"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon
Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?
Kommentit (961)
Vierailija kirjoitti:
Katseenkestävä. Mitä sitten ikinä tarkoittaakaan?
Naisen ollessa kyseessä, niin sen näköinen, ettei kehtaisi panna edes pahimman vihamiehen kikkelilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseenkestävä. Mitä sitten ikinä tarkoittaakaan?
Naisen ollessa kyseessä, niin sen näköinen, ettei kehtaisi panna edes pahimman vihamiehen kikkelilläkään.
Jos nainen on niin kaunis ja katseenkestävä niin pelkääkö mies jatkuvasti että parempi kilpakosija vie naisen mennessään?
"ja tietty se tärkein 186cm (tai joku muu pituus)"
Kertoo, ettei ole mitään muuta sisältöä ihmisessä kuin, että on pitkä mies...
Miehillä kaikki emojit, jotka liittyvät lapsiin. Ei kiitos, isit ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen mies joka kutsuu itseään "nuoreksi mieheksi".
Sori, et ole enää nuori, vaikka ikäkriisissäsi haluat niin uskotella.
Olen 31-vuotias nuori miespuolinen henkilö Helsingistä, vaikka en kyllä oikein osaa ajatella itseäni kolmekymppisenä, ja minua luullaankin ulkonäköni perusteella usein noin viidestä viiteentoista vuotta nuoremmaksi. Yleisesti ottaen tulen kuitenkin toimeen monien eri-ikäisten ihmisten kanssa. Perusluonteeltani olen rauhallinen, ystävällinen, huumorintajuinen sekä joissakin asioissa ehkä hieman tyttömäinenkin. Kasvokkain tavattaessa olen todennäköisesti myös ujo – ainakin aluksi.
Itse tykkään kulkea luonnossa sekä kävellä ja ulkoilla muutenkin. Luonnossa liikkumisen lisäksi luonnontieteet kuuluvat omiin kiinnostuksen kohteisiini. Alkoholia en käytä juuri lainkaan ja tupakkaa en polta ollenkaan. Vapaa-aikoinani käyn usein ulkona kävelemässä, kiertelemässä kirpputoreilla ja kuuntelen musiikkia. Silloin tällöin tulee myös leivottua jotain, useimmiten jotain makeaa. Lisäksi olen ollut useaan kertaan isosena sekä avustajana oman kotialueeni seurakunnan rippikouluissa.
Vaikka tunnen moniakin ihmisiä, minulla ei tällä hetkellä ole oikein ketään sellaista kaveria, jonka kanssa olla ja viettää aikaa useammin kuin noin kerran vuodessa. Muun muassa useimmat peruskoulu- ja lukioaikaiset kaverini ovat jatkaneet kukin omiin suuntiinsa. Niinpä olenkin ollut jo useamman vuoden aika yksinäinen ja pääsääntöisesti olen viettänyt nykyisin lähes kaikki viikonloput sekä muut vapaa-aikani joko yksikseni tai olemalla vanhempieni kanssa.
Toivoisin mielellään naispuolista kaveria, joka olisi iältään jostain noin 20–30 vuoden väliltä, mutta ei se niin tarkkaa ole. Etsin itselleni siis sellaista kaveria, jonka kanssa voisi aluksi tutustua kirjoittelemalla, minkä jälkeen voisimme jossain vaiheessa mahdollisesti myös nähdä, viettää aikaa sekä tehdä jotain yhdessä. Toivoisin, että olisit valmis kirjoittelemaan aktiivisesti ja ettei yhteydenpito jäisi vain yhteen tai muutamaan sähköpostiviestiin. Listasin tähän viestin avainsanoihin joitakin asioita, joista itse pidän tai olen kiinnostunut. Sinun ei tarvitse pitää kaikista samoista asioista, vaikka tutustuminen saattaa olla toki helpompaa, mikäli löytyy edes joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 sivua miesten profiilien haukkumista, mutta tosiasiassa naisten profiilit ovat ihan yhtä huonoja ja geneerisiä. Mutta eihän se naisen oma paska profiili ja persoona estä vaatimasta miehiltä enemmän...
Onhan tässä paljon puhuttu naisistakin.
Miksi miehet ovat niin herkkiä, eivätkä kestä arvostelua? Täällä ruoditaan naisia armottomasti, mutta heti kun joku arvosteleekin miestä, niin aletaan itkeä miesvihasta. On vaikea käydä keskustelua, kun miehet ovat niin herkkänahkaisia joka asiassa.
Heti kun joku arvostelee miestä? Eli melkein jokainen lanka täällä.
Kestän kyllä arvostelua, mutta arvostelu lähinnä naurattaa, jos arvostelija itse on kaiken arvostelun alapuolella.
Älä itke, vaan laita niitä osuvia kliseitä naisista.
En ole itkenyt. Laita itse.
Koko ajan itket, etkö sitä tajua.
Olen itkenyt viimeksi 2000-luvun alussa, ja se asia ei kuulu sinulle muutenkaan mitenkään. Et tainnut olla ensimmäisten joukossa, kun järkeä jaettiin?
Sait kyllä nyt minut huolestumaan. Toivottavasti voit ihan hyvin. Kamalaa olisi, jos ei olisi voinut kahteenkymmeneen vuoteen itkemään, miten tunnekylmää elämää.
Ota yhteyttä lupaan etten pure ;)
Yök! Inhoan iskuhymiöitä käyttäviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies
Mitä negatiivistä tähän voi kätkeytyä?
Komistus. Mutta ei kai kukaan erikseen mainitse tuollaisia sanoja tinderissä? En ole siellä niin en tiedä. Luulisi, että näkevä näkee kuvasta (jos sellainen on), että onko komea vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies
Vain siinä tapauksessa, jos mies ei ole aito herrasmies vaan esittää olevansa sellainen vaikkei ole. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Komistus. Mutta ei kai kukaan erikseen mainitse tuollaisia sanoja tinderissä? En ole siellä niin en tiedä. Luulisi, että näkevä näkee kuvasta (jos sellainen on), että onko komea vai ei.
Näitä on tullut vastaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies
Tulee heti ainakin itsellä mieleen, että on takertuva nice guy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen = laihaläski joka urheili joskus nuorena, mistä on vuosikymmeniä
Urheilullinen 2 = ortorektikko rahkapetri jauheineen ja rasvaprosentteineen. Haluaa rasvattoman naisen, jolla on isot tissit.
Itsestään huolta pitävä = kaapit täynnä erilaisia ryppyrasvoja, tyyppii peilaa itseään tuntikausia joka päivä. Luonnostaan laiha ja lihakseton pullohartija, hengästyy helposti. On kiinnostunut vaatteista, ja kovin harmissaan, kun meikkaamista ei pidetä miesten juttuna
Rento elämänasenne = ei koulutusta, työtä tai luottotietoja, haluaa muuttaa luoksesi ekalla viikolla ilmaiseen täysihoitoon
Perinteiset arvot = ilmaista hooraa piikomaan etsitään
Haluaa perustaa perheen joskus tulevaisuudessa = keski-ikäinen papparainen, joka ei tajua että juna meni jo
Sitä katkeruuden määrää, kun miehet ei katso päinkään...
Niin koska perheelliset naiset on niin kovasti näiden kuolaaja/tirkistelijöiden perään? Taidat nyt projisoida, sinua itseäsi harmittaa olla naisille näkymätön. Olisit iloinen, koska tuolla luonteella se huomio ei olisi ainakaan positiivista.
Mitä perheelliset naiset tekee tinderissä lukemassa toisten treffi-ilmoituksia?
Kun miestä mainostetaan maailman mukavimmaksi ja kilteimmäksi. Totuus on jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävä nainen = isokokoinen mörssäri, joka näyttää huvittavalla korkokengissä, joilla ei osaa kävellä ja lompsii kuin hirvi polvet notkolla
Kurvikas = vähintään neljä kunnon vatsamakkaraa suhteessa liian pienten tissien alla.
Rempseä = sellainen juntti, että saa hävetä silmät päästään.
Pukeutuu nuorekkaasti = pitää edelleen 70-luvulla saamaansa farkkutakkia, joka alkaa olla useita numeroita liian pieni
Romanttinen = lähes viisikymppisellä akalla sängyn pääty täynnä jotain lasten pehmoleluja
Omillaan toimeentuleva = lapsilisillä elävä sossupummi
Syön usein ulkona = ei osaa keittää edes vettä
Tykkään matkustelusta = ainoo vaan, ettei vielä ole löytynyt ukkoa, joka kustantaisi sen ensimmäisen matkan ulkomaille
Pidän seksistä = jakanut persettä niin isolle joukolle miehiä, että puolet kaupungin miehistä virnistelee kun kävelee naisen kanssa
Sitä katkeruuden määrää, kun fiksut naiset ei katso päinkään...
Niin koska perheelliset miehet on niin kovasti näiden loisien perään? Taidat nyt projisoida, sinua itseäsi harmittaa olla miehille näkymätön. Olisit iloinen, koska tuolla luonteella se huomio ei olisi ainakaan positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Yksi yleisempi tyyli mitä havainnut on, että miehet kirjoittavat itsestään ikäänkuin olisivat myynnissä. Hassunhauskasti autonmyynti puhetta lainaten ja muuntaen ja lopuksi jotain hauskaa koeajosta. Myöskin avaukset "Täällä olis tarjolla", "Hae pois" ja loppuun vedotaan että "jos tykkäät, lupaan ettet kadu" "tai "lupaan yllättää"
Noista tulee aina vähän semmoinen tunne että miehellä ei ole mitään tasoa...ihan sama kuka tykkää, kunhan tykkää.
"Hae pois, täällä olis tarjolla" kuulostaa joltain Torin annetaan-osaston ilmoitukselta. Hae pois turha roju. Jos nyt kenellekään kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies
Jos sanoo olevansa herrasmies, niin saattaa kuvitella olevansa, vaikka onkin kusipäinen ja itsekäs sovinisti ja misogynisti.
Nyt viimeistään pitäisi jokaisen miehen jo ymmärtää, ettei suomalainen nainen osaa keskustella. Itsellä loksahti suu auki, kun ryhdyin keskustelemaan erilaisten naisten kanssa ympäri maailman. Siellä ei tivattu asioita, vaan jos nainen kysyi jotain piirrettä minusta, vastattuani hän kertoi kysymättä omalta puoleltaan vastaavan asian.