Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinan sappikarhut

Vierailija
20.01.2023 |

Kiinassa sappikarhut elävät jopa 30 vuotta pienessä häkissä. Niiltä otetaan sappea päivittäin. Se on tuskallista karhuille. Itse olen lahjoittanut Animalialle rahaa karhujen hyväksi. Julmaa on kiinalaisten kohtelu karhuille

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tänne kiina krääsää. Eivät kestä mitään. Sappikarhu tarhaus tullee lopettaa.

Vierailija
62/86 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan sappikarhutarhoilla sappi tosiaan vuodatetaan elävästä karhusta. Se on äärimmäisen kivuliasta karhuille ja järkyttävä kokemus. Näitä karhuja on siellä pienissä häkeissä noin 10000. Itse lopetin kiina tuotteiden ostot juuri tämän takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveältä sappikarhujen elämä. Ei kiinan tuotteita enää

Vierailija
64/86 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiina tavaroille. Vieläkö kiinassa sappikarhuilta otetaan sappea?  Julmaa! Lopettakaa karhujen rääkkäys

Vierailija
65/86 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BOIKOTTIIN JULMA ELÄINRÄÄKKÄJÄ KIINA JA KAIKKI SEN TUOTTEET IÄKSI.

Vierailija
66/86 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo boikottiin vaan KIINA kun tuommoista tekkeevät sappikarhuille. Ei KIINA tuotteille

Vierailija
67/86 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikottiin vaan Kiina tuotteet. Ei osteta kiina krääsää. 

Vierailija
68/86 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikarhuja vapautetaan Vietnamissa, siellä on päätetty lopettaa sappikarhujen tarhaus. On jo yksi vapautettujen karhujen tarha (tästä on liikuttavia videoita kun pääsevät sinne), mutta tarvitaan vielä toinen, ja sitä varten kerätään rahaa. Lahjoittamaan pääsee halutessaan esim. Animalian sivuilta, joka yksinkertaisin, koska lahjoituksen voi tehdä tavallisena tilisiirtona suomalaiselle tilille, ei tarvitse kortin numeroa antaa.

Vierailija
69/86 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen itse lahjoittanut Animalian tilille sappikarhuille joka kuukausi. Rahat menevat suoraan sappikarhulle. Instagramissa on tosiaan hyviä videoita vapautetuista karhuista. 

Vierailija
70/86 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin KIINA tuotteita. Onhan tuo sappikarhujen sappinesteen otto kyllä äärimmäisen julmaa ja järjentöntä

Vierailija
71/86 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on seurausta siitä, että ihmiset uskovat höpöhöpö-"lääkkeisiin". Jos näissä asioissa seurattaisiin ihmiskunnan parasta lääketieteellistä ymmärrystä niin kysyntä karhun sapelle loppuisi välittömästi.

Mutta sama ongelma on tämän kuin muidenkin lääketieteellisten harhakuvitelmien, esim. rokotevastaisuuden kanssa. Miten saada todisteilla ihmiset ymmärtämään, että he uskovat hölynpölyyn kun uskomuksia ei ole omaksuttu todisteiden nojalla ja kielteisyys todisteita kohtaan on sisäänrakennettu uskomuksiin itseensä?

Vierailija
72/86 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnimalsAsia foundationilla on näille karhuille oma paikka, jossa karhut kuntoutetaan ja saavat elää loppuelämänsä siellä vapaudessa. Olen tätä järjestöä silloin tällöin rahoittanut pienellä summalla.

Vierailija
73/86 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä Kiinalaiset rääkkää vain eläimiä. 

Esimerkiksi pasifistiseen Falun Gong -liikkeeseen kuuluvia laitetaan keskitysleirille ja heidän sisäelimiään myydään laittomassa elinkaupassa. Ainoastaan yhden uhrin, useista sadoista tuhansista, tiedetään selvinneen. Kaikki muut on tuhkattu.

Tehkää siis vastuullinen kulutuspäätös ja jättäkää kiinanromut hyllyyn pölyttymään, niin verkkokaupassa kuin kivijalassakin! Yhdessä voimme kuivattaa Kiina Kommunistisen puolueen rahavirrat, kunhan vain tietoisuus leviää tarpeeksi laajalle. 

Vierailija
74/86 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jätetään vaan KIINA krääsä hyllyyn pölyttymään. Olen minäkin rahoittanut Animals Asiaa pienillä summilla. Aion myös jatkossa rahoittaa

Vierailija
75/86 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina tavaroita ei meille osteta. Katson tarkkaa kun ostan tavsroita ettei niissä lue made in china. Karhutarhaus pitäsi ehdottomasti lopettaa. Lahjoitan pieniä rahasummia sappikarhuille suomen animalian kautta

Vierailija
76/86 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaiseen paikkaan Suomi lähettää pandat.

Vierailija
77/86 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina harjoitteli kesällä Suomenlahdella Venäjän kanssa sotaa Suomea vastaan ja suomalaiset vielä ostavat niiden autoja kuten Volvoa ja Polestaria.

Vierailija
78/86 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kiina tuotteille. Sappikarhut kärsivät höpö höpö uskomuksen takia. Järkyttävää!

Vierailija
79/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa pitäis lopettaa sappikarhutarhaus niinkuin vietnamissa tehtiin. Siellä tosiaan lopetettiin sappikarhujen tarhaus. Samaa mieltä kiina krääsästä. Ei temuja eikä mitään KIINA krääsää

Vierailija
80/86 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kiinalaisia tavaroita osteta. Sappikarhutarhat on lopetettava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan