Uimahallissa huomaa, että kyllä sitä voi olla ihan ylpeästi sen näköinen kuin on
Siellä näkee nimittäin vartaloita laidasta laitaan, eikä kukaan häpeile omia makkaroitaan eikä selluliittejakaan.
Eikä sitä oikeestaan itsekään kiinnitä mitään huomiota toisten vartaloihin. Kunhan sen verran katsoo, että onko suihku vapaana vai varattu. Ei sitä sen kauemmin jää tuijottamaan sitä suihkussaolijaa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka häpeää ja kuka ei. Kummasti vaan näkee miten uikkari puetaan jo lokerolla pyyhkeen turvin ja riisutaan kun tullaan takaisin lokerolle. Jopa äitejä pikkutyttöineen pukeutuu ja käy vaan suihkussa. Opetetaan lapsetkin häpeämään. Mulla on makkaraa ja arpea , en jaksa häpeillä. Kaikilla omanlaisensa keho.
Hyi. Eikö nämä ihmiset peseydy? Just tään takia en käy uimahalleissa. Siellä kaikkien pesemättömät hiet puhumattakaan muista eritteistä huuhtoutuvat uimaveteen. 😫
Eihän sitä uikkarissa voi saippuaa käyttää eikä sitä uikkaria riisua joten...kuka ei pese merkkejä ja perässä seuraa parfyymivana ja tukka kuivana.
Kyllä näitä on.
Miksi se tukka pitää kastella? Jos se on esim. tiukalla nutturalla ettei hiukset lillu vedessä kun ui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka häpeää ja kuka ei. Kummasti vaan näkee miten uikkari puetaan jo lokerolla pyyhkeen turvin ja riisutaan kun tullaan takaisin lokerolle. Jopa äitejä pikkutyttöineen pukeutuu ja käy vaan suihkussa. Opetetaan lapsetkin häpeämään. Mulla on makkaraa ja arpea , en jaksa häpeillä. Kaikilla omanlaisensa keho.
Hyi. Eikö nämä ihmiset peseydy? Just tään takia en käy uimahalleissa. Siellä kaikkien pesemättömät hiet puhumattakaan muista eritteistä huuhtoutuvat uimaveteen. 😫
Eihän sitä uikkarissa voi saippuaa käyttää eikä sitä uikkaria riisua joten...kuka ei pese merkkejä ja perässä seuraa parfyymivana ja tukka kuivana.
Kyllä näitä on.Miksi se tukka pitää kastella? Jos se on esim. tiukalla nutturalla ettei hiukset lillu vedessä kun ui.
Olisko tukan kastelu sen takia, että irtohiukset lähtee veden mukana jo suihkussa, eikä niitä tulisi niin paljon altaaseen? Näin olen itse järkeillyt.
Pythoni speedoissa on mammoille ihan ok?
Hämmentävää kun tällainen 10kg ylipainoinen on siellä pukkarissa ja pesuhuoneessa se hoikin??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei roiku tissit yhtään vaikka on pienet B-kupit.
Et ole vissiin vielä imettänyt?
Mulla sama, kiinteät B rinnat, ei edes poimua alla.
Ikää 60+ v ja 4 lasta joista 2 imetetty.
Mun kudostyyppi vaan on hyvin kiinteä ja kollageenipitoinen.
Laita vaan se peräkamarin ovi lukkoon niin ei äitisi häiritse.