Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies säilyttää kehystettyä kuvaa exästään yhteisessä kodissamme

Vierailija
22.01.2023 |

Kauan sitten mies sanoi, että se on joku hänen serkkunsa, että ei hän oikeastaan tiedä kuka kuvassa on. Tänään sanoi että siinä on hänen exänsä. Mies suuttui kun sanoin, että tarvitaanko meidän yhteisessä kodissa hänen exänsä kehystettyjä kuvia. Suutuspäissäni pistin kehyksen palasiksi. Olin niin suuttunut, koska minusta on pitkän aikaa tuntunut että tämä kotimme ei ole minun kotini, vaan hänen. Kehystetty kuva hänen exästään sai minut lopullisesti ymmärtämään, että tämä ei ole minun kotini. Mies raivostui minulle ja lähti.
Onko teilläkin kuvia kehyksissä entisistä heiloistanne?Itse jätin exäni kuvat exälleni.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies kuitenkin että poistui itse paikalta eikä pistänyt sinua kämpästään pihalle.

Vierailija
42/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hänellä siis serkkunsa kanssa suhde??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se seinällä ? Tai lipaston päällä?

Vierailija
44/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Mies on dementoitunut (ei tunnista ex-kumppaninsa kasvoja) tai patologinen valehtelija. Hän haluaa pitää kuvaa esillä, koska se on hänelle tärkeä. Kuva pönkittää miehen haurasta egoa. Kuva toimii miehelle muistutuksena siitä, että hän on joskus "saanut naista" ja että hän voi "halutessaan saada naista myös uudestaan". Tämä on se lyömäase, jota mies käyttää uutta kumppania vastaan. Jos uusi kumppani ei olekaan "tarpeeksi kiva", mies alkaa puhua exästään. Mies sanoo, että ex oli niin ihana, empaattinen, ymmärtävä, ei koskaan nalkuttanut tai kysellyt typeriä kysymyksiä. 

Typerä kysymys on eufemismi (kiertoilmaus) sille, että uusi nainen kyselee kiusallisia kysymyksiä, joihin mies ei halua vastata. 

Vierailija
45/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kuollut - kuva voi olla esillä vaikka ikuisesti. Ei haittaa, vaikka kaipaakin exää välillä.

Exä on hyvä ystävä ja muidenkin ystävien kuvia on esillä - kuva voi EHKÄ olla esillä.

Exä elossa, mutta edelliset ehdot eivät täyty - kuvat voi olla laatikossa.

Valehtelu exän kuvasta - ei jatkoon.

Epäilykset ja mustasukkaisuus sinun exäsi takia - ei jatkoon, koska tuo on projisointia. Hän pettää jo sen exän kanssa tai tulee tilaisuuden tullen pettämään.

Ei välttämättä yleisiä totuuksia, mutta kokemuksesta tiedän, että saatat kohta olla siinä pisteessä, ettet enää tunnista, mikä on normaalia ja hyväksyttävää, ja mikä ei. Silloin tarvit muiden näkemyksiä. Vedä rajat ja pidä niistä kiinni. Se on helpompaa nyt kuin sitten, kun niistä on jyrätty yli. Mikään suhde ei ole sen arvoinen.

Vierailija
46/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eikö kuva ollutkaan anopin seinällä kuten parisen tuntia sitten kerroit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä