Suositelkaa mulle nyt hyvä ja luotettava perheauto. Haluan, että sillä voi ajaa myös vähän huonommassakin maastossa.
Joku mitä ei tarvitsisi heti olla viemässä korjaajalle.
Kommentit (45)
Vähän vaikee sanoa. Vaikean maaston auto kuulostaa siltä, että pitäs olla sellanen auto ettei haittaa vaikka risut naarmuttaa kylkiä. Meillä on hyvä perheauto, jolla mentiin soratietä. Auto ihan fine, mutta riitti yks terävä kivi tai joku, niin rengas puhkes. Auto kesti kyllä. Kunnon maastoajorenkaat, ihan vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Subaru Forester
Tai Outback.
Japanissa muutenkin tehdään parhaat autot.
Vierailija kirjoitti:
Suzuki S-cross on järkenvän hintainen maasturityyppinen auto, taitaa olla Dacian jälkeen halvin nelivetomaasturi. Jos ei siis Romanian Dacia houkuttele.
Dacia Dusterilla oli hyvä biisi mainoksessa. Se Queenin kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota Yaris minun seuraava osto. Ehkä jo ensi viikolla.
Yarisilla ei todellakaan pysty ajamaan "vähän huonommassakin maastossa"
Kyllä pystyy. Olen omistanut Toyotan ennenkin ,parikin ,ja hyvin menee vaikka jäällä.
Mopoautollakin voi mennä jäällä.
Tuolla pääsee vähän huonommassakin maastossa:
Mercedes G63 4x4 AMG.
Budjetista olisi kyllä voinut ap vähän vihjata.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla pääsee vähän huonommassakin maastossa:
Hienoa! Kerrankin nainen kunnolla testaamassa!
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan Toyota Yarista osta. Ei vääntöä moottorissa ja epävakaa kulku maastossa. Vaihdoin pois kun ei palvellut tarkoitusta.
Onhan tuosta se GR Yaris, mutta ei siihen perhe sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan Toyota Yarista osta. Ei vääntöä moottorissa ja epävakaa kulku maastossa. Vaihdoin pois kun ei palvellut tarkoitusta.
Onhan tuosta se GR Yaris, mutta ei siihen perhe sovi.
Ja sitten on myös Yaris Cross, sen saa myös AWD-i-nelivedolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota Yaris minun seuraava osto. Ehkä jo ensi viikolla.
Yarisilla ei todellakaan pysty ajamaan "vähän huonommassakin maastossa"
Kyllä pystyy. Olen omistanut Toyotan ennenkin ,parikin ,ja hyvin menee vaikka jäällä.
ei pysty. Hyvä jos pystyy ajamaan hyvässä maastossa (ei siis tiellä)
https://www.mercedes-benz.com/en/innovation/amg-6x6/
Tällä pääsee vähän huonommassakin maastossa.
En tiedä miten syvälle metsään aiot ajaa, mutta itse olen pärjännyt ihan hyvin etuvetoisella perusautolla vaikeissakin olosuhteissa. Ei Suomen teillä mitään maasturia tarvitse.
Suzukit on liian pieniä, ei meiän jättilässuku maho tollaseen. Siis olemme jättiläisiä pituussuuntaan
Paljonkohan se hyvä ja luotettava saisi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan se hyvä ja luotettava saisi maksaa?
Paljon. Tai vähän. Kumpikin on suhteellinen käsite, jollekin tuo Ford Raptor on halpa Mersuun nähden toisille kumpikaan ei ole edes haaveissa ja halvimpia täällä mainittuja metsästetään käytettynä joista valinta tehdään hinnan mukaan.