Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut ns. hyvät kortit elämässä?

Vierailija
22.01.2023 |

Jos pitää vastata kyllä tai ei, niin kumpi vaihtoehto on lähempänä?

Oletko saanut ns. hyvät kortit elämässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti aika huonot, mutta olen jotenkin onnistunut lopulta kääntämään paremman puolen esiin.

Vierailija
2/8 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, mutta ahkeralla opiskelulla ja työnteolla olen saanut oikein mukavan elämän yritysjohtajana. Helposti ei ole mikään tullut, mutta kaikille se on mahdollista lähtökohdista riippumatta.

-m44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Onnellinen ja seesteinen lapsuus, ystäviä ollut aina ja parisuhdekin on aina löytynyt helposti. Opiskelutkin sujuivat vaikka ei siitä sitten lopullista ammattia tullutkaan. Aikuiselämäkin mennyt ihan mukavasti.

Vierailija
4/8 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä jokereita.

Vierailija
5/8 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulmakysymys. Väkivaltainen lapsuus ja koulukiusaamista. Silti ajattelen, että olen saanut hyvät kortit, kun olen syntynyt Suomeen keskiluokkaiseen perheeseen, olen perinteisessä mielessä melko älykäs, ok näköinen ja tulen toimeen ihmisten kanssa. Vähän toiset lähtökohdat olisi ollut ponnistaa menestykseen jostain katuojasta.

Vierailija
6/8 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailman mittakaavassa oikein hyvä: Synnyin Suomeen köyhään maanviljelijäperheeseen, jossa koulutusta arvostettiin. Jouduin muuttamaan kotoa 16 vuotiaana ja ennen kuin olin 30 v minulla todettiin viisi perussairautta, kiitos geeniperimän. Ystäviä on aina riittänyt, en ole ollut päivääkään työtön vaan aina koulutustani vastaavissa akateemisissa töissä. 

Olen onnellinen ja kiitollinen.

Vierailija
7/8 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Pärjäsin aina hyvin koulussa ja opinnoissa ja olen päässyt sen ansiosta hyvään työhön ja hyville ansioille. Olen aina ollut myös ihan hyvännäköinen, mikä on myös sujuvoittanut tietäni, myönnän. Toisaalta olin vuosia koulukiusattu, mikä vaikutti itsetuntooni pitkään. Lapsellani on synnynnäinen sairaus joka vaikuttaa jokapäiväiseen elämään, ja avioliittoni päättyi. Onhan siinä kaikenlaista.

Vierailija
8/8 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että olen saanut hyvät kortit elämässäni.

Molemmat vanhempani ovat olleet niin kauan kuin muistan väkivaltaisia juoppoja ja lisäksi kärsineet mt-ongelmista (luonnollisesti). Minulla on ollut kuitenkin huolehtivat isovanhemmat ja suhteeni sisarukseeni on läheinen. Lisäksi olen saanut syntyä Suomeen, missä taustoistani huolimatta minulle on ollut esim. korkeakoulutkinto mahdollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi