Suositelkaa mulle nyt hyvä ja luotettava perheauto. Haluan, että sillä voi ajaa myös vähän huonommassakin maastossa.
Joku mitä ei tarvitsisi heti olla viemässä korjaajalle.
Kommentit (45)
Ei sitten millään olisi voinut kertoa budjettia ja tilantarvetta? Tulisi järkvämpiä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Porsche Cayenne Turbo, 500hv riittää mukavasti ja kulkee vähän pahemmistakin paikoista.
Tämähän on 250000€ uutena :O
Paljonko auto saa maksaa?
Uusi Suzuki S-cross on hyvä vaihtoehto. Neliveto, tilaa riittävästi eikä kovin kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota Yaris minun seuraava osto. Ehkä jo ensi viikolla.
Yarisilla ei todellakaan pysty ajamaan "vähän huonommassakin maastossa"
Kyllä pystyy. Olen omistanut Toyotan ennenkin ,parikin ,ja hyvin menee vaikka jäällä.
Joo, mutta pistäpä siihen jäälle vähän lunta. Sitä tulee Suomessa moniin paikkoihin joka talvi.
Ja pistä siihen vielä kaksi ajouraa. Niitä syntyy Suomen syrjäisemmilläkin teillä. Ja anna sen lumen sulaa ja jäätyä.
Kokeile sen jälkeen ajaa Yariksella. Eikä tuota kutsuta Suomessa edes huonommaksi maastoksi vaan vähän heikomman ylläpidon tieksi. Kun se on onneksi vain lunta ei siinä yleensä käy sen pahemmin kuin että jää jumiin.
Jos heikompaan maastoon pitää päästä, se heikompi maasto voi olla mitä vaan jossa pyörien välisen lumen tilalla on multaa, hiekkaa, kiviä tai vaikka syksyllä edellisen kesän taimia. Yaris ei kaipaa varsinkaan kiviä öljypohjaan.
BMW X5 4.6