Isä ei tee lapselle aamupalaa
Hän ei ole kertaakaan laittanut lapselle mitään syötävää tai juotavaa, jos hän ja lapsi on herännyt aikaisin, mutta minä olen jäänyt vielä nukkumaan.
Ja kun sanon tästä, niin olen nalkuttava-akka.
Itselleen ottaa kahvia ja jonkun pienen syötävän heti kun herää. Ja lapsi on siis vielä niin pieni, että ei osaa itse ottaa aamupalaa.
Kunhan halusin vain avautua jonnekin, että lapsiarki on aika raskasta.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän pitää antaa olla isä omalla tavallaan.
Lapsen perustarpeista huolehtimisesta ei voi tinkiä siksi, että iskä haluaa tehdä (tai olla tekemättä) jotain 'omalla tavallaan'.
Älkää naiset aina nalkuttako tuota samaa. Ei ihme, että miehet ei viitsi hoitaa lapsia kun jos hoitaa niin nainen vain nalkuttaa jostain perustarpeista. Teille naiset ei mikään kelpaa.
Otapa vähän kovemmat keinot käyttöön. Nappaa sitä pillistä kiinni ja tee erittäin selväksi, että nyt h*lvetti oli viimeinen kerta kun jätät lapsen nälkiintymään. Älä ole nössö. Sinun tehtäväsi on puolustaa sekä lasta että itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä eroaisin tuollaisesta miehestä, joka ei huolehdi omasta lapsestaan.
Ojasta allikkoon, lapsi joutuisi olemaan isäviikot ilman ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa käytöstä.Polttaako myös tupakkaa?
Jaaha, parveketupakointihullu taas mestoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapsella ei ollut heti herättyään nälkä , tai sitten lapsi halusi koittaa valtaansa isään ja päättää itse että katsoo videon ensin ja syö sitten .
Voisiko isä viedä vaikka voileivän lapselle käteen kun katsoo videota että saisit välillä viikonloppuna rauhassa nukkua ? Keskustelkaa ja tehkää kompromisseja .
Miksi ihmeessä opettaa lapselle telkkarin edessä syöntiä? Ruoka syödään pöydässä ja sitten JOS on kiltisti syöty voi katsella niitä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies teki tota samaa. Lapsi kitisee vieressä nälkäänsä. Kerran sitten huusin makkarista, että annatko lapselle puuron niin sain myös kuulla olevani ihan kauhea nalkuttava ämmä ja mies painui ovesta pihalle. Myöhemmin selvisi, että lähti pelaamaan rahoja kioskille.
Mikset valinnut vastuullisempaa kumppania pariutumisellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän pitää antaa olla isä omalla tavallaan.
Lapsen perustarpeista huolehtimisesta ei voi tinkiä siksi, että iskä haluaa tehdä (tai olla tekemättä) jotain 'omalla tavallaan'.
Älkää naiset aina nalkuttako tuota samaa. Ei ihme, että miehet ei viitsi hoitaa lapsia kun jos hoitaa niin nainen vain nalkuttaa jostain perustarpeista. Teille naiset ei mikään kelpaa.
Kostat lapselle sen, että sinua muistutetaan lapsen hoidosta kun et omatoimisesti ymmärrä sitä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
No mitä hän vastaa kun kysyt miksi toimii noin? Laiska paska ilmeisesti.
Nainenkin on laiska paska kun jää sänkyyn makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapsella ei ollut heti herättyään nälkä , tai sitten lapsi halusi koittaa valtaansa isään ja päättää itse että katsoo videon ensin ja syö sitten .
Voisiko isä viedä vaikka voileivän lapselle käteen kun katsoo videota että saisit välillä viikonloppuna rauhassa nukkua ? Keskustelkaa ja tehkää kompromisseja .
Typerää opettaa lapsi syömään videoita katsellessa.
Eroa. Parisuhde tuollaisen miehen kanssa on raskasta. Voin sanoa. Paremmin pärjäätte lapsen kanssa ilman häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenkin on laiska paska kun jää sänkyyn makaamaan.
Eikö äiti saa sunnuntaiaamunakaan nukkua pidempään? Eikö tuossa perheessä ole osattu sopia että jos isä herää samaan aikaan lapsen kanssa, isä laittaa lapselle aamupalan, varsinkin kun hän laittaa aamupalan myös itselleen? Vai odottaako mies että vaimo herää ja ruokkii lapsen, jolloin mies voi lähteä harrastamaan tai vieraisiin tai whatever? Ihan perseestä. Miehellä on oikeus syödä kevytaamiainen yksin, mutta vaimo joutuu laittamaan kunnon aamiaisen tai brunssin koko perheelle ja joka tapauksessa syömään aamiaisensa lapsen kanssa. Vielä enemmän perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko isä viedä vaikka voileivän lapselle käteen kun katsoo videota että saisit välillä viikonloppuna rauhassa nukkua ? Keskustelkaa ja tehkää kompromisseja .Miksi ihmeessä opettaa lapselle telkkarin edessä syöntiä? Ruoka syödään pöydässä ja sitten JOS on kiltisti syöty voi katsella niitä videoita.
Jos puuronsyönnistä ruokapöydässä tulee joka kerta äänekäs valtataistelu ja ap haluaisi välillä nukkua pidempään pois unirästejään niin tuossa tapauksessa antaisin lapsen katsoa vaikka kerran viikossa hiljaa videota .
Eron jälkeen tuo lapsi saa iskän luona vieraillessaan aina tahtonsa läpi, oppii pelaamaan ja olemaan pois tieltä. Äidin luona on säännöt ja tylsää ruokaa ja nukkumaanmenoaika.
Joku kysyikin aiemmin, miksi ap oli päättänyt lisääntyä mieslapsen kanssa? Mistä voi etukäteen tietää, millainen isä miehestä tulee?
Nalkuttavasta akasta pääsee eroon. Ja lapsestakin pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että älä taas nalkuta.
Ap
Mies välttelee vastuuta. Pakota se tekemään sitä aamupalaa vai alkaako sitten nyrkki heilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies teki tota samaa. Lapsi kitisee vieressä nälkäänsä. Kerran sitten huusin makkarista, että annatko lapselle puuron niin sain myös kuulla olevani ihan kauhea nalkuttava ämmä ja mies painui ovesta pihalle. Myöhemmin selvisi, että lähti pelaamaan rahoja kioskille.
Mikset valinnut vastuullisempaa kumppania pariutumisellesi?
Hyvin esitti huomioonottavaa mutta kun lapset syntyi niin miehen elämästä katosi kaikki muut huolehdittavat asiat, paitsi omat tarpeensa. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että älä taas nalkuta.
ApMies välttelee vastuuta. Pakota se tekemään sitä aamupalaa vai alkaako sitten nyrkki heilua?
Miten sä "pakotat" aikuisen tekemään yhtään mitään? Ymmärrätkö ettei tollaset apn miehet tee mitään vaikka niille rautalangasta vääntäisi? Ja ei oikeen aseella uhaten viitsi "pakottaa".
Ukko saa itsellensä ruokaa suuhun, mutta ei kasvavalle lapselle.
Tosi yksinkertainen äijä.
Ei arvosta lastaan? Vaikeuksia tiedossa
No aika p***a vanhempi, jos ei lapselle tarjoa aamupalaa. Kun minä olin lapsi, minulla ei usein ollut tarpeita mistä tehdä aamupalaa koska isä söi ne illalla ja koulussa sain ruuan. No erohan vanhemmille tuli, mutta ruokasuhteeni on nykyisin kieroutunut (lievä syömishäiriö)..
Onko liikaa vaadittu ruokkia jälkikasvunsa terveellisesti, jos ne lapset kerran halutaan?