Lue keskustelun säännöt.
Oon syönyt vajaassa 2 viikossa 40 makupalaa! Mitäs sanotte?
Kommentit (3)
paskot vaan purkkiin, jäähdytät kunnolla ja nami nami on valmis ;D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mulla menny ku pari päivässä (vajaa 30 2:ssa viikossa siis)
Mua yrjöttäis, jos miettisin tuota lisäainemäärää, jonka olen itseeni tunkenut.