Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin "lupaamaan" s*ksiä toiselle miehelle

Vierailija
21.01.2023 |

Mulla oli kaksi vuotta sitten hyvin vaikeaa. Parisuhteessa meni huonosti, viihdyin paljon ystävien nurkissa juomassa. Koronarajoitukset ja työni hoitoalalla rasittivat. Olin aika hukassa itseni kanssa.

Eräs kaveripiirini mies oli myös eron partaalla ja hänen kanssaan lähennyimme. Annoin hänen ymmärtää että jos hän olisi sinkku niin voisimme tehdä jotain. Hän oli mulle iso tuki.

Olen vaihtanut työpaikkaa ja hoitanut asioita kuntoon parisuhteessani, olen tasapainoinen taas. Nyt tuo kaverini on eroamassa ja soittelee aika tiuhaan, kyselee miten menee ym.

En saa sanottua että en voi ryhtyä mihinkään, se juna meni jo. Tuntuu kuin olisin hänelle velkaa, vaikka en tietenkään ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisusi on kolmen kimppa.

Vierailija
2/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v!ttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen.....

Vierailija
4/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
5/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nais?

Vierailija
6/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö hyvä. Et ole velkaa seksiä kenellekään. Kukaan ei ole. Se, että joku mies on ollut sinulle kiva ei ole jotain mistä pitäisi palkita seksillä, ja jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä ihan missä vaiheessa tahansa eikä sitä kieltäytymistä tarvitse millään lailla perustella. Nämä ovat ihan perusasioita itsemääräämisoikeudesta.

Vierailija
7/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttö hyvä. Et ole velkaa seksiä kenellekään. Kukaan ei ole. Se, että joku mies on ollut sinulle kiva ei ole jotain mistä pitäisi palkita seksillä, ja jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä ihan missä vaiheessa tahansa eikä sitä kieltäytymistä tarvitse millään lailla perustella. Nämä ovat ihan perusasioita itsemääräämisoikeudesta.

Hyvä tyttö vai kikkelityttö. Tarina ei kerro mitään sukupuolesta.

Vierailija
8/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍾🍷🍷🍷

Kippis 🤣

Nyt lähtee viihteen puolelle........

Vierailija
9/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hänelle suoraan, että olet mennyt elämässäsi eteenpäin eikä tapaaminen tunnu hyvältä. Jätät asian siihen, et ole velvollinen mihinkään. Herranjumala sentään - toivottavasti sisäistät tämän pian. 

Vierailija
10/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu mihinkään. Ei ole pakko jutella enää puhelimessa tai olla kaverina. Tuttuusosastolle tai estot. Ei kukaan ole mitään velkaa, sanoit sen vahingossa. Eiköhän hän löydä jonkun toisen niihin hommiin.

Vierailija
11/11 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ilmoitin tämän paskaviestin poistoon. Onks se OK?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän