Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahat vatsakivut IBS:ssä: neuvoja?

Vierailija
20.01.2023 |

Hyvät neuvot on kalliit, kun lapsella on pahat vatsakivut joka päivä fodmapista huolimatta. Onko kokemusta spasmolyyteistä lääkehoitona? Mikään käsikauppalääke ei auta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan kokeilemaan jotakin äärimmilleen yksinkertaistettua ruokavaliota ja jos se toimii niin voi varovasti testata yhtä ruoka-ainetta kerrallaan lisää. Esimerkiksi ankara carnivore / naudanlihadietti voisi sopia ensimmäiseksi kokeiluksi.

Mä sain levottomasti ja pikana toimivaan vatsaan avun tältä palstalta. Olin langennut syömään öisinkin xylitoli-karkkeja. Kun lopetin sen (syön vain sen kaksi ruokailun jälkeen), niin hyvä ettei ole jo turhan kovana vatsa. Kiitoksia vain.

Vierailija
42/42 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa boulardii-probiottivalmisteita, apteekista tai luontaistuotekaupoista. Ei ole mikään "kipulääke" vaan tasapainottaa suoliston toimintaa, pitempi kuuri voi olla tarpeen pysyvien vaikutusten saamiseksi.

Onhan varmasti kaikki muut vatsakivun syyt suljettu pois?

Itselläni tuo näyttää auttavan, siis Precosa, Saccharomyces cerevisiae, var boulardii, ranskalaisen Boulard- nimisen tyypin hiffaama oluthiivan variantti! Sitä suositellaan erityisesti antibioottiripulin ehkäisemiseen.

Lisäksi olen kokeillut hiilitabletteja sekä Gelsectania ja Siliceaa, kolloidista piivalmistetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi