Onko tämä Putous teistä oikeasti hauska?
Mä en ymmärrä, mikä tässä on hauskaa. Ehkä tämä perustuu sille, että noi vaan matkii jotain julkkiksia, joita en useimmiten tunne.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakoululaisille tehty.
Mun alakoululainen ei enää katso ruutuja klo 20 aikaan.
Edes viikonloppuisin? Kun lapset olivat pienempiä, niin meillä oli tapana katsoa lauantai-iltaisin saunan jälkeen yhdessä joku kiva koko perheen leffa. Oli kiva tapa, nyt sitä vähän haikeudella muistelen kun liihottavat jo omissa menoissaan...
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mä en kestä tuota Niina Lahtisen rääkkyvää ääntä.
Niina Lahtinen...mie luulin että se on Maria Veitola, no, ärsyttävä kuitenkin
ei, kukaan ei katso putousta ja aika harva katsoo enää TV :tä... on aivan huijausta puhua valtavista katsojamääristä kun sellaisia ei ole... TV on täysin katoava media...
Kymmenisen vuotta sitten viimeksi katsonut kun lapset oli pieniä. Silloin jo oli lapsille suunnattu. Kai sitä joku edelleen katsoo kun vuosi toisensa jälkeen tekevät. Ehkä tekijät nauttivat.
Joku syy siihen on ollut ettei Niina päässy Teakiin. Suunnaton myötähäpeä hänen puolestaan. Ymmärtäisi jo lopettaa nuo näyttelijähommat kun ei hänestä vaan ole siihen.
1. ja 2. Kausi olivat hauskoja ja viihdyttäviä. Mitä tapahtui? Liikaa saman toistoa?
Juutuube on nyt täynnä videogram joissa todettu että Harryn älynlahjat ei ole suuret
Uskomatonta pa skaa. Vaj aaälyisille suunnattua tajuttoman huonoa ohjelmaa. Muutaman minuutin pystyi katsomaan mutta sit tuli stoppi. Joku itsekunnioitus itsellä sentään ainakin vielä on 😄
Onko putous muka viihdeohjelma? Eniten hauskaa tuntuu olevan näyttelijöillä, jotka improvisoivat naurua käsikirjoituksen mukaisten tehtävien tultua olevinaan improten suoritetuiksi. Juontajanakin on Suomen kaikkien aikojen maneerit omaava alle eläkeikäinen naisnäyttelijätär. En muuten seuraa ohjelmaa koskaan. Nyt satuin katsomaan ilmeisesti ensimmäisen temppusarjan. Se riitti, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakoululaisille tehty.
Mun alakoululainen ei enää katso ruutuja klo 20 aikaan.
Koulukiusattu?
Pari hahmoa nauratti, muut ei ainakaan vielä.
Oli mahtava ohjelma. Näin äskettäin kaikki jaksot alusta loppuun muutamassa minuutissa.
Voitto Kääriäinen nauratti melkein.