Olen ystävällinen ja empaattinen ihminen, kysy tai kerro
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mitä opetat? Oletko peruskoulun opettaja vai yliopisto, kenties ammattikoulu vai mikä ?
Aineenopettaja peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Lempiruokasi ja -juomasi?
t, leijona 🦁 :)
Savukalasalaatti, kivennäisvesi makua vaihdellen.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäiset pitkät hojo-karvat, tähän on tultu?
Kysymyksesi muotoilu on haastava. En ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, ettei kannata.
Jos tarkoitat empatiaa, joskus minäkin tunnen pettyväni. Mutta siitäkin huolimatta sitä mielestäni tarvitaan. Tarvittaisiin paljon nykyistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Fazer tunkee suklaaseen seuraavaksi?
En pysty sitä arvaamaan. 😊 Omaan onnellisuuteeni ei tarvita lisää suklaan makuvivahteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
murrrrr...murrrr..murrrr...ei ole salaatti ruokaa tämän katin mielestä 😝.
Noh, suosikkileffa ja mitä musiikkia kuuntelet eli kerro vaikka suosikkiartisti ja -yhtye kotimaasta sekä ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
murrrrr...murrrr..murrrr...ei ole salaatti ruokaa tämän katin mielestä 😝.
Noh, suosikkileffa ja mitä musiikkia kuuntelet eli kerro vaikka suosikkiartisti ja -yhtye kotimaasta sekä ulkomailta.
Suomalaisista Juha Tapio ja Apocalyptica, ulkomaisista Robbie Williams ja the Verve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet alle 37v hoikka nainen niin voisitko harrastaa seksiä kanssani?
t. M36
Siis kelpaako sinulle kuka tahansa, jos hän on hoikka? Sivusta
Ottaen huomioon että olen ollut ilman seksiä hoikan naisen kanssa 4v5kk niin kyllä sillä iso merkitys on.
Mutta unohdit myös ikäkriteerin.
Jos olet millään ihmisiä kontrolloivalla tai painostavalla alalla, et olisi silloin empaattinen ihminen tai ystävällinen. Se olisi silloin näennäistä. Uskon siis että olet neutraalilla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet millään ihmisiä kontrolloivalla tai painostavalla alalla, et olisi silloin empaattinen ihminen tai ystävällinen. Se olisi silloin näennäistä. Uskon siis että olet neutraalilla alalla.
Mainitsin olevani opettaja. Totta kai joudun kontrolloimaan, että oppilaat tekevät vaaditut tehtävät, mutta en minä heille suutu tai ala painostaa, vaikka läksyt joskus olisivat tekemättäkin. Ollakseni empaattinen minun ei kai sentään tarvitse olla lepsu ja toisten vietävissä. 😊
En ole kertaakaan kuullut ystävällisen ja empaattisen kuvailleen itseään ystävälliseksi ja empaattiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan kuullut ystävällisen ja empaattisen kuvailleen itseään ystävälliseksi ja empaattiseksi.
Minusta ihmiset tuntuvat usein välttelevän itsensä määrittelyä ylipäänsä. Ikään kuin pelättäisiin leimaantumasta tietynlaiseksi.
Sulkeeko se sinusta empatian ja ystävällisyyden pois jos mainitsee olevansa sellainen? Tai oletko kuullut jonkun kuvaavan itseään epäystävälliseksi ja vihamieliseksi?
Miksi Tonttu Löytönen näyttää keskisormea?
Kävin tänään työpaikalla, jossa aloitan ensi viikolla. Pomo oli jotenkin tympeän oloinen, tuntui katsovan minua alaspäin, kuin ei edes haluaisi minua töihin. Onko vielä mahdollista, että työpaikka olisi kiva ja työkaverit myös?
Anteeksi, sivuutin kysymyksen jälkiosan. Kyllä koen olevani oikeassa ammatissa. Vaikka en voi varmasti sanoa, miten minut koetaan, itselläni on tunne, että minulla on työssäni annettavaa.