Mies, josta olen vähän kiinnostunut, on rahoissaan ja minä en. Meni maku kommentista.
Niin, olen siis jonkun aikaa ollut tekemisissä erään miehen kanssa ja hän on aivan selkeästi tuonut esiin, että elää aika mukavaa elämäntyyliä. Hän on myös selkeästi tuonut esiin, että on kiinnostunut minusta. Itse olen pienituloinen, eikä mihinkään ylimääräiseen ole varaa ja mies kyllä tietää sen. Joskus mies soittelee, ja kertoo olevansa mökillään saaristossa, kertoo useammasta autostaan ja missä ravintoloissa ja on käynyt syömässä ja millaisia paikkoja olivat. Kertaakaan ei ole pyytänyt minua mukaan esim ravintolaan tai kutsunut leffaan hänen piikkiinsä. Kerran sitten hän huokaisi, että ei hänen pitäisi minulle tällaisia puhua, kun minullahan ei sitä rahaa ole tällaisiin.
Ajattelin vain, kun jotenkin olen ihmetellyt, että jos ja kun hänellä siis ihan todistetusti sitä rahaa on ja selvästi tavallaan kosiskelee minua, niin miksei niillä rahoillaan sitten vie minua syömään tai leffaan tai ajelulle? Miksi vain huokaisee syvään, että voivoi, sinulta nämä kaikki jää. Olenko jotenkin tosi vanhanaikainen, kun ajattelen, että kiinnostunut mies voisi tällaista tehdä?
Olen vielä niin hirveä ihminen, että minulta on tämän myötä mennyt maku koko tyypistä, koska nyt ajattelen, että hän on pihi ja varmaan sen takia naisetonkin. En jaksa edes vastata enää, kun tiedän, että sieltä tulee taas että mitä kaikkea hän on tehnyt ja käynyt missä YKSIN. Ajattelen, että jääköön yksin rahoineen, maku meni valitettavasti.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Se yrittää kannustaa sinuakin hankkimaan rahaa kertomalla minkälaista elämää pystyisit sen jälkeen elämään.
Jokainen tietää itsekin, että kun rahaa on enemmän, voi tehdä vaikka mitä. Eri juttu haluaako. Ja vaikka ap kolminkertaistaisi tulonsa, ei tuollaisen miehen kanssa aikaa kannata viettää. Jos he jostain syystä menevät yhteen ja hankkivat lapsia, mies alkaa huokailla, että voi kun sinulla ei ole aikaa, muuten olisit minun mukanani veneilemässä saaristossa. Mies reissaa ja nainen on kotona lasten kanssa.
Ap jatkaa jokatapauksessa tuo täydellinen tilannetajun ja toisten huomioon ottamisen puute on Red flag.
Mullagan on vähän rahaa, mutta silloin kun sitä on, mä ostan kalaa ja salaattiaineksia ja meen äidin luokse kokkaamaan meille molemmille ateriat. Koska mulle tulee hyvä mieli siitä, että saan jakaa toisellekin. Ja näin moni muukin mun tuntema ihminen tekee, oli rahaa tai ei. Musta se on Red flag, jos on ihminen, jolla ei ole sellaista, että omastaan voi antaa ja siitä saa silloin itsekin?
Kuulostaa todella ärsyttävältä räkänokalta.
Ei ole miehekästä hieroa naisystävän naamaan brassaillen asioita mihin toisella ei ole varaa.
Jos tykkäät kuunnella irsekästä paskanjauhajaa, hän on mies makuusi.
Oikeasti varakkaat ihmiset eivät käyttäydy kuin moukat.
Rahasta ja omaisuudesta ei edes puhuta.
Toi mies on täysi pelle.
Mies on tampio, mutta ap on lokki. Välttelisin.
No joko mies on tyhmä tai sitten yrittää alistaa. Eihän tuosta mitään tule.
Mutta kiitos kaikille, sain tähän vahvistuksen, en ole itsekeskeinen ja itsekäs ihminen. Hetken kirpaisi, kun olen laittanut ukon pimentoon, kun hän lähetti minulle nyt viikonloppuna viestin: "olisin vaan halunnut kuulla äänes" mut ei kirpaise enää. Thank you, next! Ap
Rahaton, tolla miehellä ei ole kuin velkaa ja sillä brassailee. Jossain vaiheessa kolahtaa.
Ei ole nättiä kun surkea itsetunto, olemattomat sosiaaliset taidot ja tyhmyys yhdistyvät.
Vierailija kirjoitti:
Se yrittää kannustaa sinuakin hankkimaan rahaa kertomalla minkälaista elämää pystyisit sen jälkeen elämään.
Miksi tätä on alapeukutettu niin paljon? Hyvinkin voisi olla niin, että mies haluaa tehdä näitä asioita yhdessä muttei halua olla täysin hyväksikäytetty elättäjä. Toivoisi, että ap panostaisi itsekin tulotasonsa parantamiseen jotta suhde olisi tasapainoisempi ja voitaisiin tehdä enemmän kivaa yhdessä.
Ap on onnenonkija ja lokki, mies huonotapainen öykkäri. En sanoisi, kumpikin ansaitsee parempaa koska se ei ole totta, mutta varmaan sopivampi voi molemmille löytyä. Ehkä lähempänä omaa tulotasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kiitos kaikille, sain tähän vahvistuksen, en ole itsekeskeinen ja itsekäs ihminen. Hetken kirpaisi, kun olen laittanut ukon pimentoon, kun hän lähetti minulle nyt viikonloppuna viestin: "olisin vaan halunnut kuulla äänes" mut ei kirpaise enää. Thank you, next! Ap
Kyllä olet, mutta itsekeskeisillä ja ahneilla ihmisilläkin on täysi oikeus valita kenen kanssa ja millä ehdoilla pariutuvat.
Voi luoja! Normaali (ja varoiltaankin vähintään ok) mies ois kyllä pyytänyt Haraldiin sut syömään tossa ap:n keississä. Ja olisitte menny sitten yhdessä kävelemään sen jälkeen, totta kai. Mitä mies haluaa saavuttaa sen kertomisella, että syö raflassa ensin YKSIN?
Kuulostaa typerältä. Jos se ihmettelee, miksi et enää ole kiinnostunut, niin sano suoraan, mutta toki kunnioittavasti mitä ajattelet. Minulla on kokemusta pihistä, rikkaasta kaverimiehestä (ei seurustella) ja voin vaan kuvitella millainen se suhde olisi.
No just. Menisi multakin maku. Unohda koko tyyppi.
Moukka on moukka oli sitten varaton tai rikas.
No on kyllä äärettömän typerää ja moukkamaista tuolta mieheltä. Normaalipäinen ei tekisi tuollaista numeroa tuosta tuloerostanne.
Sekin olisi ymmärrettävää että rikas haluaa hieman katsoa ettei tule haksahtaneeksi ihmiseen joka lokkeilee ja imee kaiken mahdollisen taloudellisen edun, mutta ei sitäkään nyt fiksu ihminen noin tee!! Tuossa on jotain niin outoa että lähtisin liukkaasti.
Vierailija kirjoitti:
"Olisin vaan halunnut kuulla äänes", olen tasan kerran saanut noilla sanoilla deitiltä viestiä tapaamisen jälkeen. Ei ollut mikään penaalin terävin mistä dumppaaminen johtuikin
esim.ystävyyssuhteissa jos toinen on varakas ja toinen ei, niin valitaan yhteiseksi tekemiseksi vaikka ulkoilu,ilmaistapahtumat, kotona kahvittelu. toi käytös jossa kehutaan omilla tekemisillä kuulostaa oudolta.
kyllä treffitkin sujuu esim.kahvilassa ,niin että molemmat ostaa oman settinsä.ettei toisen tarvi aina tarjota.
jotkut miehet on ilkeitä ja kuittailee naiselle tän varattomuudesta,sillon kannattaa jättää mies lehdelle soitteleen ,eli etsii normaalin miehen tilalle.
jotkut miehet taas yrittää saada suhteen aikaiseksi rahoillaan leveilemällä ,tämäkin on inhottavaa käytöstä.ei kannata tämäkään tapa.
hyvää käytöstä on ,että valitaan molempien kukkarolle sopiva ruokailu ja vapaa-ajan viettotapa,eikä ilkeillä kenellekkään.
tee selväksi että sua ei toisten rahat kiinnosta. mutta sulle ei myöskaan kelpaa pelailu ja pelleily. joko on oikea vakava parisuhde tai ei. erillään asuminen kanssa voi toimia jos isot erot tuloissa. esim.toinen elää työttömyyskorvauksilla tai eläkkeellä. myös aviossa voi olla omat asunnot.
Siis ukko halusi, että sinä olisit itse kysynyt häneltä, että saatko lähteä mukaan syömään tai mökille tai mitä ikinä.
Silloin hän olisi ylimielisenä ottanut raha-asian esille ja suurieleisesti korostanut sitä, että saattaa hän hyvää hyvyyttään ehkä sinulle tarjota, kun hän on tällainen varakas ja antelias unelmien prinssi, joka köyhälle pikku kerjäläistytölle jalosti tarjoaa parempaa elämää. Ei ihan joka miehellä olekaan varaa tarjota näin hienoja juttuja, joten sinun tulisi olla nöyrä ja kiitollinen, kun olet törmännyt tähän upeaan helmeen kaikkien miesten joukosta.
Mies on entinen koulukiusaaja, joka on nyt siirtynyt aikuisiin. Hän on kiinnostunut sinusta ainoastaan vertailukohtana, koska "sinullahan ei ole rahaa tällaisiin". Juokse - kovaa ja poispäin.