Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät lue viestejään ja vastaa niihin?

Vierailija
22.01.2023 |

Olen ollut jo toista kuukautta erään työkaverini whatsappissa lukematon-tilassa. Tuntuu tosi oudolta, varsinkin kun edelliseen viestiini sisältyi kysymys. Silti näen tätä ihmistä toisinaan työpaikalla.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tosiaan niin suosittuja nämä tyypit, että ei ehdi vastata yksinkertaiseen kysymykseen.

Vierailija
2/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ehkä laittanut sen notifikaation pois päältä eli hän on lukenut mutta se ei näy sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦 No mistä me voidaan se täällä tietää!? Soita sille tai ota asia kasvotusten puheeksi, huoh

Vierailija
4/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ehkä laittanut sen notifikaation pois päältä eli hän on lukenut mutta se ei näy sulle.

Ei ole laittanut pois päältä

Vierailija
5/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät jaksa vapaalla työasioita tai muistutat työpaikan olemassaolosta.

Vierailija
6/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤦 No mistä me voidaan se täällä tietää!? Soita sille tai ota asia kasvotusten puheeksi, huoh

No ihan yleisellä tasolla kyselen. Ei ole ainoa joka käyttäytyy noin

Vierailija
7/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa kirjoitella ja käytän esim whatsappia satunnaisesti. Voi unohtua kokonaan kurkata sinne.

Tärkeät asiat voi soitella!

Vierailija
8/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olevinaan niin hel..... tärkeä ja kiireinen ihminen, niinkuin nykysuomessa moni.

Vierailija
9/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on arkistoinu sen teiän keskustelun, eikä siitä sit saa notifikaatiota eikä huomaa että oot viestiny. Tai on vaikka poistanu koko apin jostain syystä. Tai välttelee siellä jotain muuta tyyppiä ja siks ei kato nyt ollenkaan. Tai sit välttelee sua. Mistä noista tietää?

Jos kuitenkin näät sitä tyyppiä töissä, sano että laitoit viestiä aiemmin. Kertoo sit syynsä jos haluaa.

Vierailija
10/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa jos haluatte vastauksia nopeammin. Tekstiviesti aika oli parempi kun kukaan kyylä ei tiennyt milloin vastaanottaja oli viestin lukenut ja vastasi siihen itselleen sopivana aikana

Vierailija
11/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireessä lukenut 15 muuta viestiä ja oot tippunu etusivulta.

Vierailija
12/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy asiaa häneltä kasvokkain, kun kerran näette töissä?

Vierailija
13/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on muutakin tekemistä kun kytätä kaikkia viestejä ja vastailla niihin.

Jos on kysyttävää ihmiseltä, jonka näkee myös IR, niin kannattaa kysyä kasvotusten.

Vierailija
14/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on muutakin tekemistä kun kytätä kaikkia viestejä ja vastailla niihin.

Jos on kysyttävää ihmiseltä, jonka näkee myös IR, niin kannattaa kysyä kasvotusten.

Ylipäätään Whatsapp ei ole se kanava ,mitä pitkin työasiat kuuluu hoidella.

Vierailija
15/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen wa-viestit aloitusnäytöltä. Ei tule näkyviin, että olen lukenut, vaikka olisinkin. Avaan wa:n vain jos aion vastata ko. viestiin. 

Vierailija
16/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on elämä ja joskus unohdan vastata ei-niin-tärkeisiin viesteihin.

Vierailija
17/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit on viestejä, ei niihin tarvitse reagoida heti, pian tai ollenkaan. Itse ainakin uskon, että jos jollain on jotain tärkeää asiaa niin soittavat sitten. Itsekin toimin näin.

Vierailija
18/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä elämä, jos pitää kytätä onko joku lukenut viestin vai ei. Eikös ne lukukuittauksen saa pois päältäkin halutessaan?

Vierailija
19/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee viestit myös kelloon. Jos ei ole vastattavan arvoinen niin en hötkyä heti vastaamaan.

Vierailija
20/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut, että viestittely on todella ärsyttävää puuhaa ja olenkin pyrkinyt olemaan mahdollisimman vähän noiden viestimien kanssa tekemisissä. Alkaa vaan ärsyttämään liikaa, jos A) viestiäni ei lueta, vaikka tyyppi hilluu linjoilla tai B) viestini luetaan, mutta vastausta ei kuulu vaikka edelleen hilluu linjoilla. Voisiko vielä enemmän hieroa naamaan että sä nyt et vaan ole niin kauheen tärkeä ihminen mulle, että viitsisin reagoida kun sen sijaan täällä puuhastelen mielenkiintoisempien parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi