Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieti miltä mahdat näyttää 50vuotiaana,kehtaisitko revittää kuten Madonna haarat leviänä?

Vierailija
25.08.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri kuvaa jossa oli rinnan kasari-madonna ja 50 vee madonna ja kyllä se 50 vee näytti paremmalta. Kasarimadonnalla kauhee meikki ja jollain hiilellä tehdyt kulmakarvat. Hassun näköinen.

Vierailija
2/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos en ala kroppani eteen erityisiä tekemään niin tuskin, ainakaan julkisesti ;-))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis lihaksikkaampi, rasvaprosenttini on pienempi ja vartaloni kiinteämpi. Että sikäli voisi kuvitella, että parin vuoden päästäkin ovat reidet ihan esittelykunnossa. Mutta en silti usko, että näyttelisin niitä Madonnan tapaan.

Vierailija
4/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin siinä vain, että miltähän tuollaiset kuvatkin omien lasten silmissä näyttävät. Kyllä minulla ainakin hävettäisi, jos ajattelisi että oma äiti siellä poseeraa. Ja ei, en ole kovinkaan timmi, joten en näyttelisin, enkä edes vaikka olisin kunnossa.

Vierailija
5/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis lihaksikkaampi, rasvaprosenttini on pienempi ja vartaloni kiinteämpi. Että sikäli voisi kuvitella, että parin vuoden päästäkin ovat reidet ihan esittelykunnossa. Mutta en silti usko, että näyttelisin niitä Madonnan tapaan.

Vierailija
6/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minkään ikäisenä kehdannut.

Vierailija
7/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotta sellainen kuva olisi tarpeen niin kai mun pitäisi olla maailmanluokan tähtikin. Ja tuskin siinä sitten enää lapset hirveästi häpeää...

As it stands, en ole tähti enkä muusikko, eikä kukaan halua semmoisia kuvia minusta ottaa, mikä on ihan hyvä, koska en välttämättä pääsisi kaikkiin niihin asentoihinkaan.

Noi madonnan käyttämät ja monien voimistelu- ja tanssilajien vaatteet muuten topataan haarovälistä sillä lailla ettei sieltä mitään kamelinvarpaita näy missään tapauksessa.

Vierailija
8/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mua ei 50-vuotiaana jaksa kiinnostaa mitä sitä kehtais ja mitä ei ja mitähän ihmiset ajattelee.

Vierailija
9/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti olen hyvässä kunnossa, ja seksi pelaa vielä viisikymppisenäkin.

Vierailija
10/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yleistä, että 50. ikävuoden lähestyessä sitä alkaa kiinnittää entistä enemmän huomiota kuntoonsa. Suorituskyvyn lasku alkaa nimittäin siinä vaiheessa olla niin ilmeistä, että sen huomaa pöllömpikin. Kun ei enää jaksa muuta kuin vaivoin työssä käydä, pitää valita, antaako alamäen jatkua vai tekeekö asialle jotakin. Minä päätin tehdä.

Aloin juosta. Sydän alkoi voimistua, virtaa tuli lisää ja reidet rupesivat kutistumaan. Ihan positiivinen kriisi siis.

t. 8

Vierailija
11/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisikymppisenäkin. En muuten.

Vierailija
12/12 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin Madonnan näköinen, yhtä timmissä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi