Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

5301/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Team AntonMinna kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Voi, itku. Unohdin koko aamu-tv:n. Mitä siinä tapahtui ? Oliko naisia mukana ? Näkeekö sen vielä jostain ?

Tässä linkki klo 9:12 oli tämä osuus.

https://www.mtv.fi/sarja/huomenta-suomi-1485

Kiitos Sinulle.

Joo, kävin katsomassa.

Olivatpa pojat fiksuja ja todella niin komeita.

Parikan parta on kammottava.

Ja, kuten Sami sanoi mystisesti ; Se jää nähtäväksi, miten miehet sitten lopulta valitsivat. Kyllä jännäksi menee.

Joo, pirteitä poikia aamusta lähtien. Mikon parta on kyllä melkoinen saa nähdä kuinka pitkäksi päästää Kohta ei tarvitse enää pohtia ketä valitsivat. Muutama päivä varmaan menee siihen kun jotkut sulattelevat tappioita.

5302/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Voi, itku. Unohdin koko aamu-tv:n. Mitä siinä tapahtui ? Oliko naisia mukana ? Näkeekö sen vielä jostain ?

Tässä linkki klo 9:12 oli tämä osuus.

https://www.mtv.fi/sarja/huomenta-suomi-1485

Kiitos Sinulle.

Joo, kävin katsomassa.

Olivatpa pojat fiksuja ja todella niin komeita.

Parikan parta on kammottava.

Ja, kuten Sami sanoi mystisesti ; Se jää nähtäväksi, miten miehet sitten lopulta valitsivat. Kyllä jännäksi menee.

Joo, pirteitä poikia aamusta lähtien. Mikon parta on kyllä melkoinen saa nähdä kuinka pitkäksi päästää Kohta ei tarvitse enää pohtia ketä valitsivat. Muutama päivä varmaan menee siihen kun jotkut sulattelevat tappioita.

Sinä mukaan lukien 👍

T. Sisäpiiriläinen

Jos olet sisäpiiriläinen niin meillä on paljon yhteisiä ystäviä. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä jo ala täyttyä sopimussakon kriteerit, kun tämä yksikin nimimerkistä jo pääteltävä henkilö paljastaa täällä lopputuloksen toisen parin osalta jo tässä vaiheessa?

Vierailija
5304/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes lukukelvoton tämä palsta nykyään tuon yhden monologin vetäjän vuoksi 🤦🏻

Vierailija
5305/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenhän mummo tuo yks on?

Vierailija
5306/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi. Tätä ketjua oli sarjan alkaessa hauska seurata. 

5307/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööö, tarkoitat varmaan itseäsi arvon Vierailija? 🤔

Vierailija
5308/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi ropisee aina tuo yks alapeukku tiettyihin viesteihin 🤭

5309/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä jo ala täyttyä sopimussakon kriteerit, kun tämä yksikin nimimerkistä jo pääteltävä henkilö paljastaa täällä lopputuloksen toisen parin osalta jo tässä vaiheessa?

Mitä on paljastettu???

5310/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on paljastettu???

Että Anton valitsee Minnan. Etpä paljon ole arvailujen varaan jättänyt. Ilkut täällä jo valmiiksi, kuinka tullaan pettymään, kun Minna on valittu. Niin olet sisäpiiriä ym. Ja tuo sun nimimerkkikin... 🤦🏻🤦🏻

Sehän on vain minun arvaukseni kuten sinäkin olet esittänyt omasi. 😃

Minä en ole allekirjoittanut kommenttejani sisäpiiriläinen

Ole hieman tarkempi jos esität syytöksiä! 😏

Vierailija
5311/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävää settiä Team AntonMinna: olet liittynyt palstalle 18.4.23 ja kirjoittanut 156 kommenttia! TolkunIhmisellä samat tiedot ja nykyinen nimimerkki on Team AntonMinna... 🙈🙈

Nyt kyllä pärskähti! Päivän paras 🙃

Vierailija
5312/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä, ilkeitä ihmisiä, tänne eksyi - omien sanojensa mukaan- yksi tällainen joka on pilannut ketjua kolmen nimimerkin voimalla ja ei siihen ei paljoa tarvi kun ne voi yhdistää ihan sivustoa tutkimalla, sieltä löytyy. Tämä hlö ilmeisesti luuli olevansa ovela mutta ei ymmärrä mitä kaikkea tietoa löytyy aivan helposti ja niitähän ei saa pois, aina jää jälkiä.

Liekö korkki auki kirjoittelee vai onko vain muuten häirikkö mutta et ole ihan niin tyntematon kuin oletat.

Asiaa! 👍

5313/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä, ilkeitä ihmisiä, tänne eksyi - omien sanojensa mukaan- yksi tällainen joka on pilannut ketjua kolmen nimimerkin voimalla ja ei siihen ei paljoa tarvi kun ne voi yhdistää ihan sivustoa tutkimalla, sieltä löytyy. Tämä hlö ilmeisesti luuli olevansa ovela mutta ei ymmärrä mitä kaikkea tietoa löytyy aivan helposti ja niitähän ei saa pois, aina jää jälkiä.

Liekö korkki auki kirjoittelee vai onko vain muuten häirikkö mutta et ole ihan niin tyntematon kuin oletat.

Jos minua yrität syyttää, niin minulla ei ole mitään salattavaa. 😄

IP:si ei myöskään ole salainen vaikka itse olet Vierailija. Perättömät syytökset voivat olla kunnianloukkaus.

Vierailija
5314/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IP:si ei myöskään ole salainen vaikka itse olet Vierailija. Perättömät syytökset voivat olla kunnianloukkaus.

Kuinka sinä sellaista luulet? Mitään nimiä ei ole mainittu 😮

5315/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sinä sellaista luulet? Mitään nimiä ei ole mainittu 😮

En minä mitään luule.

5316/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävää settiä Team AntonMinna: olet liittynyt palstalle 18.4.23 ja kirjoittanut 156 kommenttia! TolkunIhmisellä samat tiedot ja nykyinen nimimerkki on Team AntonMinna... 🙈🙈

Onko täällä joku rajoittua kommenttien määrässä?

😂

Vierailija
5317/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä sarjasta keskustelua millään muulla palstalla?

5318/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä sarjasta keskustelua millään muulla palstalla?

On, mutta niihin vaaditaan kirjautuminen. 😂

Vierailija
5319/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku rajoittua kommenttien määrässä?

😂

Ei, mutta muilla järki sanelee määrän ja ennen kaikkea laadun 👍

Vierailija
5320/6327 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä oli ihan mukava jutella ja arvuutella ohjelman tiimoilta monta viikkoa ennen tätä yhtä. Huomenna on ohjelman loppu ja hyvä niin