Aviomieheni epäilyttävä käytös
Mieheni on aina välillä työmatkoilla pääkaupunkiseudulla ja työnantaja maksaa hotelliyöpymiset jne...
No, välillä ei vastaa puheluihin tai viesteihin ollenkaan ja väittää sitten kotiin tullessaan ettei ollut esim nettiä tai kuuluvuutta mukamas mutta kas kummaa kyllä kotona tulee kaikki kaverien viestit ja puhelut perille... No... kävin läpi miehen puhelimen, kaikki viestit ja puheluhistoriat tyhjänä eli siis poistanut ne. Kävin myös mieheni työrepun läpi ja löysin sieltä käytetyn käsirasvatuubin.
Mieheni ei ikimaailmassa käyttäisi käsirasvaa, kun koko vartalonsakin pesee yhdellä ja samalla shampoolla millä pesee hiukset ja työvälineensäkin... Kun kysyin että mikäs tämä on niin hän suuttui ja sanoi että oli mukamas käsien iho niin rikki että hänen piti käydä ostamassa jotain rasvaa. Aha, no miksi sitten ei ole mitään rikkoutunutta ihoa käsissä vai onko tuo joku uusi ihmerasva?
Kommentit (30)
Helsingissä ei oo kuuluvuutta 😂 nyt valoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko ettei se käsirasva käy liukasteena ?
Ei ole käyttänyt ainakaan minun kanssani, ehkä jonkun toisen naisen kanssa en tiedä mutta aion asian selvittää
Vierailija kirjoitti:
Käynyt homostelemassa jonkun miehen kanssa. Ap joutuu naisena taistelemaan miehestään toista miestä vastaan.
Ap voi tarjota miehelle anaalia. Ap:n pitää hankkia strappari, jotta voi antaa miehelle anaalin kunnolla. Näillä keinoilla miehen onnistuu vielä pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petätkö itse vai miksi epäilet?
En petä, mutta kyllä tuo on minusta epäilyttävää että pitää kaikki puhelimen tiedot tyhjentää ja sitten suuttuu kun käyn hänen reppunsa läpi. Ihan kuin olisi jotain salattavaa.
Jos tietää että kyttäät puhelinta ja siksi tyhjentänyt? Kyllä minäkin tyhjentäisin jos tietäisin että puoliso käy lukemassa, vaikka en salaisikaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei oo kuuluvuutta 😂 nyt valoja päälle.
Tätähän minäkin toitotin että mitenkä muka voi olla että siellä Helsingin ja Espoon suunnalla ei muka kuuluvuutta ole mutta kyllä se täällä meidän peräkylässä toimii... ja varsinkin kun kaverinsa ovat yhteydessä niin aina toimii mutta minun puheluihin ei välttämättä kotonakaan vastaa kun ei ole muka kuullut puhelintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petätkö itse vai miksi epäilet?
En petä, mutta kyllä tuo on minusta epäilyttävää että pitää kaikki puhelimen tiedot tyhjentää ja sitten suuttuu kun käyn hänen reppunsa läpi. Ihan kuin olisi jotain salattavaa.
Jos tietää että kyttäät puhelinta ja siksi tyhjentänyt? Kyllä minäkin tyhjentäisin jos tietäisin että puoliso käy lukemassa, vaikka en salaisikaan mitään.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun olin käynyt läpi eli jotain on nyt pielessä
Sellaisia te ämmät olette, koko ajan tutkitte miehen tavaroita ja luette salaa heidän heidän viestejään kun epäilette heitä koko ajan kaikesta. Sitten suuttuisitte hirveästi, jos mies tekisi teille samoin ja olisi jättämässä miehen heti.
Jos pettäisi, niin olisi ostanut hyvää liukuvoidetta, ei käsirasva sovi niihin puuhiin. Mutta mutta, tuo kännykän penkominen kertoo että ap on todella sairas tyyppi, hakeudu hoitoon.
Onko ollut miehen kanssa ja käsirasva liukuvoiteena? Pettämistä myös.
Meinaatteko ettei se käsirasva käy liukasteena ?