Mies kertoo kuinka joka paikassa naiset yrittävät iskeä häntä?!
Kaupassa myyjät ja kassat. Ravintolassa ja harrastuksissa sama juttu. Aina olisi vientiä mutta eihän mitään ala niihin reagoida. Mies on omasta mielestään todella komea ja kaikin puolin paras mies mitä maailmasta löytyy! No, osittain ehkä joo ja osittain ei tosiaankaan. Mietin vain että kuinka tuo jaksaa noita juttujaan mulle mainita vieläkin? Ollaan oltu yhdessä reilusti yli 20 vuotta ja lähestytään 50 vuotta. Itse en ole koskaan huomannut että naiset piirittäisivät miestäni. Mies kylläkin itse jaksaa heittää vitsejä esim. myyjille ja olla niin ystävällinen että hoh hoijaa. Mikä juttu tämä on?
Kommentit (25)
Mullakin on yksi hirvittävän haluttu miestuttava. Naiset yrittävät kaikkialla iskeä, kavereiden vaimotkin, ja hyväpalkkaisiin töihin koetetaan repiä väkisin. Ikuinen optimisti, jonka puheita en usko sanaakaan. Joskus mietin, uskooko todella itse noihin juttuihin mitä selittää.
Minusta tuntuu, että miehesi on palstan hopeakettu, yhtä harhainen käsitys omasta hurmaavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muuten normaali?
Mikä nyt on normaali? Mies on siis kaikessa paras. Ei edes peleissä voi hävitä, jos näin käy niin keksii jonkun syyn miksi muka on hävinnyt. Salilla on tietenkin voimakkain, auto on sellainen ettei sellaista tule heti vastaan. Mies on erittäin viisas, toiset eivät niinkään. Arvostelee muiden tyhmyyttä. Sen myönnän että miehellä on tiettyjä asioita joissa varmaankin on keskivertomiestä "ylempänä" mutta jotain rajaa! Näin vanhempana alkaa käydä hermoille enemmän toisen jutut ja alkaa miettiä useammin että miksi mies käyttäytyy milläkin tavalla. ap
Hyi, miksi olet tuollaisen kanssa? Alemman tason mies. Luotaantyöntävä.
Haluaa elää omassa fantasiassaan, iloitsee olevansa kaikista paras ja ihanin. Oletpa onnekas kun olet hänet saanut.
Miten nämä liittyvät toisiinsa?