Nainen, kuinka usein ostat uudet rintaliivit?
Kommentit (23)
En oo koskaan käyttänyt liivejä. Kaksi imetettyä lasta, ja rinnat yhä kiinteät. Oon 50+.
Rintaliivit, vuosikymmenten turhake.
Tilaan netistä muutamat kerrallaan n. kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan käyttänyt liivejä. Kaksi imetettyä lasta, ja rinnat yhä kiinteät. Oon 50+.
Ite pidän sen takia ettei nännit näy
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi turhakkeeksi vain siksi koska sinun rintasi ovat yhä kiinteät. Itse käytän rintaliivejä ihmisten ilmoilla ennen kaikkea siksi ettei nännit erotu paidan läpi. Imetysvaiheessa rintaliivit olivat kätevät kotonakin siksi, koska niihin voi laittaa liivinsuojan estämään maidon vuotamisen paitaan. ap
Aina kun liivit hajoaa. Mulla on kolmet käyttöliivit sekä parit urheiluliivit, ei tarvi kokoajan pestä.
3 - 4 kertaa vuodessa. Minulla on useammat käyttöliivit.
Ostan ehkä joka toinen voisi, mutta useat kerralla. Viimeksi ostin syksyllä neljät.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ne eivät olleet turhakkeet edes 15-vuotiaana. Ei, vaikka rinnat oli kiinteät.
Bmi 23, mutta kuppikoko I70.
Kerran, pari vuodessa tilaan lumingeriesta.
Minulla taitaa olla erilaisia rintaliivejä noin tusina. Viimeisimmän vuoden sisällä olen ostanut neljät liivit.
Ostan parit uudet liivit kerran vuodessa. Cubus tai Lindex koska niistä löytyy parhaiten 75F. Toppaamattomat kaarituelliset liivit parhaat 💁🏼
Ostan liiviliikkeestä, siellä on mun mitat - yleensä tykkään kevyesti topatuista ja kaarituellisista.
Mieskin välillä ostaa liivit (joskus myös niihin kuuluvat alushousut) sieltä mulle yllätyksenä. On ainakin viidet eri väriset ja sitten urheiluliivit päälle. Käytän liivejä vain ihmisten ilmoilla, en koskaan kotona.
Ja ehkä pari kertaa vuodessa uudet kun käytän liivejä aika vähän. Viimeisimmät mies osti mulle pari viikkoa sitten, olin kyllä itse mukana. Petrolinväriset valkkasin.
14
Voi mennä vuosia, etten osta yhtään, mutta viime vuonna ostin kahdet, kun löysin Changen ja kävin just hakemassa kolmannetkin. Enää en halua muita käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä sanoa asiaa turhakkeksi, jos ei itse sitä tarvitse, mutta 90 % kanssasisarista käyttää ja puolet tarvitsee. Onko tämä sitä keski-iän ylittäneen naisen itsekkyyttä vai johtuuko vaihdevuosista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ne eivät olleet turhakkeet edes 15-vuotiaana. Ei, vaikka rinnat oli kiinteät.
Bmi 23, mutta kuppikoko I70.
17 o? Oletko barbi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä sanoa asiaa turhakkeksi, jos ei itse sitä tarvitse, mutta 90 % kanssasisarista käyttää ja puolet tarvitsee. Onko tämä sitä keski-iän ylittäneen naisen itsekkyyttä vai johtuuko vaihdevuosista?
Tuo on vain itsensä korostamista ja muiden yläpuolelle asettumista "mulla ei sentään ole riippareita".
Aika harvoin, ehkä parin vuoden välein tulee ostettua. Käytän pääasiassa kevyitä toppimallisia liivejä ja kotona olen aina ilman.
KErran vuodessa kaarituettomat zalandolta