Mitä te muut sinkut yleensä teette näin sunnuntai-päivisin?
Kommentit (47)
Minun "sunnuntaitraditioni" on kävellä 2 km eräälle huoltoasemalle, ostaa sieltä juustosämpylä ja nautiskella kahvin kera ja lukea samalla iltapäivälehden paperiversiota. Tiedän ettei kuulosta mitenkään nuorekkaalta, hienolta tai kiinnostavalta, mutta tämän teen melkein joka sunnuntai :D
Joka sunnuntai sama ohjelma.
Käyn retkeilemässä ja tutkin jonkun uuden polun. Tänään lähdin ysiltä tsekkaan yhden niemen nokan, sinne ei mennyt edes polkua mutta lunta ei oo kovin paljoa niin löysin sen. Join siellä kahvit ja katselun järven selälle täysi hiljaisuus ympärillä.
Kilometrejä tuli 9 ja aikaa kului koko reissussa 3 tuntia. Sitten ruokaa, lasi viiniä ja päikkärit.
Katon telkkaria, teen alkuviikon eväät töihin, käyn illalla vielä pienen lenkin.
Mun elämä on ihanaa näin, enkä enää koskaan miestä aio ottaa
Käyn messussa, leivon keksejä tai sämpylöitä, käyn kävelyllä, kuuntelen musiikkia.
Yleensä lenkkeilen, retkeilen tai talvisin hiidän. Kesällä touhuan jotain, uin ja istuskelen riippumatossa kunnes pitää pakata ja lähteä mökiltä ennen auringonlaskua. Tänään olen vaan pitkittänyt aamua ja menossa vielä ulos, sauna lämpenee illalla.
Kävisin onkimassa siikaa jos ei olisi pakkasta. Mutta huomenna kai menen ja tiistai ja keskiviikkona menen meren rantaan koko päiväksi onkimaan siikaa.
Värittelen aikuisten värityskirjaa ja kuuntelen youtubessa asmr videoita, en sellaisia joissa vaan naputellaan ja taputellaan mikkiin ja huodotaan kameran edessä, vaan sellaisia joissa on vaan joku kuva ja sitten se asmr on scenaario. Äsken kuuntelin videon jossa se asmr henkilö (mies) vei kuuntelijan kävelylle meren rannalle ja sitten höpisi niitä näitä.
Siivoan ja sitten lenkkeilen koiran kanssa kuten yleensäkin ja katson jotain sarjoja. Muuten olen kotona aina koko päivän.