Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai minkälainen nainen teidän mielestä sitten olisi paras näille miehille?
Mun mielestä ongelma on niin päin että nämä unelmien poikamiehet eivät ole mitään unelmia.
Sami ei ole koskaan edes seurustellut. Eli pelkkiä irtosuhteita harrastanut, miten voisi olla hyvä kumppani kenellekään. Epätodennäköistä.
Anton vaikutti paremmalta, mutta tuo tieto nollasta sataan kiihtymisestä pudotti pisteitä. Iso ristiriita siihen nähden miten rauhalliselta vaikuttaa ruudussa. Ei kuulosta ihan tasapainoiselta sekään.
Kauhee polemiikki taas tuostakin sanomisesta. Eli miehen pitää olla vässykkä ja lössykkä, ei temperamenttia ja tossun alla?
Nehän onkin kaksi ainoaa vaihtoehtoa: joko kiihtyy nollasta sataan tai on täysin tossun alla... Not. Itselleni hermoheikki joka provosoituu sekunnissa jostain yhdestä väärästä sanasta on pelottavaa ja todella iso turn-off. Me ei tiedetä, kuinka vahvana tämä piirre on Antonissa ja millaisissa tilanteissa ja miten se tarkalleen ottaen ilmenee. Kuitenkin se, että hänen kaverinsa mainitsi asiasta, kertoo jotain siitä että näin ei ole käynyt vain yhtä tai kahta kertaa vaan useasti.
Minnalla ja Antonilla on yhteistä se, että kummallakin on silmät koko ajan puoliummessa.
Usein juuri ne, jotka vaikuttaa tosi rauhallisilta eivätkä sano mihinkään vastaan, ovat niitä jotka sitten lopulta räjähtävät. Hyviin tunnetaitoihin kuuluu se, että osaa sanoittaa harmituksen aiheita rakentavasti ennen kuin niistä kasautuu iso ja ahdistava painolasti, joka on pakko huutaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ongelma on niin päin että nämä unelmien poikamiehet eivät ole mitään unelmia.
Sami ei ole koskaan edes seurustellut. Eli pelkkiä irtosuhteita harrastanut, miten voisi olla hyvä kumppani kenellekään. Epätodennäköistä.
Anton vaikutti paremmalta, mutta tuo tieto nollasta sataan kiihtymisestä pudotti pisteitä. Iso ristiriita siihen nähden miten rauhalliselta vaikuttaa ruudussa. Ei kuulosta ihan tasapainoiselta sekään.
Kauhee polemiikki taas tuostakin sanomisesta. Eli miehen pitää olla vässykkä ja lössykkä, ei temperamenttia ja tossun alla?
Ei kaikkia viehätä kuumakallet, aika harvoja itseasuassa.
Se el ole sama asia kuin temperamentiton tossun alla oleminen. Onpa mustavalkoista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se nollasta sataan oli rankkaa liioittelua, kaverillista vitsiä? Minulle tuli mieleen, et kiihtyy helposti vaikka jossain pelissä. Vaikea kuvitella että parisuhteessa olisi pelottava.
Tuskimpa kaverina heittäisi tuossa Antonista vitsinä niin negatiivisen seikan että Anton on nollasta sataan niin vihassa kuin rakkaudessa jos siinä ei olisi perää. Ei ystävää ole kutsuttu sinne mollaamaan Antonia perättömillä puheilla
Kyse ei ollut perättömistä puheista, vaan siitä, mitä sillä "nollasta sataan" tarkoitetaan. Variaaitioita on, joista osa enempi, osa vähempi negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yllättynyt että Anton on noin kiinnostunut Minnasta. Minna on ulkoisesti upea ja luonteestakin oon saanut ihan hyvän kuvan ohjelman perusteella, mutta elämäntyylit ja haaveet vaikuttaa erilaisilta. Anton on KTM ja Minna kouluttamaton kotiäitiydestä haaveileva
Miehille ei ole naisen koulutuksella ja tulotasolla väliä. Ulkonäkö on tärkein asia. Se Antonin kaveri sanoi, että Minna on eniten Antonin tyyppiä ulkoisesti.
Anton on liisteröitynyt pahasti Minnan "hunaja-ansaan". Oikeasti näin ulkopuolisena tulee ihan jo korvista tuo ylihempukoitu äänensävy. Tökkii myös miten Minnan nenänkärki osuu ylähuuleen hänen hymyillessään.
Anton herää jo!!!!
Kun sinua tökkii, niin se on todiste, että ketään ei voi viehättää ylähuuleen osuva nenänkärki?
Ei kaikilla ole samat ajatukset kauneudesta tai viehättävyydestä. Anna Antonin pitää omat käsityksensä, ja herää sinä vähän avartamaan näkemyksiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa noi Tarun kirjat... Ovat ilmeisesti omakustanteita kun kannessa ei lue kustantamoa ja myydään vaan Amazonissa?
Yhdessä aiemmassa viestissä täällä väitettiin, että ei ole itse niitä kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se nollasta sataan oli rankkaa liioittelua, kaverillista vitsiä? Minulle tuli mieleen, et kiihtyy helposti vaikka jossain pelissä. Vaikea kuvitella että parisuhteessa olisi pelottava.
Tuskimpa kaverina heittäisi tuossa Antonista vitsinä niin negatiivisen seikan että Anton on nollasta sataan niin vihassa kuin rakkaudessa jos siinä ei olisi perää. Ei ystävää ole kutsuttu sinne mollaamaan Antonia perättömillä puheilla
Kyse ei ollut perättömistä puheista, vaan siitä, mitä sillä "nollasta sataan" tarkoitetaan. Variaaitioita on, joista osa enempi, osa vähempi negatiivista.
Ei siinä kovin monta variatiota saa kaverin sanomasta "Anton on nollasta sataan niin vihassa kuin rakkaudessa"
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa noi Tarun kirjat... Ovat ilmeisesti omakustanteita kun kannessa ei lue kustantamoa ja myydään vaan Amazonissa?
Hieno mainos sieltä lipsahti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä mekkoja saa, joita Emilia käyttää?
Saisko tuolta?
https://www.zalando.fi/naiset-vaatteet/?assortment_area=plus-size
Vierailija kirjoitti:
Minna on kaunis ja hyväkroppainen mutta ei todellakaan kokoa XS! Kuinka pihalla naiset voi olla naisten vaatekoista vai miehetkö täällä kirjoittelee? Aikuinen nainen, jolla on vähääkään muotoja, ei ole XS. Tuota kokoa käyttävät yläasteikäiset tytöt ja äärimmäisen laihat, lähes anorektiset aikuiset naiset.
t. aiemmin vuosia vaatekaupan myyjänä
Mitä hittoa? Taidat itse olla aika pihalla.
Olen 40-v aikuinen nainen ja käytän XS-kokoa. Tissitkin kokoa 70E.
Minnasta en tiedä mutta kyllä muutkin kuin yläkouluikäiset voivat olla pieniä ja silti muodokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä mekkoja saa, joita Emilia käyttää?
Saisko tuolta?
https://www.zalando.fi/naiset-vaatteet/?assortment_area=plus-size
Olen tähän jo kerran tänne vastanut eli kertoi ainakin sen vihreän mekon olevan ginatricot. Oli ostanut alennusmyynnistä.
Romantikko täällä. Sami kertoo, että silmistä näkee totuuden. Samin itsensä kohdalla taas silmien sulkeminen kertoo paljon. Ainoat kerrat, kun Sami on sulkenut silmänsä, ovat olleet kuvaillessaan Emmaa. Näytti ihastuneelta. ... Ehkä ensi jaksossa sama tapahtuu Nean kohdalla.
Olisi hauska tietää, kuka oli se kolmas nainen, josta Antonin ystävä ajatteli Antonin viehättyvän. Ruusun jälkeen -jaksossa ystävä paljasti nimiksi vain Emilian ja Minnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä aiemmassa viestissä täällä väitettiin, että ei ole itse niitä kirjoittanut.
Täällä nyt voi väittää kuka tahansa mitä tahansa, en itse perustaisi ajatuksiani todellakaan siihen, mitä täällä vauvapalstalla kirjoitetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on kaunis ja hyväkroppainen mutta ei todellakaan kokoa XS! Kuinka pihalla naiset voi olla naisten vaatekoista vai miehetkö täällä kirjoittelee? Aikuinen nainen, jolla on vähääkään muotoja, ei ole XS. Tuota kokoa käyttävät yläasteikäiset tytöt ja äärimmäisen laihat, lähes anorektiset aikuiset naiset.
t. aiemmin vuosia vaatekaupan myyjänä
Mitä hittoa? Taidat itse olla aika pihalla.
Olen 40-v aikuinen nainen ja käytän XS-kokoa. Tissitkin kokoa 70E.
Minnasta en tiedä mutta kyllä muutkin kuin yläkouluikäiset voivat olla pieniä ja silti muodokkaita.
Minna on noin 170 pitkä ja vartalontaan X-muotoinen, joten tuskin menee XS-muottiin. Keskustelu lähti kai liikkeelle siitä kun joku väitti Minnan olevan liian pienikokoisen Antonille ja Emilian olevan hänelle "oikean kokoisen".
Jaksossa, jossa Sami kävi lohduttamassa Emmaa kesken Meet & Mingleä, olisin niin toivonut, että Emma olisi hoksannut ja ollut juonessa mukana, kun Sami sanoi huulipunalasin olleen Emman.
https://www.instagram.com/p/CpS6f4mNwfK/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Kuten tästäkin voi huomata, Emilia on normaalipainoinen. Normaali paino ei tarkoita, että kaikki ovat XS-kokoa.
Mutta ei hänestä saa kyllä millään ylipainoista tai sitten pitää olla aika vääristinyt kuva "normaalista".
Joten lopettakaa tuo anonyymina huutelu. Eikö meillä ole tästä valitettavan tuore esimerkki, mihin somekiusaaminen, ulkonäön arvostelu ja mielenterveysongelmat voivat johtaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kovin monta variatiota saa kaverin sanomasta "Anton on nollasta sataan niin vihassa kuin rakkaudessa"
Tämä voi tarkoittaa myös sitä, että suuttuu ja leppyy hetkessä, ja että ihastuu tulisesti, mutta tunteet myös viilenevät nopeasti.