Suosikkisi euroviisuihin (UMK23)?
Kommentit (53)
Kaikki videot näkee nyt YouTubessa
Mikä tuossa Cha Cha Cha:ssa viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa Cha Cha Cha:ssa viehättää?
Yllätyksellisyys.
Myös vauva-palstan suosikiksi nousee tietenkin Käärijä.
Ukrainan Go_A - Shum sai aikoinaan kylmät väreet kulkemaan selkäpiissä, sama efekti tänä vuonna ChaChaCha:sta ensimmäisen kuuntelun jälkeen. Enne? TOP 5 teleäänissä Liverpoolissa enemmän kuin mahdollinen
Maikkarin livessä ruoditaan kaikki biisit ihan tässä hetikohta, kannattaa katsastaa lähetys!
Kaikki on huonoja. Vääntämällä väännettyjä ja pahasti pieleen menneitä yritelmiä.
Älkää lähettäkö euroviisuihin ketään.
Harmittaa kun Robinin biisi on niin huono. Olisi tehnyt sen ennemmin vaikka Brunilan kanssa.
En ymmärrä miksi joka vuosi pitää olla joku creepy yliseksualisoitu kappale. Tänä vuonna Benjamin, viime vuonna oli se Isac joku? Eikö Euroviisut/UMK ole kuitenkin vähän niinku koko perheen ohjelma. Ei mua haittaa et on homoista kyse, vaan nimenomaan tollanen lääh puuh meininki.
Onko Sepi kumpulainen vielä elossa soittamaan tippadai tappadai koska veikkaisin sitä
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joka vuosi pitää olla joku creepy yliseksualisoitu kappale. Tänä vuonna Benjamin, viime vuonna oli se Isac joku? Eikö Euroviisut/UMK ole kuitenkin vähän niinku koko perheen ohjelma. Ei mua haittaa et on homoista kyse, vaan nimenomaan tollanen lääh puuh meininki.
Missä kohtaa Benjamin laulaa homoista? Videollakin nuollaan orkideoita.
Lahjakkaimmat ja kansainvälisimmät häntäpäässä.. Ehkei heidän biisejään oikein ymmärretä täällä pikkuisessa maassa
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ulkomailla on tykätty?
Mielipide vaihtui sen mukaan, kysyykö viisufaneilta, joka on ihan tietty oma valikoitunut pieni porukkansa, vai ihmisiltä kaduilla kaikissa äänestävisdä maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa Benjamin laulaa homoista? Videollakin nuollaan orkideoita.
No eikös hän ole ihan julkisesti tullut kaapista, vai olenko erehtynyt?
Lxandralla on kiva ääni mutta tuo kappale tylsä
Nuorelle keiralle antaisin mahdollisuuden