Valitsisitko sinä hitaan kassan?
HS Espoo | Espoolaisen ruokakaupan kassajono on aivan älyttömän hidas https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000009329300.html
Mitä ajatuksia tämä herättää? Itse voisinkin valita hitaan kassan. Yleensä kerralla tulee ostettua sen verran, ettei sieltä kovin nopeasti ehdi millään.
Kommentit (25)
Pääkriteeri on kaunis nuori tyttönen kassalla. Sen ohi menee kuitenkin muut tyttöasiakkaat trikoissaan, jos por noja. Sopivan matkan päästä kiva katsella tyttöjen peppuja, voi unohtaa vaikka korona välin jonossa ja siirtyä tappituntumaan.
Jos kumpikaan kriteeri ei täyty, eli vanhoja isopersekurppia vain nopeus ratkaisee.
Oon hidas pakkaaja ja tykkään sen takia itsepalvelukassasta. Siinä jono on monen kassapisteen yhteinen, joten oma hitaus ei aiheuta sitä, että muut joutuisivat odottamaan. He voivat mennä ohi muille vapautuville kassoille. Normaalikassalla ahdistaa, kun kassahenkilö joutuu pidättelemään jonkun muun ostoksia, kun en vaan saa sitä omaa "lokeroani" ajoissa tyhjäksi. Hidas kassa olisi siitä hyvä, että ei tarvisi hermoilla sitä, että odotuttaa muita ihmisiä.
tytöt kumartelevat alahyllyille, mitä näkyykään minihameen alta?
Minä olen juuri tuon kyseisen kaupan asiakas. Aiemmin menin usein hidaskassalle, koska siellä ei yleensä ollut jonoa, paradoksaalista kyllä. Eli selvisin sieltä nopeammin läpi kuin tavalliselta kassalta, jossa oli jonoa. Sen jälkeen kun kyseiseen kauppaan tuli itsepalvelukassat, olen aina käyttänyt niitä.
Sanna M:n kassa olisi varmasti nopea ja maksaisi eniten, velkaa....