Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua surettaa kun miehiset miehet ovat nykyään katoava luonnovara =(
17.11.2006 |
Yhä enemmän kolmijalkaiset ovat uusavuttomia rassukoita, joille tärkeintä elämässä on puku ja salkku. Osallistutaan kotitöihin ja tehdään perinteisesti naisille kuuluneita töitä.
Oma mieheni on juuri tällainen vässykkä ja vaihtaisin heti kunnolliseen " sohvaperunaan" , joka ei turhia tunteile mutta osaa olla MIES!
Kommentit (2)
Ota ero suomalaisesta ressukasta ja varaa lomamatka vaikkapa Dubaihin. Todellisen tosimiehen haaremissa voit löytää oman taivaspaikkasi tai ainakin elämällesi tarkoituksen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei MIES ole mikään rotumääritelmä. Miehet on ihmisiä!!!