Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kirjastonhoitaja Helena tajusi vasta lähes 60-vuotiaana, mistä hän todella tykkää - nyt nuoret miehet piiskaavat häntä

Vierailija
22.01.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009343455.html

Ja taas media toitottaa tätä voimaantumistarinaa. EI JAKSA!

Kommentit (226)

Vierailija
81/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piiskatkoon, vaikka ruvella koko perseen. Ei ole ensimmäinen ihminen, joka sellaisesta tykkää. Miksi siitä lehdille pitää kertoa ja ennen kaikkea, miksi siitä lehdet kertovat?

Seksipositiivisuus on päivän sana 😌

Joo, paitsi mammapalstalla.

Vierailija
82/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap itse jatkaa vihaamaansa voimaantumisten mainostamista postaamalla jutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrjöttää tämä seksituuttaus. Seksi on vain osa elämää. Nyt vaikuttaa siltä, että persettä täytyy lähteä kauppaamaan tai muutoin julistamaan seksuaalisuuttaan, ollakseen oikea nainen.

Tiesithän, että kun erilaisia ilmiöitä kuvaillaan mediassa, se ei velvoita lukijaa toimimaan kuvatulla tavalla? Itse luin tuon ainoastaan kuvauksena yhden henkilön seksuaalisesta havahtumisesta, en käytösohjeena itselleni. Ehdotan että teet samoin.

Sun on kuitenkin pakko myöntää se fakta että viimeisen parin vuoden aikana nämä seksiaiheiset artikkelit ovat kärsineet aika kovan inflaation, niitähän on melkein joka viikko.

En nyt tiedä, kyllä näistä aina tännekin innostuneet (kiihottuneet?) aloitukset tehdään, ja ihmiset kuumina kommentoi. Inflaation ne ovat kärsineet silloin, jos ketään ei kiinnosta.

Se, jota ei kiinnosta, ei klikkaa.

Ei se näin mene. Jos yhteiskunnassa on havaittavissa epämiellyttävä ilmiö, niin on täysin loogista kommentoida sitä.

Ja mitä enemmän kommentoit/jaat ko. aihetta, sitä paremmin lehdet tienaavat ja sitä enemmän he ko. materiaalia tuottavat. Näin toimii kaupallinen media. Älä siis ruoki aiheen julkisuutta, jos et halua siitä juttuja.  

Ei asiat tuolla tavalla muutu tai katoa. Suljetaan silmät tältä naisten arvon alentamiselta, niin se menee pois.

Nyt ainakin täältä on luettavissa, etteivät kaikki suinkaan ole samaa mieltä.

Et sitten yhtään hahmottanut, mitä lainaamassasi viestissä sanottiin. Iltapäivälehdet elävät huomioista. Ihan sama millaista huomioita, kunhan tulee klikkejä ja näkyvyyttä. Älä ole naiivi. 

Itse olet naiivi. Juttuja julkaistaan ja klikataan, joka tapauksessa. Parempi on, että tuo julki sen, mitä tästä ajattelee.

Juuei. Ei mikään lehti julkaise juttuja, jos niillä ei saa klikkejä. Eikä ne klikit sinne itsekseen tule, vaan ne tulee juurikin esim. tällaisten aloitusten innoittamina. 

Ei tule, vaan iltapäivälehtien lukijoista.

Vierailija
84/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on antanut julkaista tuollaisen kuvan, jossa näkyy kasvoista alaosa? Noista luomista voi kuka tahansa hänen kirjastossaan käyvä asiakas tunnistaa hänet.

Vierailija
85/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervettä antaa jonkun piiskata niin että tulee tuommoisia jälkiä takamukseen. Samoin myös sille sadistillekin. Sadistin pää myös sekaisin.

Vierailija
86/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että joku voi nauttia kivusta ja nöyryytetyksi tulemisesta näiden täytyy olla naisia jotka eivät ole kärsineet oikeasti ikinä elämässään, eivät fyysisesti eikä henkisesti. Jos kasvaa sadistisessa ilmapiirissä aikuiseksi niin itseään suojellakseen kiertää kilometrin päästä nämä piiskaajamiehet. Oksettaa ajatuskin jonkun alistamaksi joutumisesta.

Monilla tällaisia harrastavilla itse asiassa on traumatausta. Jostain syystä sitä traumaa ikään kuin pyritään toistamaan. Se on eräs itsetuhon muoto. Vaikka nämä bdsm-harrastajat usein väittävät muuta, niin kyllä on paljon traumatisoituneita naisia, jotka "antavat" (lainausmerkeissä, koska ei kukaan sellaista aidosti vapaaehtoisesti halua) tehdä itselleen mitä kammottavimpia asioita, siis jo ihan hengenvaarallisia, ja valitettavasti on monia sadistisia miehiä jotka tätä käyttävät hyväkseen.

No tuo nyt on höpöä. Itse olen kiinnostunut bdsm:stä. Semmoiset fantasiat ovat aina kiihottaneet minua. En saa yleensä orgasmia, jos ajattelen vain tavallista seksiä.

En ole kokeillut, niin en tiedä. Mutta itse ainakin haluaisin vapaaehtoisesti kokeilla tuollaista, koska se kiihottaa niin kovasti.

Ehkä minulla tuntohermot jotenkin ristissä: olen muuten hyvin herkkätuntoinen ja kipuherkkä, mutta sukuelimissä ei tunnu olevan tuntua, ja sattuminen jotenkin kiihottaa.

Vierailija
87/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli ihan virkistävä näkökulma, että aseksuaalikin voi nauttia seksuaalissävytteisistä akteista ja osaa erottaa seksin ja BDSM:n kokonaan. Tuossahan kuvattiin, kuinka Helena ei kiihotu mutta kokee endorfiinien vaikutuksen.

Totta. Tuo oli kiintoisa pointti. 

Shibarissahan voi harrastajasta riippuen olla kyse samasta; sidontaa mutta ei seksiä, jos seksillä tarkoitetaan sukuelinten stimulointia. 

Tämä kinky-kauhu täällä on muuten ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
88/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrjöttää tämä seksituuttaus. Seksi on vain osa elämää. Nyt vaikuttaa siltä, että persettä täytyy lähteä kauppaamaan tai muutoin julistamaan seksuaalisuuttaan, ollakseen oikea nainen.

Tiesithän, että kun erilaisia ilmiöitä kuvaillaan mediassa, se ei velvoita lukijaa toimimaan kuvatulla tavalla? Itse luin tuon ainoastaan kuvauksena yhden henkilön seksuaalisesta havahtumisesta, en käytösohjeena itselleni. Ehdotan että teet samoin.

Sun on kuitenkin pakko myöntää se fakta että viimeisen parin vuoden aikana nämä seksiaiheiset artikkelit ovat kärsineet aika kovan inflaation, niitähän on melkein joka viikko.

En nyt tiedä, kyllä näistä aina tännekin innostuneet (kiihottuneet?) aloitukset tehdään, ja ihmiset kuumina kommentoi. Inflaation ne ovat kärsineet silloin, jos ketään ei kiinnosta.

Ei se näin mene. Jos yhteiskunnassa on havaittavissa epämiellyttävä ilmiö, niin on täysin loogista kommentoida sitä.

Ja mitä enemmän kommentoit/jaat ko. aihetta, sitä paremmin lehdet tienaavat ja sitä enemmän he ko. materiaalia tuottavat. Näin toimii kaupallinen media. Älä siis ruoki aiheen julkisuutta, jos et halua siitä juttuja.  

Ei asiat tuolla tavalla muutu tai katoa. Suljetaan silmät tältä naisten arvon alentamiselta, niin se menee pois.

Et sitten yhtään hahmottanut, mitä lainaamassasi viestissä sanottiin. Iltapäivälehdet elävät huomioista. Ihan sama millaista huomioita, kunhan tulee klikkejä ja näkyvyyttä. Älä ole naiivi. 

Itse olet naiivi. Juttuja julkaistaan ja klikataan, joka tapauksessa. Parempi on, että tuo julki sen, mitä tästä ajattelee.

Parempi tehdä niin, jos haluaa tuottaa rahaa Iltapaskalle ja lisätä intoa tehdä näitä juttuja. Kukaan kun ei tule lukemaan, MITÄ sinä kirjoitit aiheesta. 

Todistettavasti sinäkin luit.

Vierailija
89/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noilla piiskaajilla on aina myös nuo mustat kaulapannat? Eikö voi piiskata ilman sitä kaulapantaa?

Vierailija
90/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti on höpö höpö lehti. Aina siellä näyttää olevan seksiin liittyviä artikkeleita. En lue, mutta otsikoita ei voi olla näkemättä. 👎🤮

Vierailija
91/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukutaan itseään toteuttavaa voimaantunutta naista? Pitäisi opettaa bdsm periaatteet jo ala-asteella niin asia ei olisi niin leimaava ihmisten mielestä, vaan normaali. Minulle nainen on heti "next please" jos ei edes suostu koikeilemaan piiska ja kuristus leikkejä.

M43

Vierailija
92/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estottomuus voi olla oire muistisairaudesta. Tehkää joku huoli-ilmoitus ASAP!

Vierailija
93/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuei. Ei mikään lehti julkaise juttuja, jos niillä ei saa klikkejä. Eikä ne klikit sinne itsekseen tule, vaan ne tulee juurikin esim. tällaisten aloitusten innoittamina. 

Ei tule, vaan iltapäivälehtien lukijoista.

Joita tästäkin ketjusta löytyy hyvin monta. Eihän kukaan olisi osannut tänne tällaista aloitusta tehdä, jos ei itse lukisi iltapäivälehtiä. Ja moni, joka on tämän keskustelun avannut, on taatusti myös linkkiä klikannut eli kyllä ne klikit vaan tätä(kin) kautta tulevat, vaikka kuinka yrität siltä sulkea silmäsi. 

Vierailija
94/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haukutaan itseään toteuttavaa voimaantunutta naista? Pitäisi opettaa bdsm periaatteet jo ala-asteella niin asia ei olisi niin leimaava ihmisten mielestä, vaan normaali. Minulle nainen on heti "next please" jos ei edes suostu koikeilemaan piiska ja kuristus leikkejä.

M43

Miksi pitää levitellä seksifantasioitaan kaikelle kansalle? Sehän tässä on ongelma. Ei se, että Hellu tykkää saada piiskaa. 

Vierailija
95/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä seksivoimaantumisjuttuja on iltalehdet täynnä, mutta tämä oli kyllä jo jotain hyvin erikoista. Ensinnäkin kuvissa ei ole 60v nainen. Kaulasta ja dekolteelta huomaa ihmisen iän ja tämä nainen on nuorempi samoin tuo takapuolikuva, ei ole 60v takapuoli. Niin ja mitä opimme tästä jutusta, "Helena" on aseksuaali, mutta silti harrastaa sitomista ja piiskaamista. Että huomio huomio, vaikka olet aseksuaali niin se ei vapauta siitä, että iltapaskalehtien mukaan tällaisia "voimaannuttavia" harrastuksia pitäisi olla. Ja "Helenaa" harmittaa kun takapuoli oli mustelmaton yli 20v niin nyt sitä piti sitten esitellä ihan valtakunnan mediassa. En usko tästä artikkelista kyllä yhtään mitään. Enkä varsinkaan ymmärrä tai käsitä miksi tällainen juttu on keksitty saati julkaistu.

Vierailija
96/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Vai että nyt pitäisi ala-asteikäisten lastenkin jo oppia BDSM:stä? Harrastan sitä itsekin aika ajoin mutta tää menee jo liian pitkälle.

Vierailija
97/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

No ei pitäisi. Koulukiusaajat hakkaavat ja kuristavat uhrejaan ihan riittävästi ilman, että sitä normalisoidaan. 

Vierailija
98/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lampaita te oikein olette, jos koette pakottavaa velvollisuutta nyt harrastaa piiskaleikkejä, kun olette lehdestä lukeneet että tuntematon vanha nainen harrastaa niitä?

Ei teidän tarvitse. Älkää peljätkö.

Vierailija
99/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lampaita te oikein olette, jos koette pakottavaa velvollisuutta nyt harrastaa piiskaleikkejä, kun olette lehdestä lukeneet että tuntematon vanha nainen harrastaa niitä?

Ei teidän tarvitse. Älkää peljätkö.

Mistä sinä tuollaiseen päätelmään tulit, että täällä joku kuvittelisi Iltalehden jutun olevan velvoittava toimimaan samoin?

Vierailija
100/226 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kristus!

Aletaan totta puhuen olla kaukana Herran sanasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi