Isä ei tee lapselle aamupalaa
Hän ei ole kertaakaan laittanut lapselle mitään syötävää tai juotavaa, jos hän ja lapsi on herännyt aikaisin, mutta minä olen jäänyt vielä nukkumaan.
Ja kun sanon tästä, niin olen nalkuttava-akka.
Itselleen ottaa kahvia ja jonkun pienen syötävän heti kun herää. Ja lapsi on siis vielä niin pieni, että ei osaa itse ottaa aamupalaa.
Kunhan halusin vain avautua jonnekin, että lapsiarki on aika raskasta.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Outoa käytöstä.Polttaako myös tupakkaa?
Ei polta. Miten se tähän nyt edes liittyy?
Ap
Mä eroaisin tuollaisesta miehestä, joka ei huolehdi omasta lapsestaan.
No mitä hän vastaa kun kysyt miksi toimii noin? Laiska paska ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Että älä taas nalkuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla tosiaan mitä mies sanoo, että miksi ottaa ruokaa vaan itselleen eikä anna nälkäiselle lapselle.
Jos lapsella ei ole nälkä heti aamusta tai ei kahvi maistu ennenkuin iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että älä taas nalkuta.
Ap
Joudutko tekemään kaikki muutkin lapsen ja kodin hoitoon liittyvät jutut yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla tosiaan mitä mies sanoo, että miksi ottaa ruokaa vaan itselleen eikä anna nälkäiselle lapselle.
Mies siis laittaa lapselle olohuoneeseen videot pyörimään ja menee itse keittiöön juomaan kahvin ja syö jonkun jugurtin tms pienen syömisen. Lapsi ei kuulemma halunnut mitään koska katsoi videoita. Ja kun sanon, että sinun pitää sille antaa aamupalaa niin sanoo, että olen nalkuttava-akka.
Ap
Meillä mies teki tota samaa. Lapsi kitisee vieressä nälkäänsä. Kerran sitten huusin makkarista, että annatko lapselle puuron niin sain myös kuulla olevani ihan kauhea nalkuttava ämmä ja mies painui ovesta pihalle. Myöhemmin selvisi, että lähti pelaamaan rahoja kioskille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että älä taas nalkuta.
ApJoudutko tekemään kaikki muutkin lapsen ja kodin hoitoon liittyvät jutut yksin?
Kodinhoitoon liittyvät en, lapsen hoitoon liittyvät kyllä.
Ap
Kaikista miehistä ei ole isiksi kun ovat itsekin vielä henkisesti lapsen tasolla.
Ja jos antaisi, valittaisit täällä, että leivän antoi, kun olisi pitänyt puuroa keittää.
Isän pitää antaa olla isä omalla tavallaan.
Miksi sinä vetelehdit vuoteessa niin pitkään ettet saa kakaroillesi ruokaa laitettua?
Mun kohta ex-mies on samanlainen. Viimeksi tänään aamulla keitteli itselleen kahvit, söi itse jugurtit&myslit lehteä lukiessa, eikä elettäkään, että olisi lapselle laittanut yhtään mitään. Minä sitten herättyäni laitoin sekä itselle että lapselle aamiaisen. Iltapalahommien kanssa sama juttu.
Mies on todella itsekeskeinen, ei vain yksinkertaisesti osaa huomioida muita ja tehdä "heidän puolestaan" mitään, olipa kyseessä sitten lapsi tai aikuinen.
Ehkä lapsella ei ollut heti herättyään nälkä , tai sitten lapsi halusi koittaa valtaansa isään ja päättää itse että katsoo videon ensin ja syö sitten .
Voisiko isä viedä vaikka voileivän lapselle käteen kun katsoo videota että saisit välillä viikonloppuna rauhassa nukkua ? Keskustelkaa ja tehkää kompromisseja .
Outoa käytöstä.Polttaako myös tupakkaa?