Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallissa huomaa, että kyllä sitä voi olla ihan ylpeästi sen näköinen kuin on

Vierailija
22.01.2023 |

Siellä näkee nimittäin vartaloita laidasta laitaan, eikä kukaan häpeile omia makkaroitaan eikä selluliittejakaan.

Eikä sitä oikeestaan itsekään kiinnitä mitään huomiota toisten vartaloihin. Kunhan sen verran katsoo, että onko suihku vapaana vai varattu. Ei sitä sen kauemmin jää tuijottamaan sitä suihkussaolijaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka häpeää ja kuka ei. Kummasti vaan näkee miten uikkari puetaan jo lokerolla pyyhkeen turvin ja riisutaan kun tullaan takaisin lokerolle. Jopa äitejä pikkutyttöineen pukeutuu ja käy vaan suihkussa. Opetetaan lapsetkin häpeämään. Mulla on makkaraa ja arpea , en jaksa häpeillä. Kaikilla omanlaisensa keho.

Hyi. Eikö nämä ihmiset peseydy? Just tään takia en käy uimahalleissa. Siellä kaikkien pesemättömät hiet puhumattakaan muista eritteistä huuhtoutuvat uimaveteen. 😫

Vierailija
22/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rinnat ei saisi roikkua? Helpompi näiden littanoiden kanssa on olla, esim. nukkua vatsallaan, eikä tarvi yläosassa olla niin paljon tilaa. Ei mua häiritsee kyllä yhtään että niiden koko ja muoto on muuttunut nuoruusvuosista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa voisin olla yhtä rohkea kuin te. En käy ikinä uimassa, koska en kehtaa. En kehdannut edes nuorena kun olin hoikka ja nätti.

Alastomana täysin vieraiden ihmisten joukossa on ajatuksena hirveä ja järjenvastainen. En ole koko aikuiselämäni aikana käynyt myöskään joukkosaunassa. Lapsena koulun uimahallireissut olivat kauhukokemus.

Vierailija
24/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on paikka, jossa jokainen on omillaan. Vain keskustelutaito ja olemus ratkaisee. Mersut on poissa ja arvokkaimmat korut riisuttu.

Vierailija
25/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks pääsee kohta itse katsomaan niitä kiinteitä ja roikkuvia rintoja

M50

Ai peilistä?

Vierailija
26/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna on paikka, jossa jokainen on omillaan. Vain keskustelutaito ja olemus ratkaisee. Mersut on poissa ja arvokkaimmat korut riisuttu.

Musta taas on kiva jos saunassa on hiljaista ja kuuluu vain sihinä kun joku heittää löylyä.

Vierailija
27/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kylpylöissä näkee altaissa monenlaista kehoa myös.

Eihän ihmiset uskaltaisi tai voisi mennä mihinkään kuntouksiinkaan kylpylöihin, jos häpeäisivät omaa kehoaan uimahousuissa ja uimapuvuissa.

Kyllä niihin uimahallien ja kylpylöiden altaisiin mahtuu kaikki ihmiset:

Lihavat, laihat, normaalipainouset, nuoret, työikäiset ja seniorit, ihan kaikki.

Kuka muka menee uimahalliin ja kylpylöihin vain tiirailemaan muiden vartaloja ja ulkonäköä?

Kuka?

Jos ei mene uimahalliin VAIN muiden ulkonäköä tiirailemaan, niin tarkoittaako se, ettei voi tiirailla muiden ulkonäköä?

Vierailija
28/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä toisen häpeämiset tiedät? Se voi olla joillekin tosi kova paikka, mutta ei se päälle päin näy. Itselleni uimahallissa haastavinta on se että joutuu pesemään meikit pois, akne on jättänyt sen verran pahat jäljet. Ja olen niitä usein joutunut selittelemäänkin, ihmiset voi olla todella tökeröjä tuollaisen suhteen.

Tiedän tunteen. Itselläni on paha ruusufinni ja tämän elämän aikana olen sen sata kertaa selittänyt miksi naamani näyttää siltä, kuin näyttää. Nykyään en välitä, mutta pidän pientä väliä pieniin lapsiin kaupoissa.

Tsemppistä.

Vierailija
29/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin loppui uimahallissa käyminen siihen kun näin suihkussa jonkun äijänkörillään, jolla oli slaikka ku lauantaimakkaratanko. Häpesin pientä kikuliani niin paljon, ettei kehdannut toiste naamaansa enää siellä näyttää.

Vierailija
30/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan oman kroppani kanssa viitsi mennä uimahalliin, kun aina saa tuijottelua osakseen. Minusta se on häiritsevää ja vaikea olla ylpeä itsestään, kun kyylätään.

Vierailija
31/46 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan roikkuu pikku karva tirri, ei siin mittää oo. Saunas toisen vieres voipi pikkuusen reittä hipsuttaa 

Vierailija
32/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka häpeää ja kuka ei. Kummasti vaan näkee miten uikkari puetaan jo lokerolla pyyhkeen turvin ja riisutaan kun tullaan takaisin lokerolle. Jopa äitejä pikkutyttöineen pukeutuu ja käy vaan suihkussa. Opetetaan lapsetkin häpeämään. Mulla on makkaraa ja arpea , en jaksa häpeillä. Kaikilla omanlaisensa keho.

Milloin se uimapuku pitäisi siis pukea tai riisua jos ei lokerolla ennen suihkuun menoa?

Vierailija
33/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei roiku tissit yhtään vaikka on pienet B-kupit.

Et ole vissiin vielä imettänyt?

En ole tuo keltä kysyit, mutta mulla on kaksi lasta enkä ole imettänyt ollenkaan. Silti rinnat roikkuvat, ajatella!

Vierailija
34/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itsesäälin syövereissä rypiessäni kaveri sanoi, että mennään uimahalliin, niin mieli muuttuu kun näen kehoja laidasta laitaan. Ehkä menimme huonoon aikaan, mutta mieli musteni entisestään, kun muiden kehot olivat omaani verrattuna vieläkin virheettömämpiä kuin olin kuvitellut.

Vierailija
35/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jokainen voi laihduttaa jos haluaa, mutta ei se pakko ole jos tykkää makkaroistaan.

Vierailija
36/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kylpylöissä näkee altaissa monenlaista kehoa myös.

Eihän ihmiset uskaltaisi tai voisi mennä mihinkään kuntouksiinkaan kylpylöihin, jos häpeäisivät omaa kehoaan uimahousuissa ja uimapuvuissa.

Kyllä niihin uimahallien ja kylpylöiden altaisiin mahtuu kaikki ihmiset:

Lihavat, laihat, normaalipainouset, nuoret, työikäiset ja seniorit, ihan kaikki.

Kuka muka menee uimahalliin ja kylpylöihin vain tiirailemaan muiden vartaloja ja ulkonäköä?

Kuka?

Oli todella iso muuri mennä kuntoutuksessa altaisiin. BMI54. Kylpytakki päällä kävelin hissiä kohden ja kylpylään niin lauma noin parikymppisiä miehiä ja naisia tuijotti ja purskahtivat nauruun. Oli todella kiva mennä altaaseen, kun sama lauma tuli sinne juomaan altaan reunalle. En uskaltanut altaasta ylös, kun olisi pitänyt vierestä kävellä uimapuku päällä, koska kommentoinnin aikaan oli toki se kylpytakkikin päällä. Eikä he edes ainoita. Samaan kuntoutusryhmään osui eräs vanhempi mies, joka halusi jostain syystä v..ttuilla ulkonäöstäni niin painoa myöten kuin muutenkin silleen sivusta vihjailemalla. "Mitenhän minä kehtaisin mennä altaille, jos olisi sellaiset pökkelöjalat jne.". Oli suoraan muutakin ulkonäkööni koskevaa. Sitten retosteli aina miten upea se ja se n. 20v julkkis muija on. Itse oli +60v. 

Niin, että tiedän kyllä mitä vartalostani ajatellaan ja jotkut jopa suoraan laukovat päin naamaa, ja jos eivät lauo niin tuovat kyllä vähintään nauramalla ilmi. En ole enää vuosiin tuon jälkeen uskaltanut käydä uimassa. Eipä siinä. Nauramista ja ilkkumista saan ihan vaatteet päälläkin. 

Vierailija
37/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan ei vartijat ja poliisit katsele niitä valvontanauhoja ei. Päälle hakkerit.

Vierailija
38/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä jos joku roikkuu???? Mä olen onnellinen siitä, että olen terve ja elossa.

Sama juttu. Pitkä ja ruma arpi keskellä mahaa ja näyttää kun ois edessäkin takapuoli. Se on pieni hinta siitä että sain elää. Jos se jotakuta häiritsee ,voi kattella muualle.

Vierailija
39/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se uimapuku pitäisi siis pukea tai riisua jos ei lokerolla ennen suihkuun menoa?

Et vissiin oo lukenut uimahallisääntöjä? Niissä sanotaan että pesulla ja saunassa ollaan ilman uikkareita. Ei kuljeta kokoajan uikkareissa.

Vierailija
40/46 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Eikö nämä ihmiset peseydy? Just tään takia en käy uimahalleissa. Siellä kaikkien pesemättömät hiet puhumattakaan muista eritteistä huuhtoutuvat uimaveteen. 😫

Eihän sitä uikkarissa voi saippuaa käyttää eikä sitä uikkaria riisua joten...kuka ei pese merkkejä ja perässä seuraa parfyymivana ja tukka kuivana.

Kyllä näitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan