*+*+*HEINÄHIPPUSET perjantai*+*+*
PIINAPIPPALOT PARHAIMMILLAAN :)
Eiköhän me kaikki loput hippuset olla jo piinailuvaiheessa :)
PLUSSA-AALTO JATKUKOON!
Kommentit (32)
Onpas täällä jänniä hetkiä ja ihanan paljon plussiakin sadellut, aivan ihanaa.
Piipaan tilanne kyllä jännittää, kävin kurkistamassa tuota tikkua ja ihmetyttää kyllä tuo ihan selvä haamu, mutta kuinka kauan se vaan jaksaa haamuilla. Toivotaan pikaista vahvistumista.
Mäkin liityn tuon abortti-keskustelun ihmettelyyn, alkaa oikeesti ahdistamaan tuollaiset ihmiset. Väärä ajankohta, eihän noin voi kukaan aikuinen ihminen ajatella.... Meidän oikea tai väärä ajankohta ei taida olla koskaan kun ei pitkän yrityksen jälkeen suoda meilel nyyttiä =(
Ettekö tekin piipaa olleet pitkään yrittäneet? Reilun vuoden?
Plussasäteitä kaikille!
Juu, meillä alotettiin yritys viime vuoden syyskuussa eli 14 kk takana.
Yrityskiertoja on vaikee laskee, kun joka kierrossa ei ukon töiden takia päästy ees yrittämään.
Sehän ei sinänsä oo vielä pitkä aika muuta kuin itselle, mutta kun tätä ikääkin on jo niin paljon niin tuntuu kyllä joka kierto ikuisuudelta..
Mä oon ihan kauhusta kankeena huomisaamua ajatellen, uskallankohan mä mitata lämpöä lainkaan.. Oi oispa jo maanantai eikä tätiä niin .. .. .. .. .. huoh.....
Piipaa, kyllä mie luulen, että se vaan on joku vähän erikoisempi punasävy, mikä noihin acon-testeihin on valittu ;) ja kyllä toi sun haamun täytyy tarkottaa ihan oikeeta plussaa!
Iksulla ja CalZalilla kanssa hyvältä vaikuttaa oireet, menis nyt nää muutamat päivät tässä, ni päästäs kaik piinasta!
(.) taas turvoksissa omituisesti, tänään myös lisääntynyt vessassa ramppaaminen. Ei vieläkään tissioireita eikä tänään ole ollut eto-oloakaan. Haukottelu jatkuu kyllä ja väsymyskin tuntuu lisääntyneen.
Oon edelleen kuitenki erittäin pessimisti raskautumisen suhteen, kai se on sitä itsesuojelua, ettei muka pettyis niin pahasti. Vaikka pettymyshän se on kuitenki, jos täti paikalle saapuu. Huomenna olis siis eka päivä, kun mun kierron mukaan tulis kuukautiset alkaa.
-S- kp taas ja vieläkin 26/26-29
(anteeksi)
dpo 10 ja 11 testasin haaleat ja nyt kp 29/28-30 ja dpo 15 selvä PLUSSA!
lähettelen tätä onnea kaikille muillekin piinailijoille!
-emmilee-
Saman verran meillä yritystä takana ja ikuisuudelta on tuntunut, tai viimeiset kolme kiertoa ovat olleet niin kauheita, voimavarat ovat vaan niin lopussa, ei jaksaisi enää odottaa ja odottaa.... mutta muutakaan kun ei voi. Kun tietäisi, että kyllä meidänkin vuoro vielä jonakin päivänä, mutta mitäpä jos ei....
Koitan taas kerätä voimia ja olla liikaa miettimättä.
Puhalletaanko yhdessä plussasäteet ympäriinsä, meille kaikille?! =)
minä puhaltelen osaltani teille niitä plussasäteitä!
-emmilee
kiitos tsempistä, upeelta nuo sunkin oireet kuulostaa!
mä kun en ees tiedä millon pitäs menkat alkaa.. Periaatteessa kai viimeistään huomenna, jos se ovis oli just silloin piikkipäivänä tasan kaks viikkoa sitten, sillon kyllä tunsin ne kovat kivutkin.
viime kierrossa mun lämmöt oli kyllä laskussa jo päivää ennen tätiä..
Mut jos huomenna ollaan vielä näin korkeella niin uskaltaskohan sit jo vähän toivoa..
ei hitto, kovaa ja korkeelta tullaan tietty huomisaamuna..
Emmilee! Höps, ihan saa täällä kaikki tunkee mihin väliin tahtoo! =D
Emmilee! hirmu paljon onnea plussasta! =D
Emmilee: ONNEA, ONNEA PLUSSASTA!!!!!
Kukas se olikaan kun meinasi ensi perjantaina vielä testailla, minä ainakin lupaan tulla tänne kurkkimaan vaikka putoaisin tai jopa odottajiin liittyisin niinkauan kuin viimeinen heinähippunen on pinosta kadonnut!!!!
Piipaa00 ja duracel minä ainakin teille yritän oikein erityiset plussasäteet puhaltaa!!!
sanna-P: kääk! kyllä on jännää, tuo väsymys kuulostaa hyvältä.
Kaikille muillekin piinailijoille ihanaa viikonloppua ja oikein satelemalla kunnon oireita!!!!!! JA PLUSSAA!!!!!
ja eihän täällä kenenkään väliin tulla =) Tai siis tullaan ja niin pitääkin =)
Ja varsinkin noin tärkeällä uutisella pitääkin tulla!!! Joo puhaltele plussatuulia meillekin!!! Toivottavasti se auttaisi.
Kyllä täällä on niiiin monella mahtavia oireita, varmasti saadaan paljon plussauutisia lähiaikoina, koska te meinaatte testata?
Kiitos Wintergirl, plussasäteitä sinnekin!
En mä kyllä yhtään tiedä mistä se viiva siihen sitten tulis, jos se on vaan semmonen punasen sävy, mitä me ei ymmärretä! =D