Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ystävällinen ja empaattinen ihminen, kysy tai kerro

Vierailija
21.01.2023 |

...mitä haluat.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään työpaikalla, jossa aloitan ensi viikolla. Pomo oli jotenkin tympeän oloinen, tuntui katsovan minua alaspäin, kuin ei edes haluaisi minua töihin. Onko vielä mahdollista, että työpaikka olisi kiva ja työkaverit myös?

Mahdoton sanoa tuntematta yhtäkään heistä. Mutta jos tapasit vain pomosi, onhan tietysti mahdollista, että vaikka hän olisi ikävämpi tapaus, työkaverisi ovat silti kivoja. Ja saattoihan pomollakin olla huono päivä. Tai sitten jostain syystä ennakkoluuloja sinua kohtaan ja voit myöhemmin osoittaa ne turhiksi.

Mene vain avoimin ja positiivisin mielin uuteen työhösi, se varmasti palkitsee tavalla tai toisella. Ja muista, että kaikkia ei todellakaan ole välttämätöntä miellyttää. Mukavaa alkutaivalta uudessa paikassa!

Ap

Vierailija
42/49 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään työpaikalla, jossa aloitan ensi viikolla. Pomo oli jotenkin tympeän oloinen, tuntui katsovan minua alaspäin, kuin ei edes haluaisi minua töihin. Onko vielä mahdollista, että työpaikka olisi kiva ja työkaverit myös?

Mahdoton sanoa tuntematta yhtäkään heistä. Mutta jos tapasit vain pomosi, onhan tietysti mahdollista, että vaikka hän olisi ikävämpi tapaus, työkaverisi ovat silti kivoja. Ja saattoihan pomollakin olla huono päivä. Tai sitten jostain syystä ennakkoluuloja sinua kohtaan ja voit myöhemmin osoittaa ne turhiksi.

Mene vain avoimin ja positiivisin mielin uuteen työhösi, se varmasti palkitsee tavalla tai toisella. Ja muista, että kaikkia ei todellakaan ole välttämätöntä miellyttää. Mukavaa alkutaivalta uudessa paikassa!

Ap

Kiitos sinulle kovasti. Tuli heti kevyempi olo. Mukavaa iltaa ja kevättalvea sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ihmisiä kohtaan et tunne ollenkaan empatiaa?

En ole tavannut yhtään sellaista ihmistä. Mutta luulen, että täysin tunteetonta ihmistä kohtaan lakkaisin melko pian tuntemasta empatiaa. Ehkä sitäkin kautta, että toisin kuin useimmat, hän ei kokisi toisen ihmisen empatian seurauksena mitään iloa tai yhteenkuuluvuutta. Eli hän ei edes hyötyisi empatiasta mitenkään. Ehkä sellaisessa tilanteessa omakin myötätunto kuihtuisi kokoon.

Vierailija
44/49 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos sinulle kovasti. Tuli heti kevyempi olo. Mukavaa iltaa ja kevättalvea sinulle!

Kiitos! Uudet tilanteet ovat aina jännittäviä. Mutta niistä voi myös ammentaa: saada vaihtelua, uusia ystäviä, käynnistää itsessään uusia prosesseja ym. Aurinkoista kevättalvea sinullekin!

Vierailija
45/49 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on tosiaan jo helmikuu! Vaikkei hohtavia hankia täällä etelässä olekaan, valon määrän lisääntyminen tuntuu aina yhtä ihanalta, eikö vain! 😊

Vierailija
46/49 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse herkkänä ja arkana lapsena kaivannut lempeää ja empaattista opettajaa. Uskon, että susta on apua tällaisille lapsille.

Vierailija
47/49 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin itse herkkänä ja arkana lapsena kaivannut lempeää ja empaattista opettajaa. Uskon, että susta on apua tällaisille lapsille.

Kiitos! Sitä tietenkin toivon itsekin. Koulussa täytyy oppimisympäristön olla sellainen, että se edesauttaa lapsia ja nuoria oppimaan. Opettajan rooli sen luojana ei suinkaan ole vähäinen.

Vierailija
48/49 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille palstaa seuraaville!

Ap

Vierailija
49/49 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä palstan ihmisille tänään kuuluu?

Ap