Kehu kumppanisi -ketju
Nyt ei tarvitse säästellä sanojaan vaan voi vapaasti kehua kumppaniaan.
Aloitan itse: Vaimoni on lämmin, haluttava ja silmissäni seksikäs lähes 30 yhdessä vietetyn vuoden jälkeenkin. Hänellä on mukavannäköinen pyöreä peppu, kauniit rinnat ja herkässä oleva nätti hymy. Hän on myös empaattinen ihminen, hyvä ystävä, puoliso ja äiti.
Kommentit (26)
Kasvot on todella kauniit ja samoin intiimialueet sekä edestä, että takaa. Älykkäät silmät löytyy, joka on ollut aina mun heikkous.
Hän uskaltaa olla nainen esim ollessa sängyssä kontallaan, mun ei tartte pyytää notkistamaan selkää, vaan peppu on juuri niin kuin pitää.
Liberaaliutta löytyy myös. Jos moraalin vanne kiristäisi koko ajan päätä, en pystyisi suhteeseen.
Mies 48
Opetteli nuolemaan viimeinkin, 18 vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen.
Vaimollani on todella hienot rinnat. Tykkään imeä niitä.
Hän saa upeita orgasmeja, mikä saa minut erittäin kiimaan.
Rakastan myös sitä, kun vaimoni ratsastaa päälläni. Joskus melkein menetän tajuntani, kun saan orgasmin, kun hän ratsastaa minua.
Kiva kun on positiivissävytteinen ketju.
Ihanat lihakset, sopivasti myös pyöreyttä (en tykkää timmeistä / liian treenatuista miehistä). Ihanat silmät ja katse, karvaiset käsivarret, upea oliivinsävyinen iho, vaikka on ihan suomalainen. Täydellinen ja mulle sopiva kulli, ei liian pieni tai liian iso. Taitava ja erittäin oppimiskykyinen ja -haluinen sängyssä. Haluaa minua usein ja hänellä seisoo helposti. Kestää juuri sopivan pitkään, on upea tunne, kun saan hänet lopulta laukeamaan.
Hänen kosketuksensa tuntuu tosi hyvälle. Hän osoittaa hellyyttä ja rakkautta muutenkin kuin seksiin liittyen. On hyvä mies kaikinpuolin myös arjessa. Uskollinen ja luotettava. Syvällinen. Rakastan häntä.
Mun mies on paketti jossa noi kaikki kolme ominaisuutta yhdistyy! Rakastajana mahtava, saan aina useita tai jopa kymmeniä orgasmeja ja yllättää sängyssä aika usein vaikka olisi ns. perusmeininkiä, myös kaikenlaista erikoista on kokeiltu. Hän osaa korjata kaikenlaista ja on komea. On myös empaattinen, keskustelee paljon ja haluaa selvittää aina kaiken perusteellisesti jos on erimielisyyttä, joten meillä ei ole mitään patoutuneita asioita jotka nousisivat uudelleen esille jos ollaan jostain eri mieltä.
Meillä ei ole lapsia (vielä) mutta sukulaislapsia hän osaa kohdella lempeydellä, kuitenkin rajat asettaen. Hän myös soittaa ja se kuulostaa mahtavalta. Tekee kotitöitä, ruokaa ym. yhtä paljon kuin minä. Tasa-arvoisia ollaan kaikessa. On eläinten ystävä kuten minäkin.
Kaikenkaikkiaan mahtava mies <3