Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei meillä ole varaa maksaa mökkiviikosta 1500 €!

Vierailija
22.01.2023 |

Ihan älyttömiä hintoja pyydetään mökeistä. Emme me tuollaisia hintoja ala maksaa. Turha luulla. Maksamme 200-376 € väliltä viikossa. Enempää ET saa! Mitä oikein luulit? 🙄

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksettiin mökkiviikonlopusta 570 € joulukuussa. Perusmökki, toki sauna oli hyvä / voisi sanoa special. mutta muuten aika heikko, jopa epäsiisti, astiat oli eri paria jne. On ne mökit nyt hinnoissa.. :( kun lisäx bensat ruoat, juomat jne niin yli 750 € maksoi meidän mökkiviikonloppu. 2 aikuista + 1 lapsi oli kokoonpano

Vierailija
22/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit ostaa oman mökin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia hintoja pyytävät, minulla olisi varaa maksaa tuo 1500€ mutta en tod maksa.

Vierailija
24/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla saa vuokralle esim Italiasta mahtavan talon, ei kannata tuhlata rahaa mihinkään hyttysryteikköön

Ei ole kahta vaihtoehtoa Lappiin viikoksi laskettelemaan tai kökkimään viikoksi jonnekkin italiaan.

Vierailija
25/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Meillä ollut myös tapana Hi krata mökki viikoksi kesällä ja viimekesänä se maksoi n.950€/vko.

Aivan loistava mökki vieläkin upeammalla sijainnilla, itkun pala kurkussa totesin että on jo täksi kesäksi varattu kokonaan😢.

Alakerta jossa 2mh, tupa takkoineen, pieni keittiö astianpesukoneineen+pakastimineen, parvi, ihana puulämmitteinen sauna, sisäwc ja tod tilava suihkutila+pukuhuone, tilavalla tontilla järvessä melkein kiinni, aivan huippu. Pihalla 2 erilaista grillausvaihtoehtoja, katettu ja "suljettava" ja katettu "avonaisin seinin.

Jos haluaa mukavuuksia ja laatua+hienon sijainnin niin ei ne muutamat sataset vain riitä.

Vierailija
26/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

valamanmunkki IivanaJulma kirjoitti:

multa saat mökin saunalla ja vene sekä järvenrannalta, 400 e viikko Vuokatista

2 mökkiä siinä 4-5 hengelle tilaa

Miten sinulla on tuollainen mökki, kun pelkäät Jumalan tuomiota tra nsulain takia?

Vierailija
27/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökeillä on usein sähkölämmitys ja lämmin vesi lämmitetään sähköllä. Puita menee paljon, kun grillataan pidetään nuotiota, lämmitetään saunaa.

En minäkään mökkiäni vuokraisi halvemmalla. Haluaisin tästä voittoakin.

Vierailija
28/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi olla järkevämpää pitää jopa tyhjillään hetki kuin antaa alihinnalla.

Milloin tällainen hetki voisi olla?

No kai ymmärrät, että vuokraaminen vaatii vaivannäköä. Hallinnollista työtä, sopimuksia, kämpän tarkastamista, kirjanpitoa, kulujen seurantalukemien raportointia... Ei sellaista kannata aina tehdä, ellei kate ole riittävä. Ja jos välittäminen ulkoistettu, se maksaa ja voi olla kannattamatonta.

Vierailija
29/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei meilläkään 😴 Enkä kyllä laittaisikaan 4 kuukauden vuokraa yhteen viikkoon.

Missä perähikiällä asuu 4 kuukautta 1500€ meillä kaukana korvessakin maksaa pelkkä koti 1100€ kuukaudessa.

30/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä perähikiällä asuu 4 kuukautta 1500€ meillä kaukana korvessakin maksaa pelkkä koti 1100€ kuukaudessa.

Melkein keskustassa, ja tuosta jääkin vielä liki satanen 😎

Vierailija
31/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökinvuokraaja ja monilla asiakkailla on sellainen käsitys, että juuri heidän kohdallaan voisin antaa alennusta. Milloin ei ole rahaa, ollut rankka ajanjakso elämässä, mökki olisi ihana mutta liian kallis jne... Eli monet katsovat oikeudekseen yrittää käyttää omaisuuttani ilman kunnon korvausta.

Mistä tuommoinen ajatusmaailma kumpuaa? Minä olen kuitenkin ottanut lainaa, kunnostanut, maksanut remontteja ja joka kuukausi maksan mökin ylläpidosta esim. sähköläskut ja muita juoksevia kuluja. Sitten jotkut ehdottavat, että voisivat armollisesti vuokrata mökkini satasella viikko, kun se olisi heidän mielestään kohtuullinen korvaus.

Vierailija
32/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla saa vuokralle esim Italiasta mahtavan talon, ei kannata tuhlata rahaa mihinkään hyttysryteikköön

Ei ole kahta vaihtoehtoa Lappiin viikoksi laskettelemaan tai kökkimään viikoksi jonnekkin italiaan.

Ei todellakaan.

Mua ei saa Lappiin vaikka maksettaisiin!

Vierailija
33/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallassa?

Vierailija
34/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan.

Eikä mua Italiaan viikoksi. Mitä siellä on edes tekemistä? Viikko laskettelurinteessä on aivan liian lyhyt aika.

Vierailija
35/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä katso huviloita kaikilla mausteilla. Korpimökkejä saa alta viidensadan, mutta ai niin, ne ovat liian alkeellisia.

Vierailija
36/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Mä maksoin villasta Korfulla 890 euroa viikko. Siinä oli mahtavat metinäköalat, lämmitetty uima-allas, 90 neliötä ja omaa rauhaa. Silti kaupat ja ravintolat oli alle 2km päässä. Ja lennot meno-paluu oli vain vähän yli 300 euroa matkalaukkuineen.

37/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallassa?

Eiku E-P

Vierailija
38/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telttapaikat lienee halvempia? Kysykää sellaista.

Vierailija
39/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan.

Eikä mua Italiaan viikoksi. Mitä siellä on edes tekemistä? Viikko laskettelurinteessä on aivan liian lyhyt aika.

Saahan siellä olla vaikka kuinka pitkään, ei mitään rajoituksia! Itse menossa kohta kuukaudeksi ja kesällä 5 viikoksi ja tryffeliaikaan samoin.

Ai tekemistä - Alpeilla laskettelua ja vaellusta, viinitiloilla maistelua, metsissä tryffelienmetsästystä, kylissä kyläjuhlia joka vkl, on isoa ja pientä kaupunkia, kauniita kyliä (tämä esim puuttuu Suomesta täysin), hyvää ruokaa, taidetta, kulttuuria, uskomatonta historiaa, kaunista arkkitehtuuria..... tässä nyt vähän listaa. Montako näistä löytyy esim Lapista?? 

Vierailija
40/40 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyyristä, kieltämättä. Parempi vaan mennä samalla rahalla pidemmäksi aikaa ulkomaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän