Onko Valo yhtään parempi kuin Tinder?
Kolemuksia Valosta?
Vai mitähän kannattais kokeilla?
Kommentit (46)
Valo on uskonnollinen huijaus sivusto
No voi hi**o!
Baareihin en halua lähteä, mutta Tinderkään ei kyllä innosta yhtään.
Saako hindu tai buddhalainen tehdä tilin valoon?
Vai onko se niin että se on nimellisesti vain kristitty ja samat pano petterit ne siellä vaan ovat vonkaamassa ja lähettämässä kyrpäkuvia?
Tuntuu siltä, että samat naamat on joka paikassa! Ihan sama käytätkö Tideriä, pannaria tai jotain muuta, samat tyypit sieltä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sitä sit löytyis normaaleja miehiä?
Varmaan samasta paikasta, mistä normaaleja naisia... Elämästä.
Tiedän naisia (jopa todella kauniita) jotka ovat sinkkuja mutta eivät liity Tinderiin tai vastaaviin omien arvojen takia, veikkaan että miehistä löytyy samanlaisia.
Mistä tuollaisia naisia sitten voisi tavata?
Elämästä ei nyt tapaa ketään uutta koskaan.
Tinder on ainut deittisovellus millä käyttäjiä. Muut sovellukset huonoja jos asuu muualla kuin Helsingissä ja Tampereella. Kourallinen käyttäjiä kotikaupungissa ja sitten muut +200km etäisyydellä. Yritä siinä sitten tutustua ja pyytää kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta paikasta, mistä normaaleja naisia... Elämästä.
Tiedän naisia (jopa todella kauniita) jotka ovat sinkkuja mutta eivät liity Tinderiin tai vastaaviin omien arvojen takia, veikkaan että miehistä löytyy samanlaisia.
Mistä tuollaisia naisia sitten voisi tavata?
Elämästä ei nyt tapaa ketään uutta koskaan.
Sepä! Kukaan ei ole tullut minuakaan iskemään Prismassa, Biltemassa, Ikeassa tai kirjastossa!
Missä se on se "elämä", missä normaaleja miehiä tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat normaalilla? - Mikä toiselle normaalia ja tavallsita on toisille vallan tavatonta ja epänormaalia. - Itse olen jonkun mielestä varmasti epänormaali mies jo siksi, että olen tälle palstalle tullut joitain kertoja kirjoittaneeksi mutta myös huomannut, että joku toinen on käyttänyt samaa lukitsematonta nimimerkkiä kuin minä.
Sinkkumies
Normaali = esim näin: elämänhallinta kunnossa, alkoholi ei hallitse elämää, on kavereita, omaa mielipiteitä asioista, tykkää kohtuullisesta ulkoilusta, ei vietä vapaa-aikaa baareissa, arvostaa naisessa muutakin kun tissejä ja reikää vaan haluaisi kumppanin.
Sanoisin, että aika hyvä ja tolkullinen listaus "normaaleista asioista", jonka uskoisin monen niin miehen kuin naisen täyttävän. Ongelma onkin miten erottua näiden lukuisten "normaalien" joukosta ja olla omana itsenä se yksi ja erityinen. Kuinka vaikka deittipalvelimen kuvauksessa osaisi kuvata itseään kuullostamalta vain sille, että toistaa kuvauksessa lähes jokaisen kuluneen sanonnan ja kliseen.
Kun viimeksi joskus katselin tarjontaa, niin tuntui hieman kiusalliselta lukes miten moni kertoi millaista kumppania ovat hakemassa, joka on toki hyvä alku mutta olisin mielelläni lukenut enempi mistä kirjoittajat itse tarjoavat tai msitä he pitävät ja ovat kiinnostuneita.
Tai sitten mulle sattui silmiini vain hyvinm rajoittunut joukko koska kaiken kaikkiaan olen käyttänyt "deittipalvelimia" erinomaisen vähän.
Sinkkumies
Aloita joku harrastus, maalaus, kielikurssi, salsa. Mulla on vaikutelma, että naiset on yliedustettuina esim. työväenopiston yms iltakursseilla. Itsekin olen ollut maalauskurssilla, jolla oli molempia sukupuolia mukana, mutta naisia enemmistö. Tai mene mukaan seurakunnan toimintaan, esim Tuomasmessun järjestäjäksi, kuoroon, alfakurssille, jos olet kiinnostunut uskonasioista muutenkin kuin "kunnolliset arvot omaavan naisen löytämiseksi". Olen sitä mieltä, että mies löytää naisen helpommin kuin nainen miehen, jos vaan uskaltaa lähestyä naista ja ehdottaa aluksi vaikka kahville menemisfä kaveripohjalta.
Samat naamat pyörivät kuin tinderissäkin. Muun muassa yksi tunnettu naisten vainoaja ja muutama kymmentä eri naista pyörittävä mies.
N33
Hyvin outo paikka tuo Valo. Koko ajan saan muka tykkäyksiä ja itsekin tykkään ihan aktiivisesti muiden profiileja, mutta matchejä ei vaan tule. Mietin näytetäänkö minulle ollenkaan niitä profiileja, jotka ovat tykänneet minusta. Jotenkin tuntuu kieroilulta
Itselläni toki ei ole kokemuksia/tietoja Valo deittisovelluksesta. Olen naimisissa oleva uskovainen.
Olen ainakin ajatellut että Valon kautta etsitään toista kristittyä, jonka kanssa voisi tutustua ( ei seksiä), ja ehkäpä mennä naimisiin.
Tinderin kautta kai sitten etsitään eteenkin sitä panoseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtikäs mistään. Kaikki normaalit yli 25 vuotiaat miehet ovat jo onnellisesti parisuhteessa eikä heistä päästetä irti. Jäljellä ovat vain narkkarit, mt-ongelmaista, alkoholistit, väkivallakot ja peräkammarinpoijat.
Vierailija kirjoitti:
Aloita joku harrastus, maalaus, kielikurssi, salsa. Mulla on vaikutelma, että naiset on yliedustettuina esim. työväenopiston yms iltakursseilla. Itsekin olen ollut maalauskurssilla, jolla oli molempia sukupuolia mukana, mutta naisia enemmistö. Tai mene mukaan seurakunnan toimintaan, esim Tuomasmessun järjestäjäksi, kuoroon, alfakurssille, jos olet kiinnostunut uskonasioista muutenkin kuin "kunnolliset arvot omaavan naisen löytämiseksi". Olen sitä mieltä, että mies löytää naisen helpommin kuin nainen miehen, jos vaan uskaltaa lähestyä naista ja ehdottaa aluksi vaikka kahville menemisfä kaveripohjalta.
Jep. Tämä on huono neuvo naisille, kun joka paikassa kaikki harrastajat on naisia.
Jos aines on huonoa niin ei se ole saitin vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtikäs mistään. Kaikki normaalit yli 25 vuotiaat miehet ovat jo onnellisesti parisuhteessa eikä heistä päästetä irti. Jäljellä ovat vain narkkarit, mt-ongelmaista, alkoholistit, väkivallakot ja peräkammarinpoijat.
Päästetä irti? Heitä pitää siis väkisin pitää kiinni?
Eikö normaali mies muka voi olla haluton parisuhteeseen? Toki voi.
Vierailija kirjoitti:
Samat naamat pyörivät kuin tinderissäkin. Muun muassa yksi tunnettu naisten vainoaja ja muutama kymmentä eri naista pyörittävä mies.
N33
Kommenttiisi toi mieleeni. että joskus rajoittuneessa mielessäni on käynyt, että ovatkohan deittisovelluksista seuraa hakvet ihan oma rotunsa. - Tiedän pöhkä mielikuva. Enemmän kai tällainen mielikuva kertoo omasta rajoittuneisuudesta. Kyllä. Kyllä tiedän oikein hyvin, että deittisovellusksista hakevat hyvin erilaiiet ihmiset itselleen seuraa.
Mutta kai tuo äsken mainitsemani mielikuva tuli ahtaaseenn mieleeni paljossa siksi. kun aimmin tänään kohtasin toisenlaisen mielikuvan ylläpitäjän, jolle oli jotenkin vaikeaa tajuta, että myös sinkkuna voi elää ja kokea elämänsä eri tavoin mielekkääksi. Esimerkiksi niin ettei koe erityistä tarvetta käyttää aikaansa kumppanin metäsästämiseen ja hakemiseen.
Tai ede niin paljoa, että kirjautuisi muuten vaan deittipalvelimelle kun eihän siellä kuulemma tiedä kuka sieltä saattais sinut (tai minut) löytää itselleen. - Mitä tuohon voi sanoa takaisin?
- En osannut sanoa muuta kuin, että ei vaan kiinnosta laittaa itseäni deittipalvelimelle näytille ellen aio. kuten en aio olla siellä samanaikaisesti edes hieman aktiivinen.
Sinkkumies
Suoria ehdotuksia ja kikkeli kuvia. Saman tasoinen kuin Tinder, mutta kuten jo mainittu, vähemmän käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vähän käyttäjiä, tinskussa on vaan eniten väkeä.
Valon perustajat/omistajat ilmeisesti syöttäneet Ylelle paksuja valheita. Muka 100 000 käyttäjää ja naisia ja miehiä 50/50.
Laitoin Ylelle aiheesta palautteen. Toivottavasti hieman penkaisevat aihetta.
Ei. Valo on tienannut 8009 euroa mutta Tinder 100576 euroa.