Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet alkaa aina minun läsnäollessa puhumaan lapsistaan tai tuo lapsen jotenkin vaivihkaa näkösälleni

Vierailija
20.01.2023 |

Näin on käynyt pari kertaa, että esim. työpaikalle on ilmestunut joku työkaveri lapsensa kanssa tai sitten ovat ottaneet lapsensa spontaanisti puheeksi ilman, että sitä nyt olisi tarvinut tuoda siinä tilanteessa esille. En osaa selittää. Mutta esim. ekana työpäivänä yhtäkkiä tyyliin "joo mun x-v. " öö näin ja blabla. Ok, mutta mehän puhuttiin tässä just ihan muuta...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa. Outoa on. Ei muita kiinnosta heidän lapset varmaan.

Vierailija
2/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on omituista, jos ainoastaan sun läsnäollessa. Yleensä ihmiset bondaa omien tai lasten ( jotka koskevat vahvasti omaa elämää) tapahtumien tai kiinnostusten kautta. Jos nää miehet vaan haluaa kertoa omasta elämästään sulle. Ei ne välttämättä tiedä, että sua ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietin, että ok, siis haetko jotain lastenvahtia? Jaa ett tommonen lapsi. Juu ihan sulonen on, mutta....?

Vierailija
4/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia käytöstä sekä miehiltä, että naisilta.

Vierailija
5/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä näytän joltain kiltiltä äitihahmolta. Mulla on omiakin lapsia ja tykkään ihan lapsista, mutta en vaan aina tajua tätä bondaamista tällä tavalla. Joo ymmärrän, jos ollaan oltu vuosia työkavereina ja silleen tultu tosi tutuiksi ja vietetty useita yhteisiä lounastaukoja ja kahvihetkiä yhdessä muun työporukan kanssa. Mutta että heti suoraan niinku, mun mielestä aika henkilökohtaista.

Vierailija
6/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti suunnilleen ensi tapaamisessa, että mulla on muuten lapsi. No niin päättelinkin, ottaen huomioon ikäsi (keski-ikäinen ja samaa ikäluokkaa kuin itse olen) ja iskävatsasi. Joten? What?

Vierailija
7/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa sanotaan AINA, ja tekstissä PARI KERTAA. Eli Kumpi siis?

Vierailija
8/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin pitäisi heti hälyttää, että ei ei ei meistä ei voi tulla mitään, mulla on ...lapsi. Joo en ollutkaan heti ryntäämässä syliin ja rakastelemaan?

Vierailija
9/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa sanotaan AINA, ja tekstissä PARI KERTAA. Eli Kumpi siis?

Noh aika usein.

Vierailija
10/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisee heti olevansa perheellisiä varattuja.

Vierailija
11/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meitä voi olla moneen junaan. Mä puhun aika avoimesti kahvipöydästä lapsiin liittyvistä asioista muidenkin kuin oman tiimin, esim eri osastojen välisissä tilaisuuksissa. Ei kannata varmaan liikaa analysoida, kun ei se mun puolelta ainakaan mitään tarkoita.

Vierailija
12/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisee heti olevansa perheellisiä varattuja.

Miksi? Kai se on aika yleistä, että suurin osa on?

Vierailija
13/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku tuo lapsensa työpaikalle, niin sinä heti tulkitset, että hän toi lapsen sinun takia??

Vierailija
14/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on saada sinut näkemään miten osallistuvia ja hoivaavia ovat. Sen sitten pitäisi vedota tietysti että olet ihan wau mikä ihmeellinen mies!

Vierailija
15/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapset nyt sattuu olemaan isoin ja tärkein osa omaa elämää. Ihan tavallinen puheenaihe eikä merkitse mitään salaperäistä.

Vierailija
16/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos joku tuo lapsensa työpaikalle, niin sinä heti tulkitset, että hän toi lapsen sinun takia??

En jaksa selittää. Mutta tuo niin, että minä ainoastaan pystyn sen näkemään.

Vierailija
17/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa selittää. Mutta tuo niin, että minä ainoastaan pystyn sen näkemään.

Silti. Voisitko ajatella ettei maailma pyöri vain sinun ympäri?

Vierailija
18/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki yritä iskeä sinua tai tehdä vaikutusta. Sitähän luultavasti toivot.

Vierailija
19/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen loukkauksena. Ihan kuin olisin joku limainen vikittelijä, jolle pitää näyttää heti, että se on no go zone. :(

Vierailija
20/43 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut aloituksesta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä