IS: Kirjastonhoitaja Helena tajusi vasta lähes 60-vuotiaana, mistä hän todella tykkää - nyt nuoret miehet piiskaavat häntä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009343455.html
Ja taas media toitottaa tätä voimaantumistarinaa. EI JAKSA!
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vauvan konservatiivimammat taas vauhdissa. Kyllähän se varmasti ahdistaa, kun muut nauttivat ja harrastavat seksiä ja sellaista seksiä, kun haluavat ja itse on viimeksi saanut vuonna 2002 pimeässä lauantaisaunan jälkeen. Ymmärtäkää että elämme vuotta 2023 ja seksi on normaali asia, josta saa ja pitää puhua, ja ennen kaikkea sitä pitää harrastaa. Avoimesti, paljon ja mahdollisimman pervosti.
Otatko miten hyvin suihin ja tykkäätkö anaaliseksistä?
Palsta taas täynnä kuivien korppupillujen valitusta. *haukotus*
Vierailija kirjoitti:
Palsta taas täynnä kuivien korppupillujen valitusta. *haukotus*
Palsta taas täynnä seksihulluja addikteja "haukotus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on antanut julkaista tuollaisen kuvan, jossa näkyy kasvoista alaosa? Noista luomista voi kuka tahansa hänen kirjastossaan käyvä asiakas tunnistaa hänet.
Koska hänellä on ilmeisen hyvä itsetunto, toisin kuin monella muulla tähän ketjuun kirjoittajalla.
Itse tuen täysin rinnoin jokaista joka uskaltaa erottua massasta.
Eli tuet täysin rinnoin kriminaaliakin toimintaa voimauttavana normien purkamisena?
On se ihanaa kun nyt saa olla juuri niin pervo kuin on oikeasti halunnut olla. Heti muuttui elämä paremmaksi!
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mitä paskaa.
Tätähän meille nyt syötetään. Ollaan nähtävästi jotenkin ansaittu tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan konservatiivimammat taas vauhdissa. Kyllähän se varmasti ahdistaa, kun muut nauttivat ja harrastavat seksiä ja sellaista seksiä, kun haluavat ja itse on viimeksi saanut vuonna 2002 pimeässä lauantaisaunan jälkeen. Ymmärtäkää että elämme vuotta 2023 ja seksi on normaali asia, josta saa ja pitää puhua, ja ennen kaikkea sitä pitää harrastaa. Avoimesti, paljon ja mahdollisimman pervosti.
Tämä on varmasti trolli mutta ei teille estottomille nymfomaaneille tuu mielee että kaikki ei halua omia seksijuttuja kertoja jos se tekee konservatiivisen ja estyneen nii mielellään olen sitä. Tää seksivouhutus menee yli mutta mitä voi odottaa propaganda valhemedia lehdiltä??
LAKATKAA LUKEMASTA ILTAPASKAA JOS SE OTTAA PÄÄHÄN SAATANAN TAUKIT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mitä paskaa.
Tätähän meille nyt syötetään. Ollaan nähtävästi jotenkin ansaittu tämä.
Hah hah. Tota noin juu, mua ei kiinnosta enkä haluu osallistua :D
Vierailija kirjoitti:
Voitteko lopettaa sen paskan kirjoittamisen siellä paskalehdessänne.
Huh huh. Jätin artikkelin kesken. Olen itse tuota Helenaa n. kymmenen vuotta nuorempi ja varmaan siitä syystä tulkitsen tuota touhua vähän eri lailla kuin nuoremmat. Iski ihan järkyttävä myötähäpeä. Ja sen jälkeen huoli. En tiedä, kumpi on sairaampaa, se, että tuon ikäinen nainen haluaa, että hänelle tehdään väkivaltaa, vai nuo nuoret miehet, jotka tuota harrastavat. En yleensä halveksi ketään, mutta noiden tyyppien kanssa en haluaisi olla edes samassa kaupungissa. Hyväksikäyttöä on valitettavasti tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vain iltapaskoissa kun alkaa olla jo vaikea löytää mediaa josta tätä ihanaa seksuaalista vapautumista ei syötetä.
Tuo on paksua ideologiaa, sakeaa sellaista. Joka työntyy ihmisten yksityiselämäksi kutsuttuun yhä syvemmälle. Samalla kun toitotetaan että mitään ei saa hävetä, häpeä aiheuttaa estoja ja tekee ihmisistä onnettomia. Terveestä häpeästä ei saa puhua, sotkisi aktivismin agendaa.
Ei kai tuossa ole muuten mitään erikoista kuin asiasta avautuminen tiedotusvälineissä. Onneksi kuitenkin anonyyminä, varmaankin nimi muutettuna ja todennäköisesti myös ammatti. Jokainen saa toteuttaa seksuaalisuuttaan lakien ja OMAN moraalinsa puitteissa ihan millä tavalla haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Jätin artikkelin kesken. Olen itse tuota Helenaa n. kymmenen vuotta nuorempi ja varmaan siitä syystä tulkitsen tuota touhua vähän eri lailla kuin nuoremmat. Iski ihan järkyttävä myötähäpeä. Ja sen jälkeen huoli. En tiedä, kumpi on sairaampaa, se, että tuon ikäinen nainen haluaa, että hänelle tehdään väkivaltaa, vai nuo nuoret miehet, jotka tuota harrastavat. En yleensä halveksi ketään, mutta noiden tyyppien kanssa en haluaisi olla edes samassa kaupungissa. Hyväksikäyttöä on valitettavasti tuokin.
Höpsistä
-palstamamma 65 vee
Jotkut pervoviikot olleet käynnissä pidempään kun vuoronperään marssitetaaan erilaisia parafilioita sivistämään junttisuomea. Miten pystyimmekään elämään tätä ilman.
Sillä erotuksella että pääosanesittäjät ovat aina naisia. On sitomista, koukussa roikkumista, piiskaa..siitähän me nautimme, jonkun mielestä. Kaikki ovat lopulta vain makuasioita! Sellaista kuin seksuaalimoraali ei kertakaikkiaan saa olla enää olemassa. Sehän tukahduttaa!
Vierailija kirjoitti:
Sairasta on tämä "seksipakotus", josta ei todellekaan tule mitään muuta, kuin jatkuvia myötähäpeän tunteita.
Vierailija kirjoitti:
että tuon ikäinen nainen haluaa, että hänelle tehdään väkivaltaa, vai nuo nuoret miehet, jotka tuota harrastavat.
Ei se ole mitään väkivaltaa vaikka se sattuukin.
Helenaa ei ole kukaan vielä piiskannut tarpeeksi kovaa. Saattaa olla, että ei olekaan enää kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Helenaa ei ole kukaan vielä piiskannut tarpeeksi kovaa. Saattaa olla, että ei olekaan enää kivaa.
Et nähnyt sitä mustelmakuvaa? Jos tuo ei ole kovaa piiskaamista niin mikä sitten on?
Sillähän se paha katoaakin maailmasta kun ei vaan katso, kuuntele tai lue. Tosi mahtava neuvo.