Aihe vapaa 1999
Joku tulee kuitenkin pätemään: vauvapalsta oli jo olemassa vuonna 1999 ja silloin puhuttiin vauva-asiaa. Mutta jos palsta olisi samanlainen yleispalsta kuin nykyään, niin mistä tuolloin olisi tehty aloituksia?
"Pelkäättekö, että tietokoneet sekoaa, kun vaihtuu vuosiluku 2000? Luin uutisia tästä aiheesta ja nyt isä pohtii kotona, miten mahtaa käydä meidän pöytäkoneelle."
Kommentit (154)
Nelosella alkoi joku Haluatko miljonääriksi? -niminen ohjelma. Kylläpä kuulostaa hölmöltä, eiköhän lopeteta jo yhden kauden jälkeen!
Quake 3 ihan surkee. Q2 o paras vieläkin. Dm nimenomaan. Viime yönä pingi oli parhaimmillaan 170! Kyllä tuli ownattuu edges
AV-lukijamatka Folke Westin johdolla Kuupaaseen.
Miten saan mun irc kanavalle botin?
Walkman kasettisoitin syö kaikki kasetit, onko nopeampaa tapaa rullata c-kasetin nauha takaisin kuin lyijykynä?
Äänestän kokoomusta koska haluan velkaantumisen loppuvan, verotuksen kevenevän ja Suomen liittyvän Natoon!
Jos ei keskustan työreformia toteuteta, se on valot kiinni, Suomi!
Notting Hill -elokuvasta kysymys! Olen toivoton romantikko ja rakastan onnellisia loppuja. Älkää spoilatko liikaa, mutta eihän tämä elokuva ole mikään traaginen rakkaustarina?
Eurot tulee muutaman vuoden päästä! Onko muita, jotka haluaisi jatkaa markkojen käyttöä?
Parhaat partybiisit kehiin! Perjantaina tiedossa tyttöjenilta! Omalla listalla jo seuraavat:
-Ricky Martin: Livin' la vida loca
-Lou Bega: Mambo no 5
-Bomfunk MC's: Freestyler
-Shania Twain: That don't impress me much
-Backstreet Boys: I want it that way
-The Offspring: Pretty fly (for a white guy)
-Madonna: Beautiful stranger
-The Bloodhaund Gang: The bad touch
-Tina Turner: When the heartache is over
Mitä muita listan jatkoksi?
Kukahohan on uusi pääministeri eduskuntavaalien jälkeen? Kukakohan valitaan ensi vuonna presidentiksi? Harmi kun olen vielä liian nuori äänestämään.
14-vuotias tyttöni ja kaverinsa ovat aloittaneet laihduttamisen. Ovat kuulemma liian lihavia. Tytöt juovat paljon vettä, kaloritonta limsaa ja syövät jotain vauvojen hedelmäpilttejä. Miten ihmeessä tämän höpsötyksen saa loppumaan? Tyttö on 159 cm ja 49 kg, niin ei ole mitään syytä laihduttaa.
Tamperelainen yläastetta käyvä teini Sanna aikoo kuulemma olla 2020-luvulla Suomen hallitsija ja pukeutua ja käyttäytyä hallitsijana juuri niin kuin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako nämä hyviltä tarjoiluilta lapsen synttärijuhliin?
-kermakakku, päälle strösseleitä, hopeakuulia ja säilykekirsikoita
-siili (kaalinpuolikas, johon laitettu hammastikuilla nakinpaloja ja juustokuutioita)
-popkornia
-Friscon limpparia
Ei kirsikoita lapsille. Eivät tykkää.
Limsoja pitää olla eri vaihtoehtoja.
+ Irtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako nämä hyviltä tarjoiluilta lapsen synttärijuhliin?
-kermakakku, päälle strösseleitä, hopeakuulia ja säilykekirsikoita
-siili (kaalinpuolikas, johon laitettu hammastikuilla nakinpaloja ja juustokuutioita)
-popkornia
-Friscon limpparia
Ei kirsikoita lapsille. Eivät tykkää.
Limsoja pitää olla eri vaihtoehtoja. COCA-COLAA pitää olla ainakin.
+ Irtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että mun pitäisi hankkia kannettava puhelin. Mutta en haluu olla koko ajan tavotettavissa! Mun mielestä tavallinen puhelin riittää.
Siis daa, kaikillahan nyt kännykkä jo on, mullapas on hieno ostettu näyttökuvakin siinä;)
Telkkarissa alettiin näyttämään Sinkkuelämää -nimistä sarjaa nyt kesäkuussa -99. Viime vuonna Yhdysvalloissa alkanut sarja kertoo sinkkunaisten elämässä New Yorkissa. Taitaa olla aika paljon paljasta pintaakin. Kahdeksasluokkalainen tyttäreni haluaisi valvoa myöhään ja katsoa tuon sarjan. Antaisitteko luvan? Minusta tuo ei kuulosta lapsille soveliaalta ohjelmalta.
Mahtavaa, saadaan Eskosta pressa ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Notting Hill -elokuvasta kysymys! Olen toivoton romantikko ja rakastan onnellisia loppuja. Älkää spoilatko liikaa, mutta eihän tämä elokuva ole mikään traaginen rakkaustarina?
Ei. Oon katsonut sen varmaan jo ainakin 10 kertaa (siis vuoteen 2023 mennessä).
Joku Raisa Räisänen on kadonnut Tampereella viikonloppuna. Eiköhän löydy pian. Aina riittää näitä nuoria, jotka karkaavat hetkeksi omille teille.