Apua, kuolen nauruun. Naapuri kippasi lähes 100kg kiuaskiviä roska-astiaan
vaikka tuossa on pöpelikköä vaikka kuinka, mihin ne hyvin mahtuisivat. Siis kiviä roskiin, onko hullumpaa kuultu?
Kommentit (9)
Minä nakkaan ne kivet tosiaan aina jonnekin lähimpään pöheikköön.
Kivi on louhittu maasta, joten sen oikea paikka on maa. Joko sorttiaseman kautta tahi vaikka oman pihan. Itse olen laittanut kukkapenkin reunaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiuaskivet ovat periaatteessa rakennusjätettä. Sekajätteeseen ne eivät kuulu suurina määrinä. Jos joku vältsysti haluaa maksaa niistä sekajätemaksua per kilo niin tietty oma asiansa.
Rakennusjätettä miten? Onko ne pinnoitettu jotenkin?
Kiuaskivet kuuluu kompostiin. Luonnontuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiuaskivet ovat periaatteessa rakennusjätettä. Sekajätteeseen ne eivät kuulu suurina määrinä. Jos joku vältsysti haluaa maksaa niistä sekajätemaksua per kilo niin tietty oma asiansa.
Rakennusjätettä miten? Onko ne pinnoitettu jotenkin?
Onko rakennusjätteen määritelmä mistä lähtien ollut, että se on pinnoitettua?
Loistavaa! Voinko kipata omat pinnoittamqttomat raksajämät vaikka sulle? Jätettyään ne ei varsinaisesti ole..:
Vierailija kirjoitti:
Kiuaskivet kuuluu kompostiin. Luonnontuote.
Puuvilla on luonnontuote, mutta piuuvillapaita ei silti kuulu kompostiin eikä biojätteeseen.
Kiuaskivistä iso osa on teollisesti tuotettuja keraamisesta massasta. Ei siis luonnonkiveä vaan rakennusjätettä ihan samalla lailla kuin esimerkiksi betoninlohkareet.