Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi matkatoimistot eivät enää nykyään järjestä Kanarianlomien takavuosien suosikkiretkeä Sikajuhlat?

Vierailija
22.01.2023 |

Niitä joilla sai syödä ja juoda niin paljon kuin jaksoi ja ehti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei enää mene niihin. Onneksi.

Vierailija
2/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole All Inclusive :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät järjestä, yök!

Vierailija
4/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt. Hauskaa siellä on, kun kaikki ovat tillin tallin! Vegaanit ja absolutistit voivat jäädä hotellille katsomaan televisiota.

Vierailija
5/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt. Hauskaa siellä on, kun kaikki ovat tillin tallin! Vegaanit ja absolutistit voivat jäädä hotellille katsomaan televisiota.

En jäänyt hotellille, mutta todella metsäväen juhlat, en osallistunut toista kertaa. Liian rahvasta ja nimensä mukaista SIKAMAISTA touhua.

Vierailija
6/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisivät, jos olisi kysyntää.

Vierailija
7/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä laimennettua viiniä ja laulu soi!

Hotellille palattaessa oppaat laulattivat porukkaa "Mä oksalla ylimmällä" monta kertaakin, että pysyivät hereillä.

Vierailija
8/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nuorena naureskelin sikajuhlijoille (näitä vähän kosteampia illanviettoja järjestettiin myös muilla nimillä), mutta mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän arvostaa sitä heittäytymistä ja aitoa hauskanpitoa, mitä niihin liittyi. Nykyisin suomalaiset eivät ryhmämatkoillakaan pidä hauskaa, korkeintaan käydään kerran yhdessä syömässä. Britit sentään vielä osaa myös pitää hauskaa, vaikka heilläkin nuoriso on nykyisin ihmeen hillittyä.

Vierailija
9/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiset pula-ajan nähneet ja kekkoslovakian holhousta hetkeksi ulkomaille pakoon päässeet sikajuhlijat ovat jo mullan alla.

Vierailija
10/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen aikaan ollut vegaaneja.

Vierailija
11/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkat yleistyneet eli kaikkien saatavilla ja samalla arkipäiväistyneet. Etukäteen tutkitaan tarkkaan, mille rannalle mennään, mistä mahd. vuokrataan auto, mikä on ns suosittu ruokapaikka, missä on lähin Lidl jne. ; matkoilta ei enää voi odottaa mitään uutta tai yllättävää!

Vierailija
12/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All inclusive hotelleja taitaa löytyä lähes joka maykatoimistolla lähes joka kohteessa. Yleensäkin retkien suosio taitaa olla vähentynyt, nykyihmiset kaipaavat eri asioita lomaltaan ja niihin ei kuulu tuollainen ylenpalttinen mässäily. Veikkaan, että moni ottaa All inclusiven vain sen näppäryyden takia, ei tarvitse etsiä ruokapaikkaa, johon uskaltaa mennä nälkäisien lapsien huutaessa ruokaa nyt heti.

Vierailija
13/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Oliko tuollainen oikeasti?😂 olen aina luullut että se oli vitsi! Tai sketsi jostain vanhasta elokuvasta.

Vierailija
14/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Oliko tuollainen oikeasti?😂 olen aina luullut että se oli vitsi! Tai sketsi jostain vanhasta elokuvasta.

Possujuhlia järjestettiin Mallorcalla(kin) 70-luvulla ainakin. Äidillä on oikein valokuva niistä muistona 😅! ( siellä oli siis kuvaaja, jolta sai sitten ostaa sen oman kuvansa.. vähän siis samaan tyyliin kuin Tukholmaan mennessä ainakin laivoilla )

Vierailija
15/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keihäsmatkojen kultainen aikakausi takaisin! Nykyään kaikki on niin saatanan sivistynyttä, hienostunutta ja elitististä. Ei uskalleta elää.

On perustettava uusi Keihäsmatkat 2.0, jossa aidot ihmiset saavat vietää aitoa lomaa vailla tekopyhiä hienohelmoja.

Possut vartaalle, viini ja viina virtaamaan, soitto ja laulu raikaamaan.

Vierailija
16/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hyviä kommentteja!

Isän jäämistöä perkasin ja sieltä löytyi vanhoja valokuva, possujuhlilta: faija oli/näytti vähän turvonneelta :) mutta koht. selvinpäin olevalta :)

Avopuoliso, vähän niinkuin äitipuoli mulle, nukkui pois jo ajat sitten (s.). Pyysivät minua mukaan niille etelänreissuille; työkiireitten yms. takia en lähtenyt. Nyt se on sitten myöhäistä :(

Vierailija
17/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keihäsmatkojen kultainen aikakausi takaisin! Nykyään kaikki on niin saatanan sivistynyttä, hienostunutta ja elitististä. Ei uskalleta elää.

On perustettava uusi Keihäsmatkat 2.0, jossa aidot ihmiset saavat vietää aitoa lomaa vailla tekopyhiä hienohelmoja.

Possut vartaalle, viini ja viina virtaamaan, soitto ja laulu raikaamaan.

Senkus menet johonkin brittien alaluokan suosimaan halpishotelliin niin pääset näkemään sitä "aitoutta". :D

Vierailija
18/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli oli. Olen nähnyt dokkarin.

Vierailija
19/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli oli. Olen nähnyt dokkarin.

Pari kertaa olen ollut. Kyllähän siinä suomalainen jurous karisi ja sanainen arkku aukesi, kun istuttiin pöytään ventovieraiden muiden suomalaisten kanssa. Ja sitten laulettiin kanssa. Paikalliset kantoi aina uusia pulloja pöytään kun heilutettiin tyhjää pulloa.

Vierailija
20/20 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

All inclusive hotelleja taitaa löytyä lähes joka maykatoimistolla lähes joka kohteessa. Yleensäkin retkien suosio taitaa olla vähentynyt, nykyihmiset kaipaavat eri asioita lomaltaan ja niihin ei kuulu tuollainen ylenpalttinen mässäily. Veikkaan, että moni ottaa All inclusiven vain sen näppäryyden takia, ei tarvitse etsiä ruokapaikkaa, johon uskaltaa mennä nälkäisien lapsien huutaessa ruokaa nyt heti.

Nykyihmiset tuntuvat kaipaavan matkoiltaan (runsasta) syömistä/ ruokapaikkoja. Ruuasta puhutaan, sitä kuvataan jne. Ruokaa ostetaan hotellihuoneisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi