Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella työpaikalla on whatsapp-ryhmä, minua ei ole kutsuttu

Vierailija
22.01.2023 |

Ryhmässä on siis kaikki paitsi minä, myös esimies on siellä. Ryhmän ylläpitäjä on paikan kakkoshenkilö. Esimieheni aina joskus sanoo, että whatsapp-ryhmässähän oli tästä tms. Sanon, etten ole ryhmässä. Hän siihen, että ai jaa, no hän lähettää mulle sen tiedon erikseen.
Olen ollut paikassa nyt pari kuukautta. 10 henkilöä töissä.
Onko asiallista?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein kehtaa tunkea sinne. Ap

Ihan hyvin voi kysyä, onko se suljettu ryhmä vai mahtuuko vielä mukaan! Ei se esihenkilö voi tietää, oletko poissa ryhmästä omasta halustasi vai koska et ole pyytänyt kutsua ryhmään.

Vierailija
122/122 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mulle tuli aloittajan kirjoituksesta mieleen entisajan tupakkahuoneet. Olin vuosituhannen vaihteessa töissä isossa firmassa, tosin meidän yksikössämme oli vain noin 20 ihmistä. Koska pomo oli tupakoitsija, muut tupakoitsijat tiesivät työhönkin liittyvistä asioista aikaisemmin kuin tupakoimattomat. Nyt olen 10 hengen pikkufirmassa enkä edes tiedä, onko kollegoilla joku wa-ryhmä. Jos on, en kuulu siihen. Ei mulla ole edes kännykässäni wa:ia. Mutta sen tiedän, että wa ei ole meidän firman virallinen tiedotuskanava. Jos olisi, siihen pitäisi tietysti liittää kaikki, joille on tarkoitus tiedottaa työhön liittyvistä asioista. 

Kuule on tätä vieläkin. Mun työpaikalla esimies ja kourallinen muita polttaa. Siellä palaveerataan useamman kerran päivässä ja me tupakoimattomat kuullaan asioista joskus ja jouluna. Ihan oikeasti on välillä jäänyt tärkeitäkin asioita ajoissa kuulematta, kun ilmeisesti esimies olettaa että sieltä sit Maija ja Leena kipittää heti kertomaan meille muille mistä on puhuttu. No näin ei tapahdu. Jo pelkästään se ärsyttää, että tupakoitsijoilla on ylimääräisiä taukoja saatikka että nuo tauot on epävirallisia palavereja työasioista tietyn porukan kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi