Muodin huipulle Suomi 3.kausi
Eilen tuli telkkarista mainos uudesta Muodin Huipulle kaudesta. Kilpailijat on julkistettu jo joulukuussa. Onko tää mennyt muiltakin ohi?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/11628a64-0071-4cc9-9990-764de72…
Kommentit (790)
Oma tämänhetkinen suosikkini suunnittelutyylinsä perusteella on Antero. Inhokkia ei ole, löydän kaikista hyviä puolia. Tasainen porukka, kuka tahansa voi voittaa.
Palilla on kyllä hyvin vahva taipumus jättää kaikki viime tinkaan :--D
Ugh kirjoitti:
Mikä näistä tekee muotia? Olen luullut, että muotia on se, joka myy ja sitä ei tällaisista outouksista saa aikaiseksi millään.
Hirveää innokkaiden nuorien suunnittelijoiden taitojen hukkaamista, kun väkisin pitää tehdä mitä epäkäytännöllisempiä ja rumia luomuksia.
Muotia on monenlaista. Kaupallisempaa ja marginaalisempaa. Itseäni viehättää enemmän kaikenlaiset oudot luomukset, jos ne ovat myös kauniita.
Omituisen näköisiä kuteita.Taas on koitettu matkia ulkomaiden muoteja.Kuka noita kiisseleitä ja viutiloita missään pitää?
Kolmosjaksossa sentään oikea tippui, tosin sen yhden naisen mustapunainen luomus olisi pitänyt olla huonompien joukossa. Palin mekko olisi voinut toimia pitkänä ja korkeammalla kauluksella paremmin juhlavaatteeksi.
Anteron musta mekko oli upea! Voisin ostaa sen, aivan ihana. Palista tykkään myös, nyt valitettavasti epäonnistui.
Oijoi, luulin että tämäkin formaatti olisi jo kuollut ja kuopattu aikoja sitten, kuulostaa yhtä vanhanaikaiselta kuin voicet ja idolssit.
Olin aika pettynyt siitä, että Kaisa putosi. Hänen visionsa olivat eniten minun mieleeni.
Jotenkin kai olen niin vanhanaikainen, että arvostan vaatteessa käytännöllisyyden lisäksi myös esteettistä persoonallisuutta.
Sakarilla on kivoja ideoita.
Ugh kirjoitti:
Olen luullut, että muotia on se, joka myy ja sitä ei tällaisista outouksista saa aikaiseksi millään.
Olet luullut tosi väärin 😂
Mutta ehkä et olekaan muotiasiantuntija?
Kolmannessa jaksossa Laurin ja Sakarin mekot oli sellaisia, mitä voisin käyttää itsekin. Tosi kauniita juhlamekkoja!
Anteron juhlapuku oli upea! Olisi voinut näkyä millä tahansa gaalan punaisella matolla. Lauri oli toinen suosikkini juhlapukujaksossa, ihanat ne housut.
Ihan oikea tyyppi putosi eilen. Kuten hän itsekin totesi: Kilpailu ei ehkä ollut ihan oikea paikka hänelle. Mulle piirtyi Markuksesta kuva hyvin epävarmana ihmisenä, joka peitteli omaa epävarmuuttaan ja jännitystään todella veemäiseltä vaikuttavan ylimielisyyden alle. Toivottavasti kasvaa ja avautuu iän myötä.
Koko ohjelma on kuin huono komedia. Ehkä se oikeastikin on tehty vitsiksi...
Amerikkalaisesta ohjelmasta tehdään Suomi-versio. :D Taattua Suomi-kamaa jälleen. ollaan hyvin kaukana alkuperäisen ohjelman viihdyttävyydestä. Toisaalta tää on viihdyttävä juuri siksi, kun on niin kökkö :D
Minä en ymmärrä tätä sukupuolineutraalisuuden ihannoimista vaatesuunnittelussa. Pitääkö kaikkien kohta pukeutua johonkin muodottomaan haalariin jotteivät sukupuoleen viittaavat luojan luomat muodot tule esiin? Miksi joku ylipäätään haluaa pukeutua sukupuolineutraaleihin vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä sukupuolineutraalisuuden ihannoimista vaatesuunnittelussa. Pitääkö kaikkien kohta pukeutua johonkin muodottomaan haalariin jotteivät sukupuoleen viittaavat luojan luomat muodot tule esiin? Miksi joku ylipäätään haluaa pukeutua sukupuolineutraaleihin vaatteisiin?
Huoh, koko unisex villitys. Kaikilla noilla, ihan kuin keräisivät pisteitä lisää sillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, koko unisex villitys. Kaikilla noilla, ihan kuin keräisivät pisteitä lisää sillä. :D
Jo tuulipukukansa pukeutui aikoinaan unisexiin.
Miksi mentori eli Sofia pukeutuu niin epäpukeviin vaatteisiin? Näyttää kaulattomalta ja ryhdittömältä jokaisessa kolmessa jaksossa.
Olen katsonut kaikki kaudet. Myös jenkkikaudet, olin yllättynyt, ettei tämä suomalaisversio ollutkaan aivan kökkö. Kiva, ettei tämä Miisas jäänyt halailemaan, kuten Klum.
Nythän hän joutui tekemään sen ohjaavan Timin työn ja juontaja Heidin työn.
Todellakin toivon jatkoon kunnon luovuuskipinää jokaiselle. Itsekin aina pohdin tehtävänannossa, että kuinka ratkaisisin itse.
Haluaisin nähdä enemmän noita vaatekappaleita mallien yllä sovitusvaiheessa ja samalla sitä miten poikkeaa alkuperäisestä suunnitelmasta.
Cat walkilla voisi se kamera pysyä sen aikaa yhdessä suunnassa, että näin katsojakin saisi sisäistää näkemänsä.
Outoa, kun yhtenä suurena plussana tunnutaan pidettävän sitä sukupuolen häivyttämistä. Ompelutaidot? Ongelmanratkaisukyky? Moni muu juttu jää sen jalkohin.
M
Mikä näistä tekee muotia? Olen luullut, että muotia on se, joka myy ja sitä ei tällaisista outouksista saa aikaiseksi millään.
Hirveää innokkaiden nuorien suunnittelijoiden taitojen hukkaamista, kun väkisin pitää tehdä mitä epäkäytännöllisempiä ja rumia luomuksia.