Mistä maukkaimmat HAMPPARIT?
Mikä on mielestäsi paras pikaruokaravintolaketju?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Carrol'sin Big Carolinaa kaipaan
Sama täällä. Ei ole sen voittanutta. En tajua, miksi carrols lopetettiin, kaikki rakastivat sitä
Kerrankin mua kiinnostava keskustelu ja sit tuli ihan karsee kakkahätä ja kännykkä latauksessa. No mä meen käymään wc:ssä, palataan kohta asiaan!
Ps. Voin kertoa tuotoksesta jahka palaan
Otinkin kännyn mukaan kun on kuitenkin 53 prossaa vielä latinkia. Karmee varpusparvi tuli heti. Kerron kohta lisää.
Rollsista sai joskus hieman kuivia kanafileitä ranujen kanssa, se currykastike siinä oli niiiin hyvää
No niin. Ihan peruskakka loppujen lopuksi.
Satamista veneiden alta lötyy ne parhaat hampparit syksyn kevään.
Jos oikeasti hampurilaisista puhutaan niin Ramin grillillä saa Suomen parhaat, olen monessa paikkaa Suomessa niitä syönyt.
Lähigrillin halloumi-rucola -burger. Ihan vanhanaikainen perussnagari siis 😋
Mäkistä saa vaan pahoja hanpurilaisia
Herkuttele yksin tai yhdessä
2 Ateriaa 10 €
Crispy Chicken -ateria ja Whopper Jr. -ateria yhteensä 10€. Voimassa rajoitetun ajan klo 6–22, Suomen BURGER KING® -ravintoloissa. (Ei Levin, Helsinki-Vantaan lentoaseman tai Tallink Shuttle -laivojen ravintoloissa)
Lappeenrannassa Tuen grilli, ihan parhaat mätöt. Kannattaa piipahtaa vaikka Helsingistä, ihan vaan syömään.
Pikaruokapaikoista ehdottomasti Mäkkäri. Hese on mautonta, surkeaa.
Muutoin parhaat burgerit Naughty Brgr, mutta se ei ole ns. pikaruokapaikka.
Grillien hampurilaisissa kaipaan sitä vanhanajan makua ja sitä, että mausteita oikein valui. Ei ollut kuivia.
Riippuu minkä hampparin ottaa. Mäkissä perus juustohampurilainen on paras, hesessä kasvishampparit ja ranskalaiset parhaat. BK ssa laatu vaihtelee. Nämä siis näistä vaihtoehdoista. Useista ravintoloista saa toki laadukkaita ja hyviä hampurilaisia, mutta en laske niitä samaan hinta-lastu kategoriaan.
Leenan Kepap, hyvä hintalaatusuhde
Carrol'sin Big Carolinaa kaipaan