Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoo kuinka joka paikassa naiset yrittävät iskeä häntä?!

Vierailija
22.01.2023 |

Kaupassa myyjät ja kassat. Ravintolassa ja harrastuksissa sama juttu. Aina olisi vientiä mutta eihän mitään ala niihin reagoida. Mies on omasta mielestään todella komea ja kaikin puolin paras mies mitä maailmasta löytyy! No, osittain ehkä joo ja osittain ei tosiaankaan. Mietin vain että kuinka tuo jaksaa noita juttujaan mulle mainita vieläkin? Ollaan oltu yhdessä reilusti yli 20 vuotta ja lähestytään 50 vuotta. Itse en ole koskaan huomannut että naiset piirittäisivät miestäni. Mies kylläkin itse jaksaa heittää vitsejä esim. myyjille ja olla niin ystävällinen että hoh hoijaa. Mikä juttu tämä on?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto miehellä

Vierailija
2/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuten normaali?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vähän samaa, se on narsisti.

Vierailija
4/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 20 vuotta takana ja nyt tiedustelet palstalta?

Vierailija
5/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois. Kukaan meistä ei yritä iskeä häntä. Nämä iskuyritykset mitä hän kokee on normaalia asiakaspalvelua ja ystävällisyyttä.

Vierailija
6/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa korostaa omaa erinomaisuuttaain?

Vierailija
7/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois. Kukaan meistä ei yritä iskeä häntä. Nämä iskuyritykset mitä hän kokee on normaalia asiakaspalvelua ja ystävällisyyttä.

Joo, aika vaikea uskoa, että joku myyjä tms olisi iskemässä. En ole ikinä nähnyt että tällaista tapahtuisi.

Vierailija
8/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on selkee itsetunto-ongelma. Jätä huomiotta.

Vierailija
9/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika vaikea uskoa, että joku myyjä tms olisi iskemässä. En ole ikinä nähnyt että tällaista tapahtuisi.

Miehesi kriteereillä minua haluaa terveyskeskuksen neuvonnasta S- marketin kassoihin kaikki naiset ikäväliltä 25-70v.

Olen keski-ikäinen käytöstavat osaava nainen.

Vierailija
10/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt ämpärin päähän ei näe kettään , auton ajon ajaksi ottaa sitten ämpärin pois päästä!

Jotta näkee Liikennettä.

Vierailija
11/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse varmaan yrittää flirttailla kaikelle mikä liikkuu ja todennäköisesti huonolla menestyksellä. Itsetunnon kanssa ongelmia.

Vierailija
12/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muuten normaali?

Mikä nyt on normaali? Mies on siis kaikessa paras. Ei edes peleissä voi hävitä, jos näin käy niin keksii jonkun syyn miksi muka on hävinnyt. Salilla on tietenkin voimakkain, auto on sellainen ettei sellaista tule heti vastaan. Mies on erittäin viisas, toiset eivät niinkään. Arvostelee muiden tyhmyyttä. Sen myönnän että miehellä on tiettyjä asioita joissa varmaankin on keskivertomiestä "ylempänä" mutta jotain rajaa! Näin vanhempana alkaa käydä hermoille enemmän toisen jutut ja alkaa miettiä useammin että miksi mies käyttäytyy milläkin tavalla. ap

Vierailija
13/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on mieheltä vain huumoria. Sitä samaa millä on ap:n alkujaan saanutkin ja johon ap on tykästynyt.

En usko ap:nkään ottavan noita puheita tosissaan, toisin kuin te vastaajat. Kunhan provoilee.

Vierailija
14/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys ja hymyileminen ei ole iskemistä

Vierailija
15/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on provosta tai siitä, että mies tulkitsee normaalin keskustelun flirtiksi.

Vierailija
16/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vainoharhainen ja ylimielinen. Luulee, että pelkkä hymyily, ystävällisyys ja pieni juttelu olisivat automaattisesti jotain iskemisyrityksiä. Ja kuka kehuu itseään parhaaksi ja komeimmaksi mieheksi?

Vierailija
17/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se alkaa kumppaniakin välillä kyllästyttää, jos tuommoinen itsekehutyyppi. Sanoisin liioittelijaksi. Tosissaan ei pidä puheita ottaa. Kunhan puhuu. Siitä puhe mistä puute?

Vierailija
18/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa se exin selitti, jatkoi selostustaan vielä suhteen jälkeenkin ollessaan tahollaan naimisissa. Ja siltikin jallitti mua 🙄

Suhteessa kyllä näin, että itse puhui mielinkielin kassaneideille.

Vierailija
19/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti naiset vilkuilee jos on naamakomea. Itselle kävi niin kun aloitin vähän vakavamman liikuntaharrastuksen ja tuli lihakset näkyviin. Ei se naisilla ihastumista kuitenkaan tarkoita, tai ainakaan en usko niin.

Vierailija
20/25 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on mieheltä vain huumoria. Sitä samaa millä on ap:n alkujaan saanutkin ja johon ap on tykästynyt.

En usko ap:nkään ottavan noita puheita tosissaan, toisin kuin te vastaajat. Kunhan provoilee.

Ihan samaa ajattelin minäkin. Omakin ukko noita viljelee, vaikka tietää olevansa aika alhaalla naisten silmissä kumppanimateriaalina. Minusta ihan kiva, että voi vääntää asiasta huumoria eikä ruikuta omaa huonouttaan. Minulle hyvä, uskollinen ja turvallinen mies on.