisesti näki naista Rhodoksella, kun kuvaukset olivat vielä käynnissä. Nainen oli lomamatkalla tuolloin kyseisessä paikassa.
Olivat tavanneet jo ennen kuvauksia, eikä tämä ole huhu. Asia on ihan helppo päätellä jos hiukan katsastelee Timon tai naisen instaa, heh.
Vierailija kirjoitti:
. Ilmeisesti näki naista Rhodoksella, .
Täällä kun saa kaikesta nillittää niin...
se on Rodos, Ródos.
Ahdistaako ketään muuta Samin tapa tuijottaa silmiin. Ei silmääkään räpsäytä, jotenki creepy jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami näyttää kasvoiltaan vähän Nelli Matulan mieheltä Elias Kaskiselta. Molemmilla lapsenkasvot.
Nyt pakko sanoa, että älä viitsi edes vitsillä.......... Elias on pitkä, komea ja huippusaalis. Ei voi puhua samana vuosisatana Samin kanssa hänestä. Huh huh...
Nellille kyllä sopisi mielummin Sami. Eliakselle joku pidempi ja kauniimpi huippumallityttis.
Näinkö pinnallisia te nykykolmekymppiset oikeastin olette :O ? Olen järkyttynyt.
Miksi ihmiset pitää jakaa huippusaaliisiin ja ei-huippusaaliisiin? Miksi huippukomealla pitäisi olla huippukaunis, näyttelyesineitäkö me ihmiset vain olemmekin?
No ei tietenkään olla, älä tee yleistyksiä vauvapalstan perusteella. T. kolmekymppinen
Tuleekohan Minnan oikea luonne esille, mielenkiinnolla jään seuraamaan
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako ketään muuta Samin tapa tuijottaa silmiin. Ei silmääkään räpsäytä, jotenki creepy jopa.
Tietysti heille on toitotettu, että silmiin tulee katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä naiset pukeutuvat trikoisiin ja tiukkoihin toppeihin? Ei mitenkään imartelevaa. Nehän on treeni aatteita. Vai? Anton on varsinainen pensselisetä....
Just katsoin Johannaa, että onpa hyvä kroppa. Trikoot ja toppi oli yllään.
Noiden naisten keskuudessa aika helposti vähänkin normaalimallinen kroppa näyttää "hyvältä". Johannalla on kolmiomainen leveä lantio, jossa jalat reunoilla eli keskelle jää tyhjä tiiliskiven mentävä kolo pimpan kohdalle.
Aina löytyy valitettavaa :D Eikö yhtään harmita tuollainen negatiivinen silmä?
Toden totta ei harmita. Tästä "negatiivisesta" - itse kutsuisin realistisesta - silmästä on ollut kautta elämän kovasti hyötyä.
Mitä hyötyä sinulle siis on ollut realistisesta silmästäsi, kun se saa arvostelemaan muita?
Te ikipositiivarithan ette sitä ikinä tajua, vaikka kuvan piirtäisin. Pysykää vain ihanassa kuplassanne. Pusi pusi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä helvetistä sä vetäiset tuon kolmekymppisen? Et tiedä vaikka joku seitsemänkymppinen olisi kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan Lotassa hyvää itsetuntoa. Kaikilla pitäisi olla noin hyvä itsetunto! Olis ikävää, jos mollais itseä tyyliin "minut tiputettiin ekana kun olen niin isokokoinen". Tuollainen märinä ei auta ollenkaan, ketään.
Harhainen ja valheellinen käsitys omasta ulkomuodostaan ja potentiaalistaan vastakkaisen sukupuolen silmissä ei myöskään pidemmän päälle mitenkään tue henkistä hyvinvointia. Lotta saa vuodattaa vielä monet kyyneleet.
Miilin kerrotaan sanoneen, ettei kumpikaan poikamiehistä kelpaa hänelle. Ymmärtäisi, jos olisi jumalallinen ulkomuoto, mutta kun on 5-10 kiloa ylipainoa ja kasvotkin aika tavanomaiset.
Ai pulleammanko on pakko kelpuuttaa kuka vain?
Mitään vikaa en näe niin Antonissa, Samissa kuin Miilissäkään. Kenenkään ei silti ole pakko ihastua kehenkään.
Suosittelen käyntiä optikolla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille, jotka siivoavat ketjua loputtomilta jankkauksilta, jotka tekevät keskustelusta lukukelvotonta!
Pitäiskö teidän sädekehäpäisten herranterttujen perustaa ihan oma ketju, niin ei tarvitse pahoittaa mieltä täällä meidän ketjussamme. Painukaa kuuseen, jos ette kestä lukea keskustelua. Täällä ei ole pakko roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Hirveästi poistuu kommentteja. Ainakin 30 kpl puolessa tunnissa.
Lähinnä koskien Johannaa ja Minnaa.Kaikki ilkeät saavatkin minun puolestani poistua, vaikka en itse olekaan poistattanut yhtään. Miksi sinä kaipaisit lukea rumia ja kiusaavia kommentteja?
Miksi sinun mielestäsi heistä ei voi kirjoittaa muuta, kuin rumia ja kiusaavia kommentteja ?
Minä en niin ole kirjoittanut.
Tahtoisin ja varmaan muutkin lukea ihan jokaisesta osanottajasta. Nyt täällä on ollut lähinnä vain jo poistuneesta Lotasta.
Täytyy kai perustaa sitten oma ketju, kun täällä poistatetaan diktaattorimaisesti kaikki.
Jakso tullut eilen, mutta täällä vain kaksi sivua kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Kun Minna hymyili Ruusun jälkeen -jaksossa, hänen poskipäänsä muistuttivat megalomaanisia finnejä, jotka olisivat poksahtamaisillaan. Onkohan poskipäät omat vai täyteaineilla viety vähän liian pitkälle?
Kyllä, olisi tehnyt mieli itsekin poksauttaa niitä poskipäitå. Mitähän nestettä/geeliä/muovia sieltä olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
No makuja on monia. Itseeni ei iske Eliaksen ja Samin kaltaiset miehet. Ei tämä poju vastaa omaa miesmakuani:
https://images.app.goo.gl/Eiezmqqg5PXtsy49A Nykyisin Elias vieläpä suosii siilitukkaa ja ysäriblondia, mautonta.
Jos ajattelis, et "Olenpa ruma ja lihava, en varmasti kelpaa kenellekään", niin sekö EI surettaisi ja saisi vuodattamaan kyyneliä? Lottahan on ollutkin jo muutamissa vakavissa parisuhteissa, eli pidempiaikaista seuraa on saanut, ja miksi ei saisi edelleenkin.
Itse olen kavereita seuratessani huomannut, että huonoitsetuntoisuus on merkittävämpi syy olla saamatta parisuhdetta kuin ulkonäön virheet. Tunnen useita lihavia ja ei-niin-kauniita naisia, jotka ovat onnellisessa parisuhteessa.